Jättäisitkö tatuoinnin ottamatta jos miehet ei suostuisi kihloihin sen takia?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut tatuoinneista eikä minulla ole yhtään. Mutta jos joku sanoisi noin, niin ottaisin koko selän kokoisen kuvan.
N31
Annat siis muiden mielipiteiden määrätä, mitä teet omalle kehollesi? Aika hurjaa. Mites jos vaan päättäisit ihan itse?
Olin aikanaan mammakerhossa ja siellä tuli puheeksi tatuoinnit, porukka rupesi näyttämään tatuointejaan. Tosi monella oli, ja koko porukan kilteimmällä ja hiljaisimmalla mammalla, tavallisella pullealla ja meikkaamattomalla, oli yläselässä tatuointi. Ja tämä oli jo ennen aikaa kuin tatuointien suosio räjähti. Palstamiehen lut kakuvitelmat ei perustu todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No tattoo = no ring
Eihän se noin mennyt! Typerä aloittaja!
Tattoo = no ring (tai)
No tattoo = ring
Jos tatuointi vaikuttaa ihmisen parinvalintaan, niin silloin hän valitsee kumppaninsa hyvin pinnallisesti. Itse en kiinnitä tatuointeihin huomiota. Moni muu asia merkitsee niin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos tatuointi vaikuttaa ihmisen parinvalintaan, niin silloin hän valitsee kumppaninsa hyvin pinnallisesti. Itse en kiinnitä tatuointeihin huomiota. Moni muu asia merkitsee niin paljon enemmän.
Jos se pinnallisuus kertoo, että ihminen on tyhmä, niin se on yksi valintakriteeri. Mitä tatuoidumpi, sitä tyhmempi. Sivuutan kaikki tatuoidut ihmiset, eivätkä he pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se pinnallisuus kertoo, että ihminen on tyhmä, niin se on yksi valintakriteeri. Mitä tatuoidumpi, sitä tyhmempi. Sivuutan kaikki tatuoidut ihmiset, eivätkä he pääse jatkoon.
Tatuointi ei muuta ketään automaattisesti tyhmäksi. Tiedät sen itsekin, ellet ole tyhmä. Mutta taidat olla. Sekä tyhmä, että hyvin pinnallinen.
En voi pariutua punapaitaisten kanssa. Myös suorat hiukset eivät ole mieleeni.
Aloitus on todella lapsellinen. Miksi tatuoimaton (fiksu) ei osaa muotoilla kysymystä kypsemmin?
Vierailija kirjoitti:
En voi pariutua punapaitaisten kanssa. Myös suorat hiukset eivät ole mieleeni.
Itse juoksen karkuun vain leijonakoruja.
Looginen päättelykykysi ei muutu mihinkään, jos ihollesi piirretään kuvio. Se miten itseään koristaa, on makuasia. Ja makuasioista kiisteleminen on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Nää, löytyy varmasti mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Minä en alkaisi olla tyypin kanssa joka ei hyväksyisi sitä, että saan kehoani koristella miten haluan. Mun puolisolla ei siis ole tatuointeja, mutta hänestä mun kuvat on kauniita.
Aivan näin.Ole tiukkana asian kanssa.
Itse aion Joulun teemalla koristella itseäni siten, että korviini laitan joulupallot roikkumaan, joulukuusentähden ruuvaan päähäni, itse kuusen tungen ahteriini ja joulukuusenjalan vulvaani.
Olen voimaantunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi mihinkään uhkavaatimuksiin. Avioituminen ei ole mikään leikki.
Eikö sinulla itselläsi ole mitään ratkaisevaa kriteeriä? Saako mies olla heroinisti?
Kun keskenään yhteensopimattonat ei pariudu niin tilanne on win-win. Parinvalinta perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen.
Eli puhdasta, tatuoimatonta ihoa vaativa mies on mielestäsi ihan oikealla asialla.
Ihan saa haluta millaisen naisen haluaa, sitä ei pidä olettaa että naiset pitäisivät juuri sinua sellaisena saaliina etteivät sinun vuoksi toteuttaisi itseään.
Itse karsastan tatuoituja naisia. En varsinaisesti siksi, että heillä on tatuointeja, vaan siksi miten huonoa makua ne lähes poikkeuksetta edustavat. On erittäin harvinaista, että jollain on hyvin tehty ja hyvällä maulla valittu tatuointi, enkä muista nähneeni tässä maassa niitä ainuttakaan.
Ihanaa, kun joku pieruverkkareissa röhnöttävä ylipainoinen inceli puhuu meille hyvästä mausta 😊
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun joku pieruverkkareissa röhnöttävä ylipainoinen inceli puhuu meille hyvästä mausta 😊
"Ite on jos toista haukkuu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja se ulahtaa, johon kalikka kalahtaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja se ulahtaa, johon kalikka kalahtaa".
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää, löytyy varmasti mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Minä en alkaisi olla tyypin kanssa joka ei hyväksyisi sitä, että saan kehoani koristella miten haluan. Mun puolisolla ei siis ole tatuointeja, mutta hänestä mun kuvat on kauniita.
Aivan näin.Ole tiukkana asian kanssa.
Itse aion Joulun teemalla koristella itseäni siten, että korviini laitan joulupallot roikkumaan, joulukuusentähden ruuvaan päähäni, itse kuusen tungen ahteriini ja joulukuusenjalan vulvaani.
Olen voimaantunut
Pyhä vulva -mies bongattu!
Fiksu mies, yrittää opettaa sinulle jotakin tärkeää. Mutta jos haluat tatuoiduksi lumpuksi niin kuin moni muukin, anna mennä vaan ja ota joku pikkurikollinen joka arvostaa leimojasi.