Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät pidä ujoista naisista

Vierailija
08.12.2022 |

Olen saanut kokea tämän monet kerrat. Olen ihan sinut sen kanssa, että kaikki eivät pidä minusta. En myöskään oleta miesten olevan kiinnostuneita minusta - viihdyn itsekseni enkä etsi suhdetta.

Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi esimerkiksi illanvietossa joku tutun tuttu (mies) kokee tarpeelliseksi tulla kertomaan, että vaikutan liian ujolta ja aralta. Tylsäksikin on sanottu. Näin on käynyt silloinkin, kun omasta mielestäni olen ollut ihan rento ja jutellut ihmisten kanssa ihan normaalisti.

Mitä ihmettä tuollaisessa voi olla taustalla? Eli siis miehet, joita kohtaan en ole osoittanut mitään kiinnostusta, tulevat kertomaan minulle, että olen heidän mielestään "liian ujo" ja epäkiinnostava. Liian ujo - mihin?

Mitä ihmettä tuollaiseen voi edes vastata? "Ööö, kiitos tiedosta. Kiva kun kerroit!"

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihq

Vierailija
2/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pitää ja osa taas ei voi sietää. Hyvin vaihtelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olleet kiinnostuneita sinusta, mutta ujoutesi on ainoa piirre sinussa mikä haittaa. Se on kyllä ymmärettävää, koska ujoihin ihmisiin on TODELLA vaikea tutustua ainakin itselle se on vaikeaa.

Mutta joo, eihän tuo ole kohteliasta sanoa ja ihan hyvä vaan että et tuollaisia miehiä tapaile, jotka luulevat että on ok sanoa noin. Ujoudesta pääsee kyllä eroon jos haluat.

- entinen erittäin ujo nainen

Vierailija
4/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olleet kiinnostuneita sinusta, mutta ujoutesi on ainoa piirre sinussa mikä haittaa. Se on kyllä ymmärettävää, koska ujoihin ihmisiin on TODELLA vaikea tutustua ainakin itselle se on vaikeaa.

Mutta joo, eihän tuo ole kohteliasta sanoa ja ihan hyvä vaan että et tuollaisia miehiä tapaile, jotka luulevat että on ok sanoa noin. Ujoudesta pääsee kyllä eroon jos haluat.

- entinen erittäin ujo nainen

Ja itse vastaisin tuollaisiin kommenteihin kysymyllä miksi hän tämän minulle kertoo.

Vierailija
5/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin jätettiin täysin noteeraamatta kun olin ujo. 

Vierailija
6/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut tykkäävät. Oma mies on tosi sosiaalinen ja menevä tyyppi, tykästyi silti minuun -todella ujoon ja hiljaiseen naiseen :)

Vierailija
7/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää negging-käytöstä. Ehkä nuo miehet kokevat sinut viehättäväksi, ja sitten defensseissään heittävät tuollaisia toteamuksia.

Vierailija
8/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies pitää. Mutta en ole tylsä.

Vierailija
9/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ujonpuoleiset miehet yleensä tykkäävät mutta ulospäinsuuntautuneet eivät.

Vierailija
10/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö riippuu ihan miehestä tietty.. Miehet monesti sanoi esim baarissa naisille jotka vaikuttaa hiljasilta "nyt vaan iloseksi, hymyä, mikä sulla on" - itse otan ton enemmän huomioimisena kun negatiivisena. Toki jotkut miehet ei edes viitsi puhua naiselle jos se ei ilmase selvästi esim uteliaisuutta jne.

Tottakai jos on hirveän sosiaalinen niin on enemmän mahiksia, mutta kyl monet miehet tykkää ujoista naisista ja pitää sitä söpönä.

Vierailija
11/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani miehet pitävät enemmän hieman ujoista kuin ns. räväköistä naisista.

Tuo mies ehkä koetti käyttää jotain ns. negaamistaktiikkaa, oli lukenut jotain pick up artist -juttuja netistä.

Vierailija
12/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies pitää. Mutta en ole tylsä.

