Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSKIERROKSELAISET!

11.07.2007 |

Oletteko te suurinpiirtein plussaamisesta saakka olleet jo vatsat pömpöllänne?! Minulla on varmasti ehkä neljäs vko menossa(en ole vielä käynyt missään todentamassa asiaa) ja nyt jo tuntuu, että tilaa on mahdotonta peitellä töissä/muuallakaan!!!!

En todellakaan vielä haluaisi sanoa sitä kenellekään, mutta kävin jo eilen ostamassa muutamat housut, kun tuntuu etten mihinkään normaaleihin farkkuihin kohta enää voi mahtua = )

Onko tämä normaalia vai olenko pidemmällä raskaudessani, kuin luulen? Pitänee tilata se lekuri...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta tuntuu täälläkin. Mulla menossa vko 8+jotain ja tuntuu, että maha suorastaan loistaa. Farkut, joita pidin ekassa odotuksessa aika pitkälle, ei tunnu ollenkaan mukavilta mahan kohdalta. Onneksi on vielä muita housuja, jotka mahtuu. Joutuu oikein sovittelemaan illalla, minkä paidan laittaa töihin, että ei ainakaan korostu tuo maha. Ei todellakaan tee mieli vielä kertoa töissä...

Kyllähän sitä on sanottu, että toisella kerralla maha tulee nopeammin näkyviin, mutta että näin nopeasti?!

Onneks mulla alkaa kohta loma, niin voi rauhassa kasvatella mahaa, ja loman jälkeen näkyy sitten, jos on näkyäkseen... =)

Vierailija
2/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on erittäin epämukava olo joissain vaatteissani, varsinkin farkuissa, vaikka viikkojakin vasta n.6. Liekö sit suurimmaks osaks turvotusta, meinaan on aika pöhöttyny olo, sormukset kiristää jne. Kaikki liikuntakin on jäänyt tosi vähälle viime aikoina kun ollaan oltu reissussa ja nyt kipeenä flunssassa, että sekin varmaan vaikuttaa kun normaalisti liikun kohtuullisen paljon. Turpoon muutenkin helposti jos oon vaan :o(

että sellasta, ei muutakun telttoja ostaan, heh heh...

Ninnutar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla