Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla aina kotona. En tykkää lähteä minnekään.

Vierailija
08.12.2022 |

Haluaisin aina olla vain kotona. En jaksaisi millään lähteä minnekään. Töissä on pakko käydä, mutta kaipaan aina kotiin. Työpäivän jälkeen en halua lähteä kotoa minnekään. En halua harrastaa mitään (paitsi lukemista ja yksin metsässä ulkoilua) enkä käydä missään. En halua mennä ravintolaan enkä kahvilaan. Ahdistaa lähteä matkalle. En jaksaisi millään lähteä kotoa minnekään. Nytkin toivon, että yö kuluisi hitaasti ennen kuin joudun lähteä kotoa pois.

Muita kotona viihtyviä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn kans kotona. Teen itse asiassa töitäkin etänä :D Välillä tosin käyn jossain ja tapaan ihmisiä, mutta kotiin on aina ihana tulla.

Vierailija
2/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se Suomen olosuhteissa ja säässä ole ihme. Ihan ymmärrettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se outoa jos kuka ei viihtyisi kotonaan.

Vierailija
4/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Niederthalilaisten geeniperimää rutkasti.

Niederthalilaiset viihtyivät luolissa ja hyvin pienissä claaneissa.

Siksi nykyiset Niederthalilaisen-ihmiset eivät viihdy suurissa väkijoukoissa ja eivät mieluusti ole maaleina tarkka-ampujille esimerkiksi puhetta pitämällä tai esitelmiä esitelmöitsemällä.

Ei se ole häpeä vaan suuri lahja.

Meikäläiset selviytyvät vankilan olosuhteissakin helposti ilman mielenterveysongelmia.

Vankeus ei ole ongelma ns. perinteisille luolaihmisille.

Vierailija
5/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viimeksi poistunut tontiltani 2018. En käy töissä enkä edes kaupassa. En nää mitään syttä olla yhteydessä ulkomaailmaan.

6/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viihdyn hyvin kotona. Etätöitä olen tehnyt pian 10 vuotta. Kesäisin jaksan käydäkin jossain, mutta pimeään vuodenaikaan en. Tapaan mä silloin tällöin ystäviäni ja läheisiäni, mutta mulle riittää oikein hyvin kotona oleminen ja koiran kanssa ulkoilu. 

Vierailija
7/9 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon poissaoloa jos 8h päivässä töissä plus matkat. Jos olisit aina kotona ja työskentelisit etänä niin sitten sanoisin että käy nyt joskus jossain, mutta nyt se ei varmaan piristä kun olet jo pois paljon.

Vierailija
8/9 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se outoa jos kuka ei viihtyisi kotonaan.

On tilanteita että ei viihdy. Jos siellä kotona on paha olla esim. jonkun toisen aiheuttaman pahan olon takia. Itselläni oli näin.

Ennen avioeroa oli todella ahdistavaa tulla kotiin. Muistan miten jo parkkipaiklla kun näin kotitalon se raskas ahdistus hyökkäsi päällle; tuonne taas on mentävä.

Eron jälkeen on ollut ihana olla omassa kodissa täysin rauhassa.  En mielellään lähde varsinkaan iltaisin minnekään, rakastan asettua peiton alle sohvalle ja lukea ja nauttia yksinolosta ja siitä että kukaan ei tule pilaamaan oloani.

Koti on minulle hyvin tärkeä ja rakas paikka jonka haluan pitää vain omanani. 

Työssäni sairaalassa saan ihmiskontaktia välillä liikaakin, on todella hyvä päästä omaan rauhaan lataamaan akkujaan. Ystävien kanssa tykkään tavata ja joskus käydäkin jossain, mutta kotia ei voita mikään.

Vierailija
9/9 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se Suomen olosuhteissa ja säässä ole ihme. Ihan ymmärrettävää.

Olosuhteista viis, ei sillä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Joo.

Tykkään olla kotona, ei mulla muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan