HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy
Kommentit (2044)
Poikainmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ymmärrän mitä tuo tarkoittaa. Joskus muuten kiinnostavan miehen profiilissa on joku yksi juttu, joka saa omassa päässä aikaan lumipalloefektin, joka johtaa vasemmalle pyyhkäisemiseen.
Tämä on nimenomaan nettideittailun ongelma. Kun palvelu puskee naisille koko ajan ehdokkaita, pienetkin puutteet tarjonnassa alkavat ärsyttää. Elävässä elämässä nainen antaisi paljon enemmän anteeksi.
Käyttämässäni Happy Pancakessa on joitain kuvankauniita naisia, joilla on myös fiksu esittelyteksti, jolla naiset etsivät pitkää suhdetta tai loppuelämän kumppania. He ovat kuitenkin pyörineet palvelussa jo yli vuoden. Nuo naiset saavat niin paljon tarjouksia, että jos he olisivat tosissaan, jokin juttu olisi edennyt niin pitkälle, että profiili olisi suljettu edes joksikin aikaa.
Nämä naiset saattavat kuvitella olevansa tosissaan, mutta tosiasiassa he elävät koukuttavassa ärsykepaljoudessa, joka estää kunnollisen tutustumisen mieheen.
Tämän huomaa myös siitä, että vaikka nainen, enemmän tai vähemmän kaunis, kertoo profiilissaan halustaan löytää keskustelutaitoinen mies, olevansa kulttuurin kuluttaja ja lukevansa mielellään, niin silti hän ei halua keskustella. Hän tahtoo odottaa prinssi uljasta, joka räjäyttää koko maailmankaikkeuden, mutta hän ei tahdo nähdä tutustumisen vaivaa.
Oikeassa elämässä kuitenkin vain pieni osa suhteista alkaa yhtäkkisestä räjähdyksestä. Suhteet alkavat vähitellen ja syvenevät ajan kanssa. Ensin on opiskelu- tai työpaikkatuttu, joka alkaa kiinnostaa, sitten tehdään vähitellen tuttavuutta ja niin edespäin.
Ehkä naisilla on erilainen kokemus, mutta miehenä koen, että suhde pitää rakentaa. Totta kai siihen tarvitaan miellyttävä ehdokas, joka vetoaa älyllisesti ja jonka lähellä on luontevaa olla, mutta jos jää odottamaan maailman täydellisintä prinsessaa, koskaan ei pääse edes treffeille.
Ammattilaisetkin sanovat, että ihastumiselle täytyy antaa mahdollisuus. Jos jää kumppania etsiessä odottamaan aina vain parempaa, ihastumiselle ei jää tilaa.
Asia voi olla niin kuin kuvailit tai sitten henkilö vain käyttää profiiliaan satunnaisesti. Minulta meni lähemmäs 8 kk siitä kun aloitin Happy Pancaken käytön ennen kuin löysin miehen. Menin parille treffeille heti alkuun, pidin muutaman kuukauden tauon, yritin uudestaan ja silloin tärppäsi. Missään vaiheessa en sulkenut profiilia vaikka en ollut aktiivinen moneen kuukauteen. Epäilen että aika monet miehet tekevät samaa eli poistuvat tuntiessaan treffailu-väsymystä. Jotkut sulkee profiilinsa mutta aika moni ilmeiseti ei, kun eivät vastaa mihinkään viesteihin.
Toki onhan se sitten vähän jännä tilanne jos sama kasvo pyörinyt vuosia palvelussa poistumatta. Silloin kyllä herää jo hälyytyskellot minullakin :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mikä kakara. Olikohan itsekin yhtä kypsymätön vielä 23-vuotiaana? Miten ihmeessä ihmisen kävelytyyli voi olla parisuhteen muodostumisen esteenä? Ilmeisesti esim. vammautuneella ei ole sitten mahiksia häneen? Sitten kuitenkin profiilissa pitää näkyä oma inhimillisyys ja persoona, mutta livenä kiinnitetään huomiota aivan toisarvoisiin seikkoihin. Hän on itse leveillyt harrastaneensa seksiä 114 ihmisen kanssa, joten kai hän nyt itse ymmärtää, että monelle tasokkaalle miehelle tuo on melkoinen turn off.
