HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy
Kommentit (2044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein mielenkiinto mieheen menee käyttäytymisen ja puheiden vuoksi.
En halua mitään kaiken kaikesta tietävää johtajaa joka jo puhuessaan osoittaa, että nainen on tyhmä.
Haluan myös kotona päättää sisustamisesta ja vapaa-ajan vietosta. Enkä haluaa mitään johtajaa tai muussa määräävässä työssä olevaa miestä määräämään ja lyttäämään kaikki mielipiteeni ja itsetuntoni. Mielummin vaikka työtön mies.
Minä en halua, että sinä tulet johtamaan kotini sisustamista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään kaiken kaikesta tietävää johtajaa joka jo puhuessaan osoittaa, että nainen on tyhmä.
Haluan myös kotona päättää sisustamisesta ja vapaa-ajan vietosta. Enkä haluaa mitään johtajaa tai muussa määräävässä työssä olevaa miestä määräämään ja lyttäämään kaikki mielipiteeni ja itsetuntoni. Mielummin vaikka työtön mies.
Moni nainen haluaa asua omassa asunnossa. Ei kiinnosta ilmaissiivoojana ja pyykipesijänä toimiminen.
Omassa asunnossa on vähemmän tavaraa ja helpompi siivota eikä tarvitse ottaa anoppia ja miehen kavereita kylään.
Omat asunnot on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihan tutkitusti ovat pinnallisempia kuin miehet.
Miehille naisten viehättävyys jakautuu gaussin käyrän mukaan, eli miehet arvioivat 50% naisista keskiarvon alapuolelle, ja 50% sen yläpuolelle.
Naiset taas arvioivat 80% miehistä keskiarvon alapuolelle, ja 20% sen yläpuolelle.
Lähde: maailman suurin deittisivusto OkCupid
Jos tilanne on tuo, niin onko ihme etteivät naiset huoli ketään?
Realiteetit hukassaNo miehistä valtaosa on epäkiinnostavia tai epäviehättäviä!! Ihan heteronaisena olen monesti ajatellut, että seurustelisin mieluummin toisen naisen kanssa kuin miehen, joka on vähän huolestuttavaa. Naisista suurempi osa vaan on kiinnostavampia, kuin miehistä. Ei se tee miehistä mitenkään parempia, että viehättyvät useammasta naisesta, koska kukapa ei!
Ymmärrän. Itse olen biseksuaali nainen, ja kiinnostukseni painottuu naisiin ehkä suhdeluvulla 80/20 osittain juuri tuon takia: miesten olemukset vain ovat pääsääntöisesti niin tylsiä, että eivät vedä puoleensa.
Mitä sinun mielestäsi miehen olemuksessa pitäisi olla sellaista, ettei se olisi niin tylsä? Ja mitä selvästi naisilta löytyy enemmän?
En osaa sanoa - siitä, miksi joku vetää puoleensa, tiedostaa usein vain osan syistä. Mutta se ainakin, että miehet ovat selkeämmin toistensa kopioita ja ovat ulkonäöllisesti vaan minusta aika tylsiä: kaikilla samanlainen tylsä ja lyhyt tukka, väljähköt tylsät vaatteet, persoonaton olemus. Harva yrittää näyttää vetovoimaiselta ja harvan olemuksessa on mitään seksikästä. Naisilla on enemmän jotain tällaista, enkä nyt tarkoita sekikkyydellä jotain vihjailevaa tyyliin tissivako esillä tai paljastavat vaatteet. Ja enkä sano, että kaikki naiset ovat kiinnostavia - suurin osa heistäkään ei ole, mutta naisten joukossa on määrällisesti enemmän hyvännäköisiä kuin miehissä.
No johