Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, ilahtuisitko tästä joululahjasta?

Vierailija
08.12.2022 |

Huulisävyte, pieni luomiväri ja jalkavoide?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä. Omituinen lahja. Anna mielummin jalka-ja käsivoide vaikka, joku setti.

Vierailija
22/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden, että olen kaipaillut kirvestä, nipousiteitä ja jesaria niin yllättyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Joku lahjakortti ravinteliin ois kiva

Vierailija
24/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden, että olen kaipaillut kirvestä, nipousiteitä ja jesaria niin yllättyisin.

Unohdit jätesäkit, vai onko sinulla niitä jo?

Vierailija
25/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni luomiväri? Oletko saanut nuo jostain kaupanpäällisiksi ja nyt mietit, kehtaatko antaa ne lahjaksi?

Vierailija
26/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä meikkiä. Jalkavoide on ok.

Etkö voisi käyttää jos saisit, vaikka uudenvuoden aattona?

En ole tuo edellinen, mutta meikin poistoon kaiketi tarvitsee ostaa meikinpoistoaineen, vai lähteekö ne hyvin pelkällä saippualla? Vähän meikkaavaa ei ehkä kiinnosta joutua ostamaan lisäaineita pelkkää uudenvuoden aattoa varten. 

Vierailija
27/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi minulle aika turha lahja, koska en käytä luomiväriä ja harvoin huulisävytettäkään, ja jalkavoidekin on aika arkinen juttu. Toki ajatuksen tasolla ilahdun aina siitä, jos joku muistaa lahjalla, mutta mieluisampaa olisi saada vaikka samanarvoinen lahjakortti esim. kirjakauppaan tai melkein mihin tahansa liikkeeseen, josta pidän.

Toki, jos nainen, jolle olet antamassa lahjaa, tykkää meikata, lahja voi olla kivakin. Siinä tapauksessa kiinnitä vähän huomiota siihen, minkä väristä luomiväriä käyttää normaalistikin, koska väärän värinen jää käyttämättä.

ainoastaan lahjan arvolla on väliä? Entä jos antaja on vähävarainen?

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta pakko kysyä, mistä tuollaisen ajatuksen sait? Miten ihmeessä tämän voi noinkin tulkita!

Vierailija
28/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni luomiväri? Oletko saanut nuo jostain kaupanpäällisiksi ja nyt mietit, kehtaatko antaa ne lahjaksi?

Tuo juuri, ihan niin kuin random ylimääräinen sälä yhdistettäisiin lahjaksi, miksi?

Vierailija
29/29 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä ei kannata ostaa lahjaksi, koska jokaisella on niin erilainen maku ja niitä löytyy niin paljon erilaisia.