Nainen, ilahtuisitko tästä joululahjasta?
Kommentit (29)
Mä en käytä meikkiä. Jalkavoide on ok.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi käyttää jos saisit, vaikka uudenvuoden aattona?
Riippuu vähän, että keneltä. Jos omalta 10v lapselta, olis ok. Omalta mieheltä olis outo.
En ilahtuisi. Kiittäisin toki kauniisti ja miettisin, että 7v kummityttö on ajatellut kauniisti lahjaa hankkiessaan. Hänen ilokseen saattaisin kokeilla huulisävytettä eli hän saisi sotkea mielin määrin kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi käyttää jos saisit, vaikka uudenvuoden aattona?
Pelkkää luomiväriä ja huulivoidetta? Se näyttää hassulta.
Mieluummin kunnollinen huulirasva, silmänympärysvoide ja se jalkarasva. Ja olen aika tarkka sen jalkarasvan suhteen, apteekissa myydään ehkä kahta erilaista jotka on hyviä.
Luomiväri olis aika turha, käytän ehkä 10 kertaa vuodessa ja omista varastoista riittää varmaan loppuiäksi.
Eka mulla on yksi tietty, mitä käytän. En ilahdu muista. Luomiväriä en käytä. Hyvä jalkavoide mulla jo on.
Riippuu siitä keneltä ja mitä värejä. Värien valitseminen ei ole helppoa. Jos puoliso antaisi, toivoisin, että hän katsoisi meikeistäni mitä käytän jo eikä ostaisi summan mutikassa jotakin.
En oikein, yhdistelmä on omituinen ja käyttöä ei ole.
Olisi minulle aika turha lahja, koska en käytä luomiväriä ja harvoin huulisävytettäkään, ja jalkavoidekin on aika arkinen juttu. Toki ajatuksen tasolla ilahdun aina siitä, jos joku muistaa lahjalla, mutta mieluisampaa olisi saada vaikka samanarvoinen lahjakortti esim. kirjakauppaan tai melkein mihin tahansa liikkeeseen, josta pidän.
Toki, jos nainen, jolle olet antamassa lahjaa, tykkää meikata, lahja voi olla kivakin. Siinä tapauksessa kiinnitä vähän huomiota siihen, minkä väristä luomiväriä käyttää normaalistikin, koska väärän värinen jää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi minulle aika turha lahja, koska en käytä luomiväriä ja harvoin huulisävytettäkään, ja jalkavoidekin on aika arkinen juttu. Toki ajatuksen tasolla ilahdun aina siitä, jos joku muistaa lahjalla, mutta mieluisampaa olisi saada vaikka samanarvoinen lahjakortti esim. kirjakauppaan tai melkein mihin tahansa liikkeeseen, josta pidän.
Toki, jos nainen, jolle olet antamassa lahjaa, tykkää meikata, lahja voi olla kivakin. Siinä tapauksessa kiinnitä vähän huomiota siihen, minkä väristä luomiväriä käyttää normaalistikin, koska väärän värinen jää käyttämättä.
ainoastaan lahjan arvolla on väliä? Entä jos antaja on vähävarainen?
Siis keneltä?
Luulisin että nyt on mennyt lahjat sekaisin.
Mieluummin pullo viskiä tai viiniä.
Mulla ei ole tarvetta tuollaisille , joten en suuremmin ilahtuisi .
Ilahtuisin .
Sen sijaa esim. jalkahoidosta, meikkauksesta tai vastaavasta en ilahtuisi.