Kävelytyylistä viehättyminen on hyvin yleistä. Esimerkiksi sellainen jalkapalloilijan kävelytyyli puree moniin naisiin. Tanssijan kävelylläkin on omat faninsa.
Yleisemminkin ajatellen liikunnallisuudesta viehättyminen on hyvin normaalia.
Kyllä se kävelytyylikin voi olla tekijä suhteen muodostumiselle. En ole mikään spesifi kävelytyylin tutkailija treffikumppanissa, useimmat kävelee "normaalisti", onneksi! :D Mutta kerran oli mies joka vähän laahustaen meni huonolla ryhdillä ja se oli todellakin turn off. Etenkin se ryhti! Tai sen puute. Eipä sitä kuvista näkynyt. En muista ikää kun tästä on jo aikaa mutta vajaa tai just 30v. oli hän. Niin ei kyllä nappaa jos ryhti on kuin papparaisella tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mikä kakara. Olikohan itsekin yhtä kypsymätön vielä 23-vuotiaana? Miten ihmeessä ihmisen kävelytyyli voi olla parisuhteen muodostumisen esteenä? Ilmeisesti esim. vammautuneella ei ole sitten mahiksia häneen? Sitten kuitenkin profiilissa pitää näkyä oma inhimillisyys ja persoona, mutta livenä kiinnitetään huomiota aivan toisarvoisiin seikkoihin. Hän on itse leveillyt harrastaneensa seksiä 114 ihmisen kanssa, joten kai hän nyt itse ymmärtää, että monelle tasokkaalle miehelle tuo on melkoinen turn off.
Kävelytyylistä viehättyminen on hyvin yleistä. Esimerkiksi sellainen jalkapalloilijan kävelytyyli puree moniin naisiin. Tanssijan kävelylläkin on omat faninsa.
Yleisemminkin ajatellen liikunnallisuudesta viehättyminen on hyvin normaalia.
Kyllä se kävelytyylikin voi olla tekijä suhteen muodostumiselle. En ole mikään spesifi kävelytyylin tutkailija treffikumppanissa, useimmat kävelee "normaalisti", onneksi! :D Mutta kerran oli mies joka vähän laahustaen meni huonolla ryhdillä ja se oli todellakin turn off. Etenkin se ryhti! Tai sen puute. Eipä sitä kuvista näkynyt. En muista ikää kun tästä on jo aikaa mutta vajaa tai just 30v. oli hän. Niin ei kyllä nappaa jos ryhti on kuin papparaisella tuossa iässä.
Samaistun! Miehen kävelytyylillä, siis enimmäkseen olemuksella ja ryhdillä, on todellakin merkitystä. Minua ei haittaa vaikka miehellä olisi vähän ylimääräistä rasvaa mutta todellakin arvostan sitä, miten säännöllinen painojen nostaminen vaikuttaa miehen olemukseen.
Suurin osa ihmisistä on kävelyltään neutraaleja mutta muistan erään meidän asiakkaan joka mielestäni käveli kuin ninja - oli vahvan mutta ketterän oloinwn. Äärimmäisen seksikästä.
Toisaalta osalla miehistä jotka ei liiku ollenkaan polvet saattavat kaatua toisiaan vasten ja muutenkin ryhti huono. Siitä tulee valitettavasti vähän naismainen vaikutelma ja kun minä olen vielä tomeranpuoleinen nainen, niin koen itseni tällaisen rinnalla miehekkääksi.
Minusta oli aikamoista womansplainausta koko höpöhöpöartikkeli. Taisi olla joku opistojournalisti asialla.
Vierailija kirjoitti:
Asia voi olla niin kuin kuvailit tai sitten henkilö vain käyttää profiiliaan satunnaisesti.
