Miten diilata sen asian kanssa että ei koskaan ole kelvannut naisille vaikka kehitän itseäni koko ajan?
Olen;
-treenannut salilla lihakset timmiin kuntoon, edelleen käyn.
-tiputtanut kaiken ylimääräisen läskin, vaikka ei sitä aiemminkaan ollut kuin 5-7kg.
-käynyt parturissa 6 viikon välein. Käytän muotoilutuotteita.
-trimmannut sängen 3-4 päivän välein
-harjannut hampaat kahdesti päivässä ja langannut kerran päivässä.
-käynyt hammaslääkärillä ja suuhygienistillä joka vuosi jo pitkään
-pitänyt asuntoni siistinä, tiskit tiskaan heti ja imuroin kerran viikossa. Petivaatteet vaihtuu usein.
-pitänyt autoni siistinä ja kunnossa.
-ostanut siistit ja tyylikkäät vaatteet.
-hymyillyt ja ollut kohtelias, ja tuon sen kuvissa ilmi.
-syönyt terveellisesti.
-ollut tupakoimatta, käyttämättä huumeita, ryyppäämättä.
Silti ei vain matcheja tule. Mitä voin tehdä?
M36
Kommentit (63)
Mene latinotanssikurssille, kielikurssille ja sijoituskurssille. Hanki kissa, koira ja kummilapsi. Auta ukrainalaisia ja vanhuksia. Pelaa jalkapalloa ja hengaile komeiden miesten kanssa.
Miten yleensä keskustelet ihmisten kanssa? Paasaatko omia mielipiteitäsi vai etkö saa sanaa suustasi? Missä olet töissä?
Ala nyt diilaamaan vaikka jotain kamaa.
Jos käytät sanaa "diilata", kaikki luulevat että olet sekaantunut huumeisiin ja välttelevät seuraasi, koska eivät halua joutua ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sanaa "diilata", kaikki luulevat että olet sekaantunut huumeisiin ja välttelevät seuraasi, koska eivät halua joutua ongelmiin.
:DD
N39 kirjoitti:
Joka päivä sama aloitus. Eikö mene kaaliin, vai jäikö levy päälle?
Tästä tietää aina, että viikonloppu on alkanut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pidät ihan perusasioista huolehtimista suurena saavutuksena. Käyt säännöllisesti hammaslääkärissä ja pidät asuntosi siistinä? Wau, osaat siis olla perusaikuinen ja naisten pitäisi olla jotenkin vaikuttuneita?
Ei perusminimin täyttäminen ole mikään takuu sille että saa kumppanin, se on MINIMI.
Eihän ole mikään minimi. Kyllä lukuisat miehet ovat parisuhteessa, vaikkei täyttäisi puoliakaan noista ap:n luettelemista asioista.
Tämä.
Palstanaisten minimi on tosiaan ihan oma juttunsa.
Näin nämä APn ketjut menevät: AP alkaa paljastelemaan todellista luonnettaan, jonka kaikki täällä tietävät, eivätkä ihmettele sitä, että AP on sinkku :).
Se on kuulkaas naiset perjantai taas jälleen! Nyt parisen päivää tätä ihanuutta taas tarjolla.
Jätkä elää kuin kuka tahansa normaali ihminen ja ihmettelee, kun ei pllua tule ovista ja ikkunoista. Mistähän lie lähtenyt kehittämään itseään? Jostain saastahaisuneandertalista?
Luulin otsikon perusteella et olet jonkinlainen pirikauppamies.
Vierailija kirjoitti:
No lopeta ensiksi tuo diilata-sanan käyttö paitsi jos myyt jotain.
:D
N39 kirjoitti:
Ei mene sinullakaan hyvin jos luet Vauva-palstaa joka päivä N39... Vastailetkin samalle aloittajalle joka päivä?
Etkö edes pääse juttelun tasolle naisten kanssa? En usko!
Miten ne juttelut etenee?
Oletko liian tyrkky ja päällekäyvä tai lähetätkö heti dic picin tai vihjailet jotain?
Mä olen hoikka, pitkähiuksinen, kasvoista kaunis, uimapukumallin vartalon omaava, huumorintajuinen ja hyvällä luonteella varustettu, kaksi dosentuuria yliopistolla suorittanut ja 300 000 edestä omaisuutta hankkinut nainen. Mulla on viimeksi ollut mies 20 vuotta sitten, vaikka jatkuvasti olen sellaista yrittänyt itselleni löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pidät ihan perusasioista huolehtimista suurena saavutuksena. Käyt säännöllisesti hammaslääkärissä ja pidät asuntosi siistinä? Wau, osaat siis olla perusaikuinen ja naisten pitäisi olla jotenkin vaikuttuneita?
Ei perusminimin täyttäminen ole mikään takuu sille että saa kumppanin, se on MINIMI.
Eihän ole mikään minimi. Kyllä lukuisat miehet ovat parisuhteessa, vaikkei täyttäisi puoliakaan noista ap:n luettelemista asioista.
Tämä.
Näin nämä APn ketjut menevät: AP alkaa paljastelemaan todellista luonnettaan, jonka kaikki täällä tietävät, eivätkä ihmettele sitä, että AP on sinkku :).
Mistä sä kuvittelet, että AP on just joku tietty äijä täällä??
KErroppas mulle sit, että kuka tämä AP on ja miksi hän ei kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
N39 kirjoitti:
Ei mene sinullakaan hyvin jos luet Vauva-palstaa joka päivä N39... Vastailetkin samalle aloittajalle joka päivä?
:D Ai hitto että tyrskähti iltateet suusta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaas naiset perjantai taas jälleen! Nyt parisen päivää tätä ihanuutta taas tarjolla.
Ja sunnuntaina sitten märinäketjuja siitä,miten kranttuja naiset ovat, ja vain top miehet kelpaa ja naisten mielestä.vain 0.0000000001% miehistä on viehättäviä:)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka, pitkähiuksinen, kasvoista kaunis, uimapukumallin vartalon omaava, huumorintajuinen ja hyvällä luonteella varustettu, kaksi dosentuuria yliopistolla suorittanut ja 300 000 edestä omaisuutta hankkinut nainen. Mulla on viimeksi ollut mies 20 vuotta sitten, vaikka jatkuvasti olen sellaista yrittänyt itselleni löytää.
Ja sitten sä heräsit.
Tämä.