Miten diilata sen asian kanssa että ei koskaan ole kelvannut naisille vaikka kehitän itseäni koko ajan?
Olen;
-treenannut salilla lihakset timmiin kuntoon, edelleen käyn.
-tiputtanut kaiken ylimääräisen läskin, vaikka ei sitä aiemminkaan ollut kuin 5-7kg.
-käynyt parturissa 6 viikon välein. Käytän muotoilutuotteita.
-trimmannut sängen 3-4 päivän välein
-harjannut hampaat kahdesti päivässä ja langannut kerran päivässä.
-käynyt hammaslääkärillä ja suuhygienistillä joka vuosi jo pitkään
-pitänyt asuntoni siistinä, tiskit tiskaan heti ja imuroin kerran viikossa. Petivaatteet vaihtuu usein.
-pitänyt autoni siistinä ja kunnossa.
-ostanut siistit ja tyylikkäät vaatteet.
-hymyillyt ja ollut kohtelias, ja tuon sen kuvissa ilmi.
-syönyt terveellisesti.
-ollut tupakoimatta, käyttämättä huumeita, ryyppäämättä.
Silti ei vain matcheja tule. Mitä voin tehdä?
M36
Kommentit (63)
Tuntuu että nuorena ne kiltitkin tytöt päätyivät lakanoiden väliin vain niiden itsevarmojen ja komeiden supliikkipoikien kanssa. 🙁
Lopeta kilttiys.
Ota Jordan Petersonin materiaalit tukevaan selaukseen.
Salille ja parturiin. Monclerii ja Balmainii niskaan.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen kuten myöskin MODE 1 käytöskoodisto. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nuorena ne kiltitkin tytöt päätyivät lakanoiden väliin vain niiden itsevarmojen ja komeiden supliikkipoikien kanssa. 🙁
Mitä mä sanoin...:):):)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pidät ihan perusasioista huolehtimista suurena saavutuksena. Käyt säännöllisesti hammaslääkärissä ja pidät asuntosi siistinä? Wau, osaat siis olla perusaikuinen ja naisten pitäisi olla jotenkin vaikuttuneita?
Ei perusminimin täyttäminen ole mikään takuu sille että saa kumppanin, se on MINIMI.
Minimi!?
Eli mistä löytyisi nämä minimispeksit täyttävä nainen? Minun kokemuksieni mukaan jo normaalipainoisen naisen löytäminen on haastavaa, saati hoikan tai timmin.
Sama pätee terveelliseen syömiseen, herkut tuntuvat olevan naisille ehdoton asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka, pitkähiuksinen, kasvoista kaunis, uimapukumallin vartalon omaava, huumorintajuinen ja hyvällä luonteella varustettu, kaksi dosentuuria yliopistolla suorittanut ja 300 000 edestä omaisuutta hankkinut nainen. Mulla on viimeksi ollut mies 20 vuotta sitten, vaikka jatkuvasti olen sellaista yrittänyt itselleni löytää.
Sulla pitää kyllä sitten kuitenkin olla aika harvinaisen paska luonne, tai sitten olet toooooooooooooooodella nirso. Miehille riittää yleensä jo nuo ulkoiset ominaisuudet, rahat ja muut jutut jää jo kokonaan kuulematta ja huomaamatta.
Tää on jotenkin jännää, kun moni luulee, että kun on tehnyt paljon omasta mielestään oikeita asioita, niin sitten olisi jotenkin oikeutettu saamaan jotain. Kyllä se syy sitten on jossain muualla, mitä ei listassa lue tai olet sille itse sokea. Ja vaikka hienosti hoidat kodin ja itsesi, niin sieltäkö jonkun pitäisi sinut hakea?
Itsellä ei ole mitään ongelmia ollut saada naisia lyhyeen tai pitkään suhteeseen.
Ja olen opiskellut, siisti mies, perus hyvässä toimistotyössä.
Tuossa jutussa ei ole ollenkaan kyse noista asioista vaan siitä voiko sinuun luottaa, tukeutua, puolustaisitko ystävääsi, osaatko kuunnella oikeasti ja osaatko tehdä myös omia juttujasi ja antaa tilaa naisellesi?
Tarjoa turvaa naiselle ja kaikki naiset ovat sinun. Niin se menee nainen on pesien rakentaja jos on yhtään normaali. Unohda ne jotka kuuluvat psykiatrille.