Sieltä näkee, kuka roikkuu linjoilla. Osa ihmisistä, myös niistä fiksuista kaunottarista, on kirjautuneena palveluun lähes jatkuvasti. Joskus voi tulla parin tunnin tauko, mutta sitten taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ite uuvutan tinder-pirkkoja lähinnä huolellisella nussinalla. Taitaa se olla varsinainen syy tässäkin keississä . . .
Niin, sillä minuutillakin voi uuvuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä taas vietetään lauantaita.... Jos henkilö haluaa jotain, hän ilahtuu siitä jos hänelle kerrotaan että hänen haaveensa on mahdollinen ja annetaan esimerkkejä elävästä elämästä. Tällä palstalla miehet ei totisesti ilahdu jos joku kertoo heille että haaveen voi saavuttaa. Päinvastoin he vänkäävät vastaan näppäimistöt sauhuten. Varmasti ei ole mahdollista että 170 cm voi löytää naisen, tai että se voi olla jopa helppoa tuon pituiselle jos sosiaaliset taidot on kunnossa. Ja aivan varmasti sosiaalisia taitoja ei voi parantaa. Toisin sanoen, he eivät todellisuudessa halua naista, vaan jatkaa päihteiden käyttöä ja asunnossaan piileskelemistä koska sosiaalinen fobia. Se on näiden ketjujen tarkoitus. Ylläpitää status quoa, joka on yksinäinen viikonloppu av:llä.
Taas tämä ikiaikainen myytti, että naisettomat miehet olisivat aina sosiaalisesti taidottomia syrjäytyneitä päihteilijöitä. Miksi on niin vaikea uskoa, että elämä voi olla muuten hyvin mallillaan (koulutus, työpaikka, fiksuja harrastuksia, kavereita jne.) mutta naiset eivät vain koskaan kiinnostu seksuaalisromanttisessa mielessä yrityksistä huolimatta?
Jos asiat on muuten kunnossa, niin kyse on silloin siitä, että mies on arvioinut oman tasonsa väärin, ja yrittää liian korkeatasoisia naisia.
Minulla on asiat kunnossa. En koskaan yritä ketään. Yritän vain elää niin, että naiset yrittävät jonain päivänä minua. Jos eivät yritä, niin en ole silloin suhteen arvoinenkaan.
Siinä vaiheessa kun nainen "yrittää" miestä se on jo kohtalaisen katkeroitunut epätoivosta. Sinua jänn... mielenkiintoisemmat on jo viettäneet sen kanssa laatuaikaa ja laittaneet sen kiertoon.
Nyt se sit vihdoin kelpuuttaa sinutkin?
Olen todennut, että kaikki minun ikäiseni naiset ovat läpiajettuja jännempien miesten toimesta. Kumppaneita on yleensä kertynyt kymmeniä ja osalla satoja.
Neitsytkö pitäisi olla, joka kuitenkin osaa pnna kuin pokestara? Mitäpä luulet, haluaako naiset jotain kyläpyörää myöskään? Ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä keskustelut ovat aina muutaman katkeran keharin lapsellista väittelyä?
Hyvä, että myönnät rehellisesti itsellesi, että mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikainenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti rahalla on merkitystä.
Monella muullakin ulkoisella asialla on. Ihmiset eivät vain tahdo myöntää, että heille on olemassa tietty perustaso, josta lähdetään liikkeelle. Jos kumppaniehdokas ei täytä perustasoa, häntä ei kelpuuteta.
Perustason ulkopuolelle kuitenkin jää suuri massa mielenkiintoisia ihmisiä.
Köyhä, vähän liikaa kaljaa juova taiteilija ei kiinnosta, kunnes hän lyö läpi, saa rahaa ja mainetta. Sen jälkeen hänestä tulee mielenkiintoinen.
Deittailukulttuurissa oikeus tulla nähdyksi ostetaan ulkoisilla suorituksilla ja hyvin paljon myös ulkonäöllä ja olemuksella.
Ihmiset nimbyilevät itselleen eivätkä suostu kohtaamaan omia arvojaan.
