Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa tupakoida kun tuntuu että olen ihan toisen luokan kansalainen sen vuoksi vaikka en polta bussipysäkeillä ym, laitan tumpit taskutuhkikseen, asun ok-talossa eli savu ei mene naapuriin..

Vierailija
07.12.2022 |

Alkoholin käytön olen lopettanut kokonaan, tupakasta en ole päässyt irti enkä tiedä haluanko edes.
Olen 52vuotias ja polttanut 13vuotiaasta. Tupakka rentouttaa ja paras tapa aloittaa aamu on musta kahvi kera mallun.

Otan muut huomioon, en sytytä tupakkaa täydellä bussipysäkillä enkä heittele tumppeja maahan. Silti tuntuu vainoharhaisesti että myyjäkin paheksuu kun pyydän askin.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso tontti? Meillä 1000m2 ja NAAPURIN SAVU HAISEE MEILLÄKIN.

Älä siis luota siihen, että sinun tupakkasi ei haise naapurissa, jos asut kaava-alueella, etkä aivan maaseudulla. Naapuri tupakoi noin 15 päässä ulko-ovestamme, mutta se sentään on omakotitalossa etuna, että voin esim.  kesällä avata toisen ikkunan tai oven toisesta suunnasta riippuen aina tuulensuunnasta.

Vierailija
82/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä huvittavaa kun tupakan himo vie jotain lammasta 6-0.

Juuri tämä kauhea täpinä jossain bussi tai junamatkalla kun on minuutin pysähdys niin nämä on änkeämässä ulos vetämään sitä syöpäkäärylettä posket lommolla.

Mua naurattaa lihavat ihmiset, joita sokeri ja muut kuvottavat ruoka-aineet vie 6-0. Ihme jos ei ihmiseltä löydy itsekuria sen verran, että söisi vain niin paljon kuin kroppa tarvitsee ja ei liho. Kamala täpinä jossain työpaikan kahvitauolla pari tuntia lounaasta kun siellä pulskat on vetelenässä terveellisiä pähkinöitä ja hedelmiä kun muuten alkaa heikottaa ja pitää syödä säännöllisesti. Niin on sanonut Jutta Larm ja Martina Aitolehti ja yliopiston käynyt ruokaterapeutti, itsehän ei voi käyttää päätäni ja syödä silloin kun on oikeasti nälkä. Tuntea omaa kroppaani edes sen verran. Nyt vain pidän veren insuliinitason järkyttävän korkealla mussuttamalla näitä terveellisiä hedelmiä ja pähkinöitä ja muutamaa mantelikeksiä. Yhteiskunta maksaa sitten 30-vuoden päästä kovaa hintaa tästä.

Ja ei, en todellakaan tupakoi tai ylensyö.

Pysy asiassa, joka on tupakointi. Tupakointia ei koskaan kompensoi yhtään mikään näistäkään irrelevanteista entäs-se-ja-se -seliseli-ininöistä. Esim. hengenpitimikseen on pakko syödä (joskus jotain), mutta ei tupakoida.

Usein tupakoitsijat ovat kaikin puolin moniongelmaisia selkärangattomia. Ei se pelkkä tupakointi riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten typerä tapa!!

Vierailija
84/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin yhä se tupakoiva 50 kiloinen tyttö kuin sipsejä mussuttava 120 kiloinen lehmä.

Kun jätin tupakan tuli tilalle herkut. Aamupalaksi suklaa vanukas, päivälliseksi pitsaa,iltapalaksi sipsejä..

Vierailija
85/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa ja olen säätänyt melkeen 2 vuotta vähentäen että saisin tämän loppumaan joskus. Toiset tupakoijat haisevat mielestäni hiton pahalle varsinkin kun tulevat suoraan röökiltä, ja en polta itse ennen kuin olen menossa johonkin suljettuun tilaan. Pidän itseäni suoraan sanoen henkisesti heiveröisenä narkkarina kun teen edelleen jotain näin haitallista ja tuhoisaa ja kallista. 

Inhoan sellaisia tupakoitsijoita jotka heittelevät tumppinsa maahan, se on oikeasti vähä-älyisyyttä. Parhaillaan tämäkin päihde olisi satunnaiskäytössä kuten muutkin päihteet.

Vierailija
86/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit väärään paikkaan kertomaan tuntemuksistasi. Kuivakkojen av-mammojen mielestä ei ole pahempaa syntiä kuin tupakointi, ja alkoholin juominen tarkoittaa alkoholismia.

Nauti savukkeistasi, ap. Sinulla on varaa polttaa, kaikilla ei ole. Tupakka on ihana nautintoaine, joskin haitallinen, mutta sitä suuremmalla syyllä nauti jokaisesta savukkeesta jotteivät ne mene hukkaan.

Ihan tavalliset ihmiset polttavat tupakkaa eikä siinä ole mitään hävettävää (paitsi täällä mammapalstalla).

Vierailija
87/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällinen weetee-tapa. Miksi kukaan ylläpitäisi sitä vapaaehtoisesti?

Rahaakin kuluu ihan hemmetisti ja sitten ruikutetaan.

Vain itsekkäät polttavat ja pilaavat muidenkin hengitysilman.

Vierailija
88/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fressisedu.fi/materiaalit/globaalit-vaikutukset-tupakkateollisu…'

Tupakkaplantaaseilla käytetään lapsi- ja orjatyövoimaa, sademetsät hakataan syöpäkääryletuotannon tieltä, jne. mutta tietysti toisilla on oikeus "nauttia nautintoaineistaan" (myrkyttää itsensä lisäksi kanssaihmisensä ja koko maailma) vailla vastuuta, häpeää taikka huonoa omatuntoa kun muulla ja muilla ei ole väliä, köhköhkö.

Vierailija
89/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

How Smoking 30 PACKS of Cigarettes Wrecks Your Lungs You Must See This !'

How Smoking vs Vaping Affects Your Lungs You Must See This ! !

Vierailija
90/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Omalla rahalla röökini ostan. En heittele tumppeja maastoon. Ei voisi vähempää kiinnostaa kukkahattujen paheksunta :D

Vierailija
91/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi rumentaa, vanhentaa, haisee, värjää hampaat ja sormet sekä vie rahat ja lopulta tappaa.

Muut pysyy kauniina ja eikä tapa mikään 🤣

Vierailija
92/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että inhottaa olla säälittävä savukyr*än imijä.

Vierailija
93/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iso tontti? Meillä 1000m2 ja NAAPURIN SAVU HAISEE MEILLÄKIN.

Älä siis luota siihen, että sinun tupakkasi ei haise naapurissa, jos asut kaava-alueella, etkä aivan maaseudulla. Naapuri tupakoi noin 15 päässä ulko-ovestamme, mutta se sentään on omakotitalossa etuna, että voin esim.  kesällä avata toisen ikkunan tai oven toisesta suunnasta riippuen aina tuulensuunnasta.

🤣🤣🤣  

Vierailija
94/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota tarpeeksi jos kuitenkin omaa tyhmyyttäsi ja vapaaehtoisesti jatkat nikotiinin orjana.

Vierailija
95/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessumies jo vuodesta -97 kirjoitti:

Mun mielestä röökin vetäminen on just coolia ja saan suurta nautintoa tupakkavastaisella propagandalla aivopestyjen lampaiden paheksuvista katseista. Vedän kauppojen edessä, bussipysäkeillä ja parvekkeella. Tuhkakuppia käytän ainoastaan parvekkeella.

No olipa yllättävää että palstan lammastyypin ainoa keino kokea edes jonkinlaista hallinnan tunnetta elämäänsä kohtaan on röökin imeminen :D

Vierailija
96/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koko elämänsä polttaneiden about kuuskymppisten röökiyskä on muuten jotain niin oksettavan kuulloista

Vierailija
97/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulit väärään paikkaan kertomaan tuntemuksistasi. Kuivakkojen av-mammojen mielestä ei ole pahempaa syntiä kuin tupakointi, ja alkoholin juominen tarkoittaa alkoholismia.

Nauti savukkeistasi, ap. Sinulla on varaa polttaa, kaikilla ei ole. Tupakka on ihana nautintoaine, joskin haitallinen, mutta sitä suuremmalla syyllä nauti jokaisesta savukkeesta jotteivät ne mene hukkaan.

Ihan tavalliset ihmiset polttavat tupakkaa eikä siinä ole mitään hävettävää (paitsi täällä mammapalstalla).

Noin sitä joutuu tupakoitsija itseään rauhoittelemaan. Että rahaakin kuitenkin on, hienosti ovat asiat. :)

Vierailija
98/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa, tupakointi nähdään nykyään helposti höynäytettävän ja kouluttamattoman ihmisen merkkinä. Tupakkateollisuus on ollut modernismin ajan kulutus-ja riippuvuustuotteen voittokulku. Amerikkalaiset (ja venäläiset, kiinalaiset, intialaiset) suuret tupakkakonsernit ovat saaneet omistajilleen ja sijoittajilleen miljardituotot markkinoinnin ja riippuvuutta aiheuttavan (laillistetun!) kulutustuotteen myynnillä. Samoin lääketeollisuuden toimijat markkinoimalla, myymällä ja kehittämällä näennäisesti toimivia vieroitustuotteita myrkyllisen savun hengittäjille. Syöpähoidot ja kuntoutukset tuottavat terveysjäteille biljoonia joka vuosi.

