***Enskattarien III treffit su 26.11.2006***
Eli tehdäänpä nyt ihka uusi pino oikealle päivälle.
SU 26.11.2006 klo 13.00 kauppakeskus JUMBO
Mukaan lähtee:
Amy75
Aurora@79
-Heidi-
Heini06
..henna..
iida-linnea
kandivaihe
kesämorsian2006
Mykerinos
napero79
pikku-milli
poppiupau
tigger
eli 13hlöä
Ja varmistusta kaipailen vielä seuraavilta:
AinoAurora
RH83
SillySausage
ykkösope
Kävisikö Chicos ruokapaikaksi??
Kommentit (47)
Olen ollut kyseisessä paikassa työharjoittelussa ja sieltä ei saa pöytää varattua. Eivät siis ota varauksia vastaan.
Ettei päästä sinne Coloradoon. Tuon varmaan Ainon turvakaukalossa jos mies kyytsää meitä. Mutta vaunuja on varmasti siltikin monet. Mulla ei ole oikein mitään ideaa paikasta... Siitä on jo niin pitkä aikakin kun oon ollut viimeks ulkona syömässä.
Yritetään keksiä jotain. Meen surffailemaan ravintolaoppaan sivuille...
Karssuli
En pääsekään sunnuntaina tulemaan. Harmi! Toivottavasti ensi kerralla onnistuu. :(
Jolanda
Mä ehdottaisin keskustasta Amarilloa (Mikonkadun ja Yliopistonkadun kulma)? Selvitin jo etukäteen, että sinne mahtuu vaunuilijat ja olisi myös tilaa silloin 26.11. ?
Ruokavaihtoehtoja on aikas kivasti ja muutenkin miljöö kiva. Sijainti myös rautatieasemalta katsottuna hyvä.
Mitä tuumailette tästä?
Mykis
Mukaan lähtee:
Amy75
Aurora@79
burde
-Heidi-
Heini06
..henna..
iida-linnea
kandivaihe
Karssuli
kesämorsian2006? (klo 15-->)
Mykerinos
napero79
pikku-milli
poppiupau
SillySausage
tigger
16hlöä
Mykis, kiitos kun olet selvittänyt asiaa:) Amarillo on hyvä paikka!! Varaatko sieltä 10-15 hlölle sunnuntaiksi päydän. Ilmoitetaan sit tarkempi määrä lähempänä, kun luultavasti se max. 10hlöä saadaan kasaan kun aina tulee jollekin jokin viime tipan este!
Aurora
...varattu alustavasti 15 hengelle. Mä voin tarvittaessa sitten ilmoittaa heille, jos määrä tosta muuttuu suuntaan tai toiseen kovastikin.
mykis
...sinne sisäpihalle, kun oltiin Enskavauvojen kanssa baby biossa. Sinne mahtui hyvin vaunut riviin eikä oltu käytävillä tukkeena. Tarjoilijakin oli tosi vauvamyönteinen ja toivotteli tervetulleeksi uudestaan. Ottaiskohan ne varauksia? :)
-Q- kera pikku-quun 3kk