Minä esimerkiksi tunnustan, että naisen ulkonäöllä ja viehättävällä kuvalla on nettideittailussa minulle jättimäinen arvo. Vaikka kuinka yritän lähestyä naista henkisesti ja pohtia, millainen hän oikeasti on, niin silti ulkonäkö tunkee ajatuksiin. Annan naiselle valtavasti anteeksi hänen ulkonäkönsä vuoksi.
Vaikka naisessa olisi monia puutteita, lähden hänen kanssaan treffeille, jos ulkonäkö viehättää. Ylipainoisia naisia taas treffailen ainoastaan silloin, kun ihan kaikki muu natsaa.
Olen tällainen pinnallinen pska, tunnustan.
"Ihmiset eivät vain tahdo myöntää, että heille on olemassa tietty perustaso, josta lähdetään liikkeelle. Jos kumppaniehdokas ei täytä perustasoa, häntä ei kelpuuteta."
Ei minulla ainakaan ole mitään ongelmaa myöntää, että potentiaalisen kumppanin pitää täyttää tietyt minimikriteerit että voisin harkita hänen kanssaan suhteeseen ryhtymistä.
Ulkonäkö, pituus, ammatti, tietty tulotaso on kaikki oleellisia asioita kumppania valitessa.
Ihmisellä on oikeus asettaa mahdolliselle kumppanilleen kriteerit, mutta turha ulista, ettei kumppania löydy. Kriteerit täyttävällä voi olla kumppanin suhteen omat kriteerit, joita tämä alkuperäiset kriteerit asettanut henkilö ei täytä. Siinä ei ole mitään epäoikeudenmukaista tai väärää.
Miten ammatti vaikuttaa.? Onko tarkoitus pariutua ylöspäin tai tulotaso, onko tarkoitus hankkia elättäjä?
Miksi naisille pituus on kriteerinä aina top3 tai jopa tärkein kriteeri miestä katsoessa? Tätä olen ihmetellyt. Nuorena & opiskellessa 95% saamistani paketista johtui siitä kun naiset sanoivat minun olevan liian lyhyt (olen 174cm). Ymmärrän sen, jos nainen olisi suht samanpituinen tai pidempi niin asia voisi olla jotenkin "kiusallista"? Mutta tämän syyn kuulin myös alle 160cm olevilta naisilta. Tälläkin palstalla kun olen lukenut näitä naisten toiveista ihannekumppsnista niin 90% viesteistä sanotaan, että miehen on oltava pitkä.
Miksi?
Ei miehilläkään ole lähes ainoana kriteerinä naiselle, että tämän tulisi olla alle 160cm
Itse olen 170 ja 174 pitkä mies olisi sopivan pituinen, mutta voi olla, että mies ei muuten miellytä. Osa miehistä myös puhuu niin, että nainen loukkaantuu puheista ja sitten mies vetää oman johtopäätöksen, että on liian lyhyt.
Naisten aivot on vähän kuin tippaleipä eli syitä miksi ei ala seurustelemaan jonkun miehen kanssa voi olla monia esim. naisella voi olla omassa ulkonäössä jotain mitä ei halua miehelle näyttää esim. raskausarpia (osa miehistä ei tykkää niistä), syynä voi olla miehen ammatti, osa naisista ei taas halua vaihtaa kaupunkia eli väärä kaupunki voi olla syys. Jos miehellä on lapsi niin lapsi voi olla syy, ettei halua seurustella. Ja naiset ei välttämättä sano oikeaa syytä. Yksi syy voi myös olla se, että miehellä on ollut paljon naisia ja nainen voi ajatella, että miehellä on seksitauteja. Syitä on siis monia.
Miksi naisen aina pitää uhrata asuinpiirinsä, läheisensä ja jopa uransa miehen takia? Miehet harvoin tekevät tuota valintaa. Ei pidä ihmetellä,miksi naiset on niin kranttuja.
Aina tätä samaa valitusta.
