Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö tatuoinnin ottamatta jos miehet ei suostuisi kihloihin sen takia?

Vierailija
07.12.2022 |

No tattoo = no ring

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollanen vaatimus tulis niin ottaisin tatuoinnin ja jättäisin miehen ottamatta.

Vierailija
2/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, löytyy varmasti mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Minä en alkaisi olla tyypin kanssa joka ei hyväksyisi sitä, että saan kehoani koristella miten haluan. Mun puolisolla ei siis ole tatuointeja, mutta hänestä mun kuvat on kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua noin kontrolloivaa miestä muutenkaan? Ei sillä, en ole koskaan halunnut naimisiin, avoliitto sopii minulle.

Ja mitä tatuointeihin tulee ylipäätään, niin minun kehoni kyseessä, eli asia ei kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
4/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielumin itse jätän miehen,kun luopuisin tatuoinin hankinasta!

Vierailija
5/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en taas menisi kihloihin, jos mun pitäis sitä varten ottaa tatuointi..

Vierailija
6/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottamassa tatuointia, mutta jos seurustelukumppanista paljastuu noin tuomitseva ja lspsellinen piirre, en tuhlaisi häneen enää lainkaan energiaa.

Vierailija
7/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tajuat, että no tattoo = no ring tarkoittaa aivan vastakkaista eli sitä, että mies vaatisi ottamaan tatuoinnin kihlautumisen ehtona.

Vierailija
8/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tollanen vaatimus tulis niin ottaisin tatuoinnin ja jättäisin miehen ottamatta.

Sama. Hyvä, että meidän erilaiset katsonnat asioihin paljastuisi ennen isompaa sitoutumista. Ja nyt ei ole kyse kirjaimellisesti siitä tatuoinnista vaan tuosta toisen henkilökihtaisten valintojen (niin kauan kun puhutaan ihan laillisista ja yleisesti hyväksyttävistä asioista) määräilystä, se on se mikä tässä asetelmassa häiritsee.

Vierailija
9/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua!

Vain mies voi keksiä noi järjettömän aloituksen. Tunnen myötähäpeää.

Vierailija
10/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tatuointeja, mutta voisin harkita jos mies jotain tuollaisia vaatimuksia esittäisi.

Vierailija
11/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi seurustelemaan miehen kanssa joka yrittäisi kontrolloida sitä kuka olen ja mitä teen oman kehoni kanssa. Jos ei tykkää tatuoinneist aniin kannattaa etsiä puolisoksi ihminen joka ei myöskään tykkää tatuoinneista. 

Vierailija
12/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuntuu ketjussa olevan tatuointi tärkeämpi asia kuin lupaus naimisiinmenosta. Ihmettelen tällaista painoarvojen järjestystä.

Lisäksi, tatuointeja ottaa lähinnä white trash -väki, nistit, vangit ja seksityöläiset. En liiku sellaisissa piireissä.

Vierailija
13/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tattoo = no ring? Tuo tarkoittaa, että jos sinulla ei ole tatuointia, en vie sinua vihille.

Minkä ikäinen olet, ap?

Ymmärrätkö edes mitä kihlautuminen tarkoittaa? Puhumattakaan englannin kielen taidostasi.

"Suostua kihloihin"... sanat eivät riitä kuvaamaan tätä myötähäpeää.

Vierailija
14/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet? Monta miestä? Aiotko monenkin kanssa kihloihin?

Jotain voi näkyvä tatuointi häiritä, jos ei ole itse käsittänyt niitä.

Valitse se mies, joka ymmärtää sellaista.

Vierailija
15/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!

Vain mies voi keksiä noi järjettömän aloituksen. Tunnen myötähäpeää.

Kyllä minä veikkaisin, että nyt puhutaan pojasta. Ei aikuisesta miehestä. Toivottavasti.

Vierailija
16/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys vaikuttaa 11-vuotiaan esittämältä.

Vierailija
17/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella tuntuu ketjussa olevan tatuointi tärkeämpi asia kuin lupaus naimisiinmenosta. Ihmettelen tällaista painoarvojen järjestystä.

Lisäksi, tatuointeja ottaa lähinnä white trash -väki, nistit, vangit ja seksityöläiset. En liiku sellaisissa piireissä.

Mä oon töissä IT-firmassa ja tosi monella työkaverilla on tatuointeja. Mulla itelläkin on. Niin että en mä tiiä, yhistän kyllä nyt ite aika vahvasti tatuoinnit sovelluskehittäjiin.

Vierailija
18/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulla prinssiunelmat valkoisine ratsuineen ja unelmahäineen kovastikin pakkomielteenä? Normaalille suomalaisnaiselle avioituminen kihlauksineen ja häineen ei ole kovinkaan tärkeää, vaan sen sijaan aito kumppanuus ja henkinen sitoutuminen suhteeseen.

Vierailija
19/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut tuommoiseen, uusia ehtoja varmasti tulee. Joudut kysymään hepulta luvan ihan kaikkeen. Mäkeen kontrolloivat ja epärationaaliset miehet. 

Vierailija
20/126 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättäsin tatuoinnin jos mä sitä miestä kovasti rakastaisin.