Miehet olkaa notmaalin oloisia ja kuuloisia ei ananastukkaa ja tatskaa ei outoja vaatteita ellei muotia sitten. Olkaa vaan säädyllisiä ja normaaleja ja turvatkaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka, pitkähiuksinen, kasvoista kaunis, uimapukumallin vartalon omaava, huumorintajuinen ja hyvällä luonteella varustettu, kaksi dosentuuria yliopistolla suorittanut ja 300 000 edestä omaisuutta hankkinut nainen. Mulla on viimeksi ollut mies 20 vuotta sitten, vaikka jatkuvasti olen sellaista yrittänyt itselleni löytää.
Ja sitten sä heräsit.
Valitettavasti joka sana on totta.
Mutta jos näytät siltä kuin 60 luvun takki ja teryleenit ovat juttusi niin osta edes uudet. Taksityyli myöskään ei viehätä ollenkaan. Vaikka olisit kuin siisti.
Unohda asia. Niin minäkin tein. En ole koskan ollut treffeillä enkä ole edes pitänyt naista kädestä kiinni elämäni aikana. Nyt olen ihan fine asian kanssa. Pyöritän omaa firmaa, josta saan kouraan 100-150k euroa vuosittain, joko palkka- tai pääomatuloina. Puolet vuodesta olen kanariansaarilla. Käyn Suomessa asiakastapaamisissa kuukauden välein lentämällä.
En vain käy missään yöelämässä. Ahdistun paikoista, joissa on paljon ihmisiä. Lisäksi en tiedä, miten pitäisi romanttisesti lähestyä. Minulle ei sellaista taitoa ole luotu. Siksi olen ajautunut tähän tilanteeseen. Luonnollisesti raha on tehnyt varovaiseksi: kuka tahansa ei kelpaisikaan. Tyhmää ja vähä-älyistä wt-naista en koskaan huolisi elämääni elätettäväksi.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pidät ihan perusasioista huolehtimista suurena saavutuksena. Käyt säännöllisesti hammaslääkärissä ja pidät asuntosi siistinä? Wau, osaat siis olla perusaikuinen ja naisten pitäisi olla jotenkin vaikuttuneita?
Ei perusminimin täyttäminen ole mikään takuu sille että saa kumppanin, se on MINIMI.
Aika monen koulutetun naisen hengitys haisee pahalta ja itse tunnen erään tohtorinaisen, jonka mielestä sokeritoukat asunnossa ovat kivoja.
Useimmilla ihmisillä on useat peruasiat kunnossa, mutta monella on myös joku osa-alue retuperällä. Ihminen, jolla on kaikki 'perusasiat' kunnossa on vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla pitää kyllä sitten kuitenkin olla aika harvinaisen paska luonne, tai sitten olet toooooooooooooooodella nirso. Miehille riittää yleensä jo nuo ulkoiset ominaisuudet, rahat ja muut jutut jää jo kokonaan kuulematta ja huomaamatta.
Sitä tietysti on itse vaikea arvioida, mutta kyllä miehet seurassani viihtyvät. Yksikään ei vain lähesty.
KILTTIYS kirjoitti:
Lopeta kilttiys.
Ota Jordan Petersonin materiaalit tukevaan selaukseen.
Salille ja parturiin. Monclerii ja Balmainii niskaan.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen kuten myöskin MODE 1 käytöskoodisto. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Fiilatkaa ja diilatkaa siellä ihan keskenänne vain, nauran teille partaani.
Siis tiiskaat??? Eikö sinulla ole astianpesukonetta? Asutko pienessä yksiössä? Oletko masentunut? Eikö sinulla ole työpaikkaa?
Ehkä olet ns. besserwisser.
Ehkä olet määräilevä, pilkunnussija.
Ehkä olet kyttääjä, jopa vainoaja.
Ehkä olet tunnekylmä.
Muuta ei nyt tule mieleen.
Oletko hellä?
Pidätkö läheisyydestä?
Rakastatko keskustella sen ekan kuherruskuukauden - ihastusajan jälkeen? Puhutko mitään?
Päätätkö, mitä kaupasta ostetaan - yksin?
Suostuiko HÄN tähän ihanaan elämään tosi tosi tosi pitkään?
Mut ei enää.
Oletko pettäjä: rahallisesti, ajallisesti, henkisesti tai fyysisesti (epäillen kysyn) ?
Oletko bi? (kaapissa) ?
Lukeeko väkivaltadekkareita?
Katsooko ko. sarjoja maanisesti jakso jaksolta omissa oloissaan?
Ja ap iski jälleen ja paljastaa luonteensa....