Kun nainen pitää miehen tyytyväisenä makuuhuoneessa ja keittiössä, on ystävällinen, huumorintajuinen ja luotettava, niin eiköhän sillä pääse jo aika pitkälle. Ja miehen pitää toimia ihan samalla tavalla. Yhteen hiileen puhaltamista, niinkuin pitääkin olla. Parisuhde tarkottaa myös kumppanuutta. Kumppanuus toimii siten että siinä on kaksi osapuolta ja molemmilla pitää olla hyvä olla siinä parisuhteessa.
Se on siinä, eikä näistä tarvii vääntää tuhatta aloitusta ja viestiketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikainenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti rahalla on merkitystä.
Monella muullakin ulkoisella asialla on. Ihmiset eivät vain tahdo myöntää, että heille on olemassa tietty perustaso, josta lähdetään liikkeelle. Jos kumppaniehdokas ei täytä perustasoa, häntä ei kelpuuteta.
Perustason ulkopuolelle kuitenkin jää suuri massa mielenkiintoisia ihmisiä.
Köyhä, vähän liikaa kaljaa juova taiteilija ei kiinnosta, kunnes hän lyö läpi, saa rahaa ja mainetta. Sen jälkeen hänestä tulee mielenkiintoinen.
Deittailukulttuurissa oikeus tulla nähdyksi ostetaan ulkoisilla suorituksilla ja hyvin paljon myös ulkonäöllä ja olemuksella.
Ihmiset nimbyilevät itselleen eivätkä suostu kohtaamaan omia arvojaan.
Minä esimerkiksi tunnustan, että naisen ulkonäöllä ja viehättävällä kuvalla on nettideittailussa minulle jättimäinen arvo. Vaikka kuinka yritän lähestyä naista henkisesti ja pohtia, millainen hän oikeasti on, niin silti ulkonäkö tunkee ajatuksiin. Annan naiselle valtavasti anteeksi hänen ulkonäkönsä vuoksi.
Vaikka naisessa olisi monia puutteita, lähden hänen kanssaan treffeille, jos ulkonäkö viehättää. Ylipainoisia naisia taas treffailen ainoastaan silloin, kun ihan kaikki muu natsaa.
Olen tällainen pinnallinen pska, tunnustan.
"Ihmiset eivät vain tahdo myöntää, että heille on olemassa tietty perustaso, josta lähdetään liikkeelle. Jos kumppaniehdokas ei täytä perustasoa, häntä ei kelpuuteta."
Ei minulla ainakaan ole mitään ongelmaa myöntää, että potentiaalisen kumppanin pitää täyttää tietyt minimikriteerit että voisin harkita hänen kanssaan suhteeseen ryhtymistä.
Ulkonäkö, pituus, ammatti, tietty tulotaso on kaikki oleellisia asioita kumppania valitessa.
Ihmisellä on oikeus asettaa mahdolliselle kumppanilleen kriteerit, mutta turha ulista, ettei kumppania löydy. Kriteerit täyttävällä voi olla kumppanin suhteen omat kriteerit, joita tämä alkuperäiset kriteerit asettanut henkilö ei täytä. Siinä ei ole mitään epäoikeudenmukaista tai väärää.
Miten ammatti vaikuttaa.? Onko tarkoitus pariutua ylöspäin tai tulotaso, onko tarkoitus hankkia elättäjä?
Miksi naisille pituus on kriteerinä aina top3 tai jopa tärkein kriteeri miestä katsoessa? Tätä olen ihmetellyt. Nuorena & opiskellessa 95% saamistani paketista johtui siitä kun naiset sanoivat minun olevan liian lyhyt (olen 174cm). Ymmärrän sen, jos nainen olisi suht samanpituinen tai pidempi niin asia voisi olla jotenkin "kiusallista"? Mutta tämän syyn kuulin myös alle 160cm olevilta naisilta. Tälläkin palstalla kun olen lukenut näitä naisten toiveista ihannekumppsnista niin 90% viesteistä sanotaan, että miehen on oltava pitkä.
Miksi?
Ei miehilläkään ole lähes ainoana kriteerinä naiselle, että tämän tulisi olla alle 160cm
Itse olen 170 ja 174 pitkä mies olisi sopivan pituinen, mutta voi olla, että mies ei muuten miellytä. Osa miehistä myös puhuu niin, että nainen loukkaantuu puheista ja sitten mies vetää oman johtopäätöksen, että on liian lyhyt.
Naisten aivot on vähän kuin tippaleipä eli syitä miksi ei ala seurustelemaan jonkun miehen kanssa voi olla monia esim. naisella voi olla omassa ulkonäössä jotain mitä ei halua miehelle näyttää esim. raskausarpia (osa miehistä ei tykkää niistä), syynä voi olla miehen ammatti, osa naisista ei taas halua vaihtaa kaupunkia eli väärä kaupunki voi olla syys. Jos miehellä on lapsi niin lapsi voi olla syy, ettei halua seurustella. Ja naiset ei välttämättä sano oikeaa syytä. Yksi syy voi myös olla se, että miehellä on ollut paljon naisia ja nainen voi ajatella, että miehellä on seksitauteja. Syitä on siis monia.
Miksi naisen aina pitää uhrata asuinpiirinsä, läheisensä ja jopa uransa miehen takia? Miehet harvoin tekevät tuota valintaa. Ei pidä ihmetellä,miksi naiset on niin kranttuja.
Yleensä se ei ole mies, joka pakottaa naisen muuttamaan. Nainen muuttaa vapaaehtoisesti, harvoin pakolla. Yleensä miehen palkka on myös niin paljon parempi, että sen perässä on paljon järkevämpää muuttaa, kuin naisen sairaanhoitajan liksan takia. Sitä työtä, kun saa mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä taas vietetään lauantaita.... Jos henkilö haluaa jotain, hän ilahtuu siitä jos hänelle kerrotaan että hänen haaveensa on mahdollinen ja annetaan esimerkkejä elävästä elämästä. Tällä palstalla miehet ei totisesti ilahdu jos joku kertoo heille että haaveen voi saavuttaa. Päinvastoin he vänkäävät vastaan näppäimistöt sauhuten. Varmasti ei ole mahdollista että 170 cm voi löytää naisen, tai että se voi olla jopa helppoa tuon pituiselle jos sosiaaliset taidot on kunnossa. Ja aivan varmasti sosiaalisia taitoja ei voi parantaa. Toisin sanoen, he eivät todellisuudessa halua naista, vaan jatkaa päihteiden käyttöä ja asunnossaan piileskelemistä koska sosiaalinen fobia. Se on näiden ketjujen tarkoitus. Ylläpitää status quoa, joka on yksinäinen viikonloppu av:llä.
Taas tämä ikiaikainen myytti, että naisettomat miehet olisivat aina sosiaalisesti taidottomia syrjäytyneitä päihteilijöitä. Miksi on niin vaikea uskoa, että elämä voi olla muuten hyvin mallillaan (koulutus, työpaikka, fiksuja harrastuksia, kavereita jne.) mutta naiset eivät vain koskaan kiinnostu seksuaalisromanttisessa mielessä yrityksistä huolimatta?
Jos asiat on muuten kunnossa, niin kyse on silloin siitä, että mies on arvioinut oman tasonsa väärin, ja yrittää liian korkeatasoisia naisia.
Minulla on asiat kunnossa. En koskaan yritä ketään. Yritän vain elää niin, että naiset yrittävät jonain päivänä minua. Jos eivät yritä, niin en ole silloin suhteen arvoinenkaan.
Siinä vaiheessa kun nainen "yrittää" miestä se on jo kohtalaisen katkeroitunut epätoivosta. Sinua jänn... mielenkiintoisemmat on jo viettäneet sen kanssa laatuaikaa ja laittaneet sen kiertoon.
Nyt se sit vihdoin kelpuuttaa sinutkin?