En minäkään ole tylsä, ainakaan kavereideni mielestä. En ymmärrä, miksi joku lähes vieras tulee nimittelemään minua tylsäksi tuntematta minua sen kummemmin.

- ap

Vierailija
13/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei haittaa, jos persoonasta löytyy muuta mielenkiintoista. Eikä ujous itsessään ole mitenkään houkutteleva piirrekään. Hidaste ujous toki voi olla, muttei este, ellei ujo nainen itse niin halua.

Ja, anteeksi vaan, taas miehet niputettiin yhteen ja samaan läjään.

Vierailija
14/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeää negging-käytöstä. Ehkä nuo miehet kokevat sinut viehättäväksi, ja sitten defensseissään heittävät tuollaisia toteamuksia.

Ehkä eivät. Yleensä nuo ujot naiset ovat harmaahiirulaisia ulkonäöltään ja monesti ujous on seurausta pojilta tulleesta kohtelusta koulussa. Töissä sattui hauska tapaus kun eräs työkaveri muisti, että harjoittelussa ollut seksivapaa ujo tyttö oli poika:D korjasin sitten että eikös se ollut tyttö.

Kaunis ja seksikäs ujo nainen toki on viehättävä, kerran olen sellaisen kanssa treffeillä ollut.

Vierailija
15/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eivät. Yleensä nuo ujot naiset ovat harmaahiirulaisia ulkonäöltään ja monesti ujous on seurausta pojilta tulleesta kohtelusta koulussa. Töissä sattui hauska tapaus kun eräs työkaveri muisti, että harjoittelussa ollut seksivapaa ujo tyttö oli poika:D korjasin sitten että eikös se ollut tyttö.

Kaunis ja seksikäs ujo nainen toki on viehättävä, kerran olen sellaisen kanssa treffeillä ollut.

Niin se piti vielä lisätä, että kaunista naista koulussa kiusaavat toiset tytöt, mutta miehet palvovat. Kiusaaminen tietysti johtuu kateudesta ulkonäköä kohtaan. Eräs kansikuvamallinakin ollut luonnollisesti ei suomalainen vaan itäeurooppalainen nainen oli myös kovan koulukiusaamisen uhri tyttöjen taholta, mutta kelpasi vaimoksi roinaavalle tatuoidulle miehelle.

Nuo harmaahiiret eivät herätä kateutta toisissa tytöissä, mutta pojat toki heitä halveksuvat mitättömän ulkonäkönsä takia.

Vierailija
16/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut tykkäävät. Oma mies on tosi sosiaalinen ja menevä tyyppi, tykästyi silti minuun -todella ujoon ja hiljaiseen naiseen :)

No onneksi ei sentään epäsosiaalinen eli jonkintasoinen psykopaatti, muuten olisit vaarassa.

Vierailija
17/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan moni mies kiinnostuu alkuun, mutta sitten alkaa valitus siitä, että olen liian ujo ja tylsä yms ja minun pitäisi muuttua.

Vierailija
18/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suht hyvännäköinen ujo nainen, siis sellainen, jota lähestytään kadullakin. Olen törmännyt sellaiseen että tutustumisen myötä luonteeni on ollut selkeästi pettymys, kun ulkonäköni perusteella on ehkä kuviteltu jotain muuta. Olen tullut jätetyksikin siksi, kun olin kuulemma liian sulkeutunut.

Vierailija
19/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ujoudesta tarvitse päästä eroon. Siitä on tehty ongelma. Ujous on varautuneisuutta uusissa tilanteissa tai ihmisten kanssa. Eri asia mikäli se haittaisi vaikkapa asioitten hoitamista jne. Minua ei ole ikinä ärsyttänyt ujot ihmiset. Ujot eivät todellakaan ole mitään tylsiä. Enemmänkin ärsyttää tungettelevat ihmiset jotka ovat heti olevinaan tuttavia. Ikävystyttävää kuunnella mukasosiaalisten ihmisten pauhaamista. Olen 60 v nainen. Itsekkin olen introvertti.

Vierailija
20/95 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhiihii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan