Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lento-onnettomuuksista. Usein miettinyt mitähän ne koneessa olevat miettivät kun tietävät kuoleman tulevan.

Vierailija
08.12.2022 |

Varsinkin lomilta palaavat. Miettivätkö tuliaisten kohtaloa. Vai mitä noloa löytyy kotoa kun omaiset siivoavat asunnon. Vai omaisuutensa kohtaloa? Vai menevätkö elämän viime hetket päivittämässä somea?
Minulla varmasti olisi mitä kotoa löytyy.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ehtinyt lähettää "syöksymme suoraan maahan. Rakastan sinua" viestiä

Vierailija
22/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko että ainakaan tuliaisten kohtaloa miettivät 😅

Kyllä minua ainakin harmittaisi jos suklaat ja juomat makaisivat meren syvyydessä. Mutta jos matkatavarat löytyvät,eiköhän omaisille ne palauteta.  Tai vakuutus korvaa?

Itse ainakin otan kuvan kaikista kuiteista matkoilla,sekä ostamistani tavaroista. Juurikin siksi että omaiset sitten onnettomuuden sattuessa saisivat täyden korvauksen. Varautuminen pahimpaan ei ole tyhmyytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koneessa oleva tiedä kuolevansa, jollei sitten kone syöksy nokka edellä maata kohti ja silloin ei paljon ehdi kännykkää enää räplätä. Ja silloinkin odottaa, että lentäjät oikaisevat koneen ennen maata.

Tiesivät siinäkin kun se Saksalainen lentäjä veti koneen päin vuorta. Kapteeni koitti murtautua ohjaamoon.

Eikös siitäkin ole joku äänitallenne tai useampikin? Muistelisin, että onnettomuustutkijat joutuivat kuuntelemaan, kuinka ihmiset olivat paniikissa.

Robin said Lubitz could be heard breathing right up until the point of impact. However, he failed to respond to increasingly desperate calls from the captain trying to break down the cockpit door, or to air traffic controllers. Passengers could be heard screaming just before the crash, Robin said.

https://www.theguardian.com/world/2015/mar/26/germanwings-flight-4u9525…

Vierailija
24/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkisin kuulokkeet perseeseeni. Olisi lentoturmatutkijoilla ihmettelemistä.

Vierailija
25/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin harmittaisi jos suklaat ja juomat makaisivat meren syvyydessä. Mutta jos matkatavarat löytyvät,eiköhän omaisille ne palauteta.  Tai vakuutus korvaa?

Itse ainakin otan kuvan kaikista kuiteista matkoilla,sekä ostamistani tavaroista. Juurikin siksi että omaiset sitten onnettomuuden sattuessa saisivat täyden korvauksen. Varautuminen pahimpaan ei ole tyhmyytä. 

Näin minäkin jatkossa toimin.Olen ollut hivenen tyhmä. Kiitos ideasta. Mutta kenellä salasanat tileille jos puhelin siellä meressä tai Siperian aroilla? Tuusan palasina?

Vierailija
26/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penkissä aika hankalaa, tuossahan joutuisi lähtemään vessaan tuota varten.

Vierailija
27/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt avata tätäkään ketjua....

T. valmiiksi lentopelkoinen

Vierailija
28/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koneessa oleva tiedä kuolevansa, jollei sitten kone syöksy nokka edellä maata kohti ja silloin ei paljon ehdi kännykkää enää räplätä. Ja silloinkin odottaa, että lentäjät oikaisevat koneen ennen maata.

Kiinassa putosi kone jyrkässä syöksyssä vuorta kohti ja joku kuvasi nettiin siitä videon ennen kuolemaa. Porukka huusi paniikissa.

Mistä tää pätkä löytyy?

Vierailija
29/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Silloin kun kone tulee kunnolla tonttiin, matkustajat ovat yleensä pitkin tannerta kilon palasina. Ethiopian Airlinesin lento 302, joka syöksyi maahan 2019, tuhoutui niin täysin, ettei matkustajista jäänyt jäljelle yhtään mitään.

Vierailija
30/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö tää oli? 

Vierailija
31/31 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levyi sinistä ja pullo Baileyta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä