Mun mies ärsyttää aarggg
ainkin kun menemme ulos leffaan tms. niin viimeaikoinan tulee aina jotain kismaa milloin mistäkin.
Sanoin hänelle kun menimme bussiin että kato se matkaraha valmiiksi niin hänpä ei kuitenkaan tapansa mukaan sitä ollut kattonut ja sitten alkoi kaivaa lompaasa kun oli bussissa. Takan pitkä jono ja siinähän odoteltiin tosi kauan. Minä sanoin että meilläkin on kiire, miksi et voi koskaan ottaa rahaa esiin valmiiksi. Hän suuttui siitä ja sitten kun ehdotin että mennään leffan jälkeen kahville johonkin kahvilaan lähelle niin hän ei lähtenyt, sanoi että ei mennä tonne vaan mennään tuonne. Hänen piti päästä kahvilaan joka oli 1 km kauempana, ihan siksi että hänen piti näyttää että on Mies ja oli loukkaantunut siitä että komensin häntä bussissa kaikken kuulleen (näin hän sanoo, vaikka tuskin sitä kukaan kuuli) ja kun palasimme takas hän jatkoi mielenosoitusta ja
hän panoi bussinnappia heti mielenosoituksellisesti kun se lähti edelliseltä pysäkiltä ja siitä on matkaa vielä 2 km ja bussikuskikin tsiikas pitkään peilistä. Tuntuu varmaan naurettavalta tää mun valitus, mutta olen nyt niin täynnä tuota lapsellista käytöstä ja hävettää.
Kommentit (4)
Iso ihminen eli aikuinen hoitaa itse tuollaiset asiat.
Mua ainakin ottaisi ihan tosissaan päähän, jos puolisoni alkaisi holhota ja antaisi mulle matkalippurahat valmiiksi käteen ennen bussin tuloa.
Ja harmittaisi mua kyllä sekin, jos matkarahasta yms. motkotettaisiin a) mulle b) nettifoorumilla selän takana.
Jotenkin oletan, että AP:n tapa sanoa asiasta ei ehkä ollut kovin rakentava. Usein ehdottaminen on parempi lähestymistapa kuin oikaiseminen. Ja jos on vähän kireetä muutenkin, sävyeroilla voi olla maailmojen ero.
Mies ei varmaan halunnutkaan enää juoda kahvia. Ja näin kivaksi tarkoitetusta yhteisestä hetkestä tuli piinallista tiuskimista ja kiukuttelua.
Parempi asenne ensi kerralla molemmille, kyllä se siitä!
bussiin nousemisessa? Kyllä muakin vituttaisi, jos partnerini suhtautuisi minuun kuin lapseen ja "ojentaisi" julkisesti. KAI NYT AIKUINEN IHMINEN OSAA ITSE MENNÄ BUSSIIN. Mitä se sinun asiasi on, missä vaiheessa hän sen rahan kaivaa?
Ja sitten tuo, että painoi nappia heti pysäkin jälkeen, vaikka matkaa seuraavalle pysäkille oli x määrä...WTF? Ihan tosissaanko tällaisia asioita syynäät ja ne sinua ärsyttää? Ensinnäkin, bussissa saa painaa sitä stop-nappia KOSKA vaan ennen sitä pysäkkiä, jolla aikoo jäädä. Siis vaikka välittömästi sen pysäkin jälkeen, joka edeltää jäämispysäkkiä reitillä. Kysehän on vain viestistä, että SEURAAVALLA pysäkilläkin on ihmisiä jäämässä pois, ja siihen tulee pysähtyä. Itse asiassa aika monella on tapana painaa heti edelliseltä pysäkiltä lähdettäessä. Luuletko oikeesti, että sitä kuskia kiinnostaa, kuka painaa ja missä välissä tätä pysäkkien välimatkaa sitä nappia? Ihan tosissaan?
Ja sitten se, että miten ihmeessä se voi sinua ärsyttää tuolla tavalla? Eikö sinulla tosiaan ole isompia murheita, kuin syynätä, koska miehesi kaivaa bussirahan tai painaa bussin nappia ja sitten valittaa hänelle siitä?
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ ja onnea vaan teidän lyhyelle suhteelle. Minä en ainakaan jaksaisi tuollaista ihmistä katsoa, joka tuollaisista asioista vetää hernettä arjessa nenään ja suhtautuu minuun kuin kakaraan.
Vai lyhyt suhde.. me ollaan oltu jo yhdessä 11 vuotta.
Mutta tietysti minunkin pitää tarkastaa käytöstäni ja tapaani puhua hänelle julkisilla paikoilla. Minua väin ärsytti koska siinä satoi ja osa ihmisistä oli bussin ulkopuolella odottamassa kun hän raapi taskuistaan kolikoitaan.
Mutta kyllä se kuski tsiikas tosi ärtyneen näkösenä ja katto sitä muutkin matkustajat pitkään, hän painoi heti sitä nappia kun se oli just ja just lähtenyt pysäkiltä, mutta väliäkös sillä oikeasti on kun tarkemmin ajattelee... sattuuhan sitä kaikkea. Mutta hän oli äkäsellä päällä ja osoitti mieltään.
Käytiin me tänään syömässä ja kaikki meni ihan kivasti.
ap.
niin kumpi teistä on lapsellinen. Kyllä muakin vituttais jos muija ohjailis ja neuvois, niinkuin pientä lasta.