***Enskattarien III treffit su 26.11.2006***
Eli tehdäänpä nyt ihka uusi pino oikealle päivälle.
SU 26.11.2006 klo 13.00 kauppakeskus JUMBO
Mukaan lähtee:
Amy75
Aurora@79
-Heidi-
Heini06
..henna..
iida-linnea
kandivaihe
kesämorsian2006
Mykerinos
napero79
pikku-milli
poppiupau
tigger
eli 13hlöä
Ja varmistusta kaipailen vielä seuraavilta:
AinoAurora
RH83
SillySausage
ykkösope
Kävisikö Chicos ruokapaikaksi??
Kommentit (47)
Mulle nyt käy kaikki, koska julkisilla tulen joka tapauksessa. Eli ihan yhtä hyvin sopii Helsingin keskustakin. Onhan sinne helpompi tulla melkein mistä päin vain, kun junalla pääsee perille asti. Päättäkööt ne, joille asia on oikeasti merkitsevä.
Ja myöhemmin paikalle pääseville - mulla on koko iltapäivä aikaa " hengailla" (mies töissä 12-21), voidaan vaikka ottaa kahvilatreffit vielä syönnin päälle jos ketään kiinnostaa :)
Kivaa, että Tampereen mammatkin pääsee mukaan! :)
..mut tietty kaikille autolla tulijoille ikävä. Mulle käy siis molemmat paikat ja tuo Chicoskin siellä jumbossa. Sunnuntain kellonaika käy myöhemminkin ku 13.00.
Mykis
Mulle on periaatteessa " helpompaa" tulla Jumboon, kun en niin paljoa tykkää tuolla Hesan keskustassa ajella, ja mistä siellä ylipäätään saa parkkiksen... (maalla asuva kyselee...) Mutta enköhän mä sinne keskustaankin jotenkin pääse, mutta tuo klo 13 sopis kyllä hyvin, ettei tarttis poispäin ajellessa mennä pimeellä... Mutta käy mikä vaan.
napero ja Eetu 9kk
Ps. Amy. mites onnistuis kimppakyyti, kun mä olen joka tapauksessa tulossa/menossa Riihimäen " läpi" täältä Hämeenlinnan suunnasta kun tulen? Meillä tuo mies ei vaan oo vielä päättänyt lähteekö kaverilleen vai miten, mut jos ei lähe, niin mun autossa olis tilaa...
Jos tapaaminen siirtyy keskustaan niin sitten mä en usko, että me lähdetään... mua sinne kyllä auton kanssa saa tulemaan, joten olis kiva jos se nyt olis Jumbossa kun tässä nyt jo on eräänlaisia erikoisjärjestelyjä tehnyt kun tapaaminen siirtyikin sunnuntaille...
Että en mä nyt ihan täysin tyrmää sitä keskustaakaan =D Junallahan tosiaan olis paljon helpompi oikeestaa tulla vauvan kanssa, mutta sitten astuu taas budjetti kuvioihin. Täytyy nyt miettiä onko oikeesti varaa pistää 50¿ junalippuihin...
... se pikku-milli nimeltänsä ooooon. Se kun on liikkumaton on tyyni silloin sääää...
eli siis Burden kanssa tuossa juttelin ja tultiin siihen tulokseen, että junaretki vauvojen kanssa ois ihan kiva tehdä =D Eli meille sopii se keskustakin. (hoksasin nimittäin, että mähän saan silloin perjantaina rahaa... enkä alunperin sitä junan mahdollisuutta tajunnut ees ajatella)
Ja tää tuuliviiri vois täten junan hoksattuaan tulla jopa mielummin keskustaan.
Mäkin olisin niin innoissani halunnu tulla teidän treffeihin pikkumieheni kanssa, mut hänen ristiäiset on just samaan aikaan, voi haaaaarrmmii!
Jos hesan seudul on taas uusia tapaamisia, niin tungen sit seuraavaan tapaamiseen vauvain kans.
Ezzie ja pikkumies tasan 6 vko
repeen riemusta jos treffit onkin keskustassa!! Sinne Jumboon on tosiaan niin paljon hankalampi julkisilla tulla... Eli jos nähdään keskustassa ni tuun :)
Makkara
Ja tosiaan junat ja linja-autot sinne keskustaan tulee joka suunnalta. Eli vaihdettaiskos paikka keskustaksi sit ja sama aika klo 13.00, jos autolla tulijoita niin ei tartte pimeässä kurvailla kotiin:=)
ELI ne joille ei keskusta käy ja ei sen takia pääse osallistumaan, ilmoittautukoon!!!
Oliskohan colorado siellä keskustassa taas hyvä ruokapaikka kun on sen verran rauhallinen, pieni ja viihtyisä?? Jos varaisin sinne alustavasti pöydän vaikkapa 15hlölle... Vai muita ehdotuksia?
Aurora alias treffiemo
Varailin alustavasti pöydän Coloradosta sunnuntaille 26.11 klo 13.00. Colorado muuttaa huomenna 16.11 Forumiin, eli Forumin sisäpihalla on uusi sijainti. Sinne onkin kaikkien helppo löytää:)
Pöydän voi perua jos löydetään parempi paikka, mut onpahan joku nyt varalla! Tarkka osallistujamäärä pitää ilmoittaa ke 22.11. mennessä kun on näinkin iso porukka kyseessä.
Colorado sopii kyllä mulle ainakin. Kai sinne vaunujen kanssa jotenkin pääsee...? =D
En ole enskojen ketjuja lueskellut tai niihin kirjoitellut, mutta olisi mukava tulla tapaamiseen, koska en tunne yhtään odottajaa eli kohtalotovereita ei ole kuin täällä netissä. Eli saako tuntematonkin tulla? Minulla käy mikä vaan aika ja paikka.
Jolanda + koukkis rv 26+4
En ooo oikeen ehtinyt lueskella saatika kirjoitella mut nyt bongasin tämän treffikutsun! Voitais yrittää tulla Ainon kanssa mukaan treffeille, jos meidät joukkoon hyväksytään. :) Tarkistan vaan miekkoselta onko jotain suunnitelmia ja heittäisikö hän meidät autolla. Olis meinaan tosi kiva nähdä teittiä! =)
Karssuli ja Aino 6 vko+
että treffataan keskustassa!! Ja vauvalliset mukaan kans vaan, että saadaan vähän vauvanhajuja :)
Makkara
Mukaan lähtee:
Amy75
Aurora@79
burde
-Heidi-
Heini06
..henna..
iida-linnea
Jolanda
kandivaihe
Karssuli
kesämorsian2006? (klo 15-->)
Mykerinos
napero79
pikku-milli
poppiupau
SillySausage
tigger
17hlöä
ps. Käypä Jolanda lisäämässä itsesi Enskojen eisttelypinoon kun ehdit:=)
Koitetaan kaikki laittaa vahvistus tulosta ens keskiviikkoon mennessä, niin saan tarkan määrän ravintolaan ilmoittaa!! Sit varmaan jo kaikilla viikonlopun suunnitelmat selvillä.
Eli jos en ole lääkärin määräämässä vuodelevossa tai jonkun muun force majouren takia poissa, tulen paikalle :)
Aurora kun sinne ravintolaan soittelet niin ilmoitteletko sitten nää mukaan tulevat vauvatkin... kun tuon listan mukaan ainakin 5 vauvaakin ois mukana ja meillä Burden kanssa ainakin varmuudella on vaunut mukana
Milli, mä ilmoitin Coloradoon että suunnilleen 4 vaunut tulossa. No, eivät ota meitä, tuli tänään meiliä sieltä. Paikka kuulemma muutenkin aika varattu su täyteen. Eli nyt pitäis keksiä uusi paikka.
IDEOITA kaivataan, missä keskustassa lyhyen matkan päässä sekä dösiksestä että junista ois kiva ruokapaikka??
Citykäytävän Rosso on kiva paikka, siellä on ainakin ollut vaunuja. Eli jos sinne soittelisi ja kysyisi? Mikäli sopii.
Päivitys;)
SU 26.11.2006 klo 13.00 kauppakeskus JUMBO
Mukaan lähtee:
Amy75
Aurora@79
burde
-Heidi-
Heini06
..henna..
iida-linnea
kandivaihe
kesämorsian2006 ? (Sopii vasta klo 15-->)
Mykerinos
napero79
pikku-milli
poppiupau
SillySausage ? (Ehdotti keskustaa)
tigger
eli 13hlöä varmasti ja kaksi " kysymysmerkkiä"
Ja varmistusta kaipailen vielä seuraavilta:
RH83
ykkösope
Kysymys tuosta paikasta, onko tuo Jumbo monelle hankala kun sinne ei oikein julkisilla samalla tavoin pääse kuin keskustaan ja sunnuntaisin siellä aikamoinen ihmisvilinä jouluostoksilla olevien perheiden takia. Eli oisko keskusta parempi kuitenkin?? Antakaahan kommentteja, loppuviikosta sit pitää päättää paikka niin varaan sen pöydän:)