Olen todennut, että kaikki minun ikäiseni naiset ovat läpiajettuja jännempien miesten toimesta. Kumppaneita on yleensä kertynyt kymmeniä ja osalla satoja.
Neitsytkö pitäisi olla, joka kuitenkin osaa pnna kuin pokestara? Mitäpä luulet, haluaako naiset jotain kyläpyörää myöskään? Ei halua.
Kyllä varmasti haluavat. Naiset, kun eivät osaa erottaa, mikä on hyvä mies ja mikä ei.
Tyhmä kysymys kun tuuristahan tämä ensisijaisesti on kiinni, mutta olisikohan kolmekymppisellä naisella parempi mahis löytää sitoutumishaluinen mies tuolta Keski-Suomen suunnilta kuin Helsingistä? :/ Täällä on nyt monta vuotta katseltu ja ne muutamatkin suhteenalut löytyneet yli 100km päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan usko tähän, mutta annetaan naisten vastata: Eli oletko koskaan treffannut miestä, joka on paperilla oikein hyvä eikä "liian matalaa tasoa", mutta ei vain ole kipinää, säpinää, kemiaa tai mitä näitä nyt onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan usko tähän, mutta annetaan naisten vastata: Eli oletko koskaan treffannut miestä, joka on paperilla oikein hyvä eikä "liian matalaa tasoa", mutta ei vain ole kipinää, säpinää, kemiaa tai mitä näitä nyt onkaan?
Useita kertoja silloin, kun harrastin nettideittailua. Se ei vaan toimi. Tutustuminen lähtee väärästä päästä. Ihminen voi olla ihan ok, mutta häntä kohtaan ei synny minkäänlaista vetovoimaa.
Olen kuitenkin varma, että nekin miehet ovat kyllä kohdanneet jonkun muun naisen, jonka kanssa kemiat ovat kohdanneet. Eipä heistä kukaan ollut ennestäänkään parisuhdekokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Syy kemia puuttumiseen on joko se, että ollaan liian erilaisilla aaltopituuksilla, ei synkkaa, kommunikointi ja dynamiikka eivät herätä seksuaalista jännitettä, tms. Näin voi käydä, vaikka siihen "paperilla hyvä" kuuluisi myös se, että kuvien perusteella mies on ihan hyvännäköinen jne. Vetovoima ei synny pelkästä ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys kun tuuristahan tämä ensisijaisesti on kiinni, mutta olisikohan kolmekymppisellä naisella parempi mahis löytää sitoutumishaluinen mies tuolta Keski-Suomen suunnilta kuin Helsingistä? :/ Täällä on nyt monta vuotta katseltu ja ne muutamatkin suhteenalut löytyneet yli 100km päästä.
Jyssys Yliopisto meiningit aiheuttaa kuplautumista joten, yhtä helppoa/vaikeaa kuin Hesas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Syy kemia puuttumiseen on joko se, että ollaan liian erilaisilla aaltopituuksilla, ei synkkaa, kommunikointi ja dynamiikka eivät herätä seksuaalista jännitettä, tms. Näin voi käydä, vaikka siihen "paperilla hyvä" kuuluisi myös se, että kuvien perusteella mies on ihan hyvännäköinen jne. Vetovoima ei synny pelkästä ulkonäöstä.
Mua huvittaa se, että naiset ihan oikeasti uskovat tuohon, vaikka sädekehävaikutus on kattavasti tutkittu ilmiö. Ts. kun ruma mies käyttäytyy TÄSMÄLLEEN samalla tavalla kuin komea mies, naiset tulkitsevat ruman miehen käytöksen negatiivisesti ja komean miehen käytöksen positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja erohan siitä myöhemmin tuli. Siihen suhteeseen väsyi molemmat. Onneksi ei kerennyt tulla lapsia eikä yhteistä asuntolainaa.
No, miten sen ottaa. Pörssisähkö voi olla pian euron tai pari snt/kWh. Moni kiittää onneaan ettei ole tullut mokattua ja hommattua sähkölämmitteistä taloa.