Tottakai 2020-luvulla tupakoitsijat nähdään raukkoina, jotka ovat jääneet koukkuun ja globaalien yksityisyritysten ja lääketeollisuuden mainontakoneiston uhreina, jotka eivät kykene kriittiseen ajatteluun tai näkemään omaa rooliaan koneistossa. Hyödynnettäviä ostajina. Vähän niin kuin nykyisin voimakkaasti kasvavan huumeteollisuuden suuri massa eli ne perus- ja bilekäyttäjät, diileriverkostot ja riippuvaiset. Ei ylintä rahallista voittoa saavat kerrokset aivojaan ja kroppaansa pilaa käyttämällä huumeita, he urheilevat, käyvät hieronnassa ja syövät terveellisesti. Jos alat käyttää, tiput pelistä aika nopeasti, koska et vain pysty hoitamaan liiketoimintoja järkevästi.

Lisäksi tupakoitsijat haisevat, puuskuttavat hengästyneinä, kuorsaavat ja näyttävät rupsahtaneilta. Seksi tupakoitsijan kanssa on vastenmielistä, tylsää tai parhaimmillaankin veltohkoa. Ihminen, joka tekee tupakoinnin kaltaisia valintoja, nähdään henkilönä, joka ei kykene edistykselliseen ja itsenäiseen ajatteluun muutenkaan. Sellaista ei haluta puolisoksi, työsuhteeseen tai kaveriksi, koska hän tekee lähtökohtaisesti huonoja päätöksiä ja on manipuloitavissa.

Pahinta: tupakoitsijalle tärkeintä maailmassa on tupakka (arvo numero 1), jonka jälkeen tulevat kaikki muut.[/quote

Allekirjoitan kaikki väittämänne ja inhoan ehkä kaikista eniten vaatteista, hiuksista ja koko olemuksesta lähtevää löyhkää. Lopetin muutama vuosi sitten ja niin se vain on, ettei parempaa ei ole (olisi), kuin aamukahvi ja pari röökiä. Te, jotka ette ole tupakoineet, ette tiedä siitä nautinnosta mitään.

Lopetin 7v sitten eikä mulla ole enää kyllä yhtään ikävä sitä kylmässä hytisemistä. Aamukahvin saa juoda rauhassa ja ne kiksithän tulee lähinnä siitä että vieroitusoireet lähtee. Ei siinä hurraamista ollut, ainoastaan vtutti olla koukussa

Vierailija
99/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita hihamerkkejä alemman väen tunnistamiseksi, kun sen haistaa jo kaukaa.

Hienoa itsensä nostamista muiden yläpuolelle. Isoisäni taisteli jatkosodassa, mutta alempi ihminen, koska hän myös tupakoi. Tupakoimattomathan tämän maan pelasti. Muut vaan köhi korsussa. Presidenttimmekin on vasta myöhään noussut ihmisten luokkaan. Kun aiemmin kuului alempaan luokkaan, kuin sinä.

Minun vaarini oli viisi vuotta sodassa, Marskin nyrkissä. Ei polttanut, eikä käyttänyt alkoholia. Oli itse asiassa täysin absolutisti.

Tätähän juuri tarkoitinkin. Vaarisi oli kunnon ihminen. Arvostakaamme vain veteraaneja, jotka eivät tupakkaan, ja alkoholiin koskeneet.Sinä olet parempi ihminen, ja vaarisi oli parempi ihminen. Olette Jeesukseen verrattavia. Itse en vain pysty ymmärtämään, mikä saa ihmiselle niin paljon ureaa päähän, että kohottaa itsensä muiden yläpuolelle, edes heitä tuntematta.

Vierailija
100/120 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita hihamerkkejä alemman väen tunnistamiseksi, kun sen haistaa jo kaukaa.

Hienoa itsensä nostamista muiden yläpuolelle. Isoisäni taisteli jatkosodassa, mutta alempi ihminen, koska hän myös tupakoi. Tupakoimattomathan tämän maan pelasti. Muut vaan köhi korsussa. Presidenttimmekin on vasta myöhään noussut ihmisten luokkaan. Kun aiemmin kuului alempaan luokkaan, kuin sinä.

Minun vaarini oli viisi vuotta sodassa, Marskin nyrkissä. Ei polttanut, eikä käyttänyt alkoholia. Oli itse asiassa täysin absolutisti.

Tätähän juuri tarkoitinkin. Vaarisi oli kunnon ihminen. Arvostakaamme vain veteraaneja, jotka eivät tupakkaan, ja alkoholiin koskeneet.Sinä olet parempi ihminen, ja vaarisi oli parempi ihminen. Olette Jeesukseen verrattavia. Itse en vain pysty ymmärtämään, mikä saa ihmiselle niin paljon ureaa päähän, että kohottaa itsensä muiden yläpuolelle, edes heitä tuntematta.

Itse yrität vastaavasti ja vielä järjenvastaisesti ylentää tupakoijat. Tunteminen tms, ei poista röökin haittoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä