Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ollut kauhein taloyhtiö, jossa olet asunut?

Vierailija
08.12.2022 |

Olen kolmikymppinen ja muuttanut varmaan satoja kertoja (en oikeesti jaksa edes laskee, satoja niitä on kumminkin)

Yksi taloyhtiö jäi pahimpana mieleen. Muuan taloyhtiön puheenjohtaja pimpottaa ovikelloa koko ajan epäkohdista, mitä joku on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Ilmeisesti en kuunnellut sitten tarpeeksi tehokkaasti, kun pian koko taloyhtiössä kaikki alkoi olla meidän vika. Jos pyörät oli jätetty keskelle pihaa, ne oli tietenkin meidän pyöriä. Sitten oli yksi mäki, joka oli hiekoitettu tien kohdalta, ja lumet oli sulanut talven jäljiltä, niin minä olin kuulemma sen hiekoituskiven levittänyt nurmialueelle, eikä se ollut suinkaan lähtenyt lumen mukana nurmelle. Kuulemma kävelen niin leveästi, enkä vahdi lapsia ettei ne levitä.

Siihen aikaan keskummäinen 5v lapsi kysyi "miksi kaikki aikuiset vihaa meitä täällä?" Surullisena. Ajatella, että viskari ikäinen aavisti tuon.

Lisäksi jos laitoin isännöitsijälle viestiä, isännöitsijä oli heti kannellut taloyhtiön puheenjohtajalle, joka tuli pauhaamaan "älä kuormita isännöitsijää turhilla jutuillasi!!"

Lopulta yksi täti tuli pauhaamaan ovelle silmät sirrissä päihteistä, kuinka haisemme pahalle ja meidän pitää muuttaa pois. Ja että meidän muuttamisen jälkeen on tullut homeen tuoksua taloon.

Oli omistusasuntoja, melko pieni taloyhtiö ja olimme ainoat vuokralaiset.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirikkövanhuksia oli pakkautunut useampikin samaan taloyhtiöön.

Vuokra sekä omistusasujia.

Vuokralla asuvat käytännössä savustettiin ulos näiden omistusasuja-eläkeläisten toimesta.

Muuttokuorma oli tiuhaan tahtiin pihamaalla.

Kaksi vuotta jotenkin kestin itse.

Op-isännöintiä ei kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla