Pystyisitkö vuokraamaan kotiasi airbnb:ssä?
Miten jotkut pystyy? Eikö se tunnu oudolta ja vähän ällöltä, että jotkut ventovieraat nukkuu sängyssäsi, istuu pöntölläsi, sotkee jääkaappiasi ja mahdollisesti penkoo kaappejasi? Mulle koti on niin oma ja henkilökohtainen turvapaikka, etten ikinä kykenisi.
Kommentit (14)
Pystyisin, mutta minulla ei ole mitään muuta paikkaa mihin mennä siksi ajaksi.
En sitä taloani missä asun mutta meillä on kaksi taloa ja toinen on juuri tuossa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
No monethan lähtee reissuun, eli siis rahoittaa matkustelunsa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä.
En viitsisi. En halua, että kodissani harjoitetaan prostituutiota.
En. Olen melko tarkka ihminen puhtaudesta ja järjestyksestä, oma koti on muutenkin jotenkin pyhä paikka. Joskus vuokrasimme huoneistohotelliyrityksen kautta kotiamme Helsingin kantakaupungissa, jouduimme työn vuoksi muuttamaan muualle, ja yritys ei oikein huolehtinut kunnolla edes ihan perussiivouksista. Oli ikävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miten niin? Joku muu maksaa matkasi ja asuu asunnossasi sillä aikaa, kun olet reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja huumekauppaa ja mitä muuta näissä on ollutkaan. Ärsyttäisi jo ihan sellainen, että en halua saada jalkasientä omilta lattioiltani, eikä joka vieraan jälkeen viitsi desinfioidakaan.
Pääasiassa ne vuokrattavana olevat asunnot ovat vain vuokrakäytössä eikä ihmisten omia koteja.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin se voi mennä. AirBnBlle en ole antanut asuntoa käyttöön, muille kyllä. Olipa kerran oikein skarppi juristi vuokrausvälittäjänä, jolle annoimme kesän ajaksi asuntomme. Saimme tutustua ensimmäisiin vuokralaisiin ja saimme tietoa myös vuokralaisen vaihtumisesta, kaikki vaikutti olevan kunnossa. Myöhemmin paljastui, millaiseen tarkoitukseen jälkímmäinen vuokrauskerta oli käytetty. Mies jäi kyllä kiinni, kun poliisi oli alkanut selvitellä jotain prostituutiovyyhteä.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ne vuokrattavana olevat asunnot ovat vain vuokrakäytössä eikä ihmisten omia koteja.
Joo, mutta jotkut on ihmisten omia koteja, ja siitä tässä on tarkoitus keskustella.
Olen vuokrannut mutta en silloin asunut siinä enää itse. Jatkaisin vieläkin mutta kyllästyin siihen jatkuvaan naapureiden valittamiseen vaikka taloyhtiö ei vuokrausta kieltänyt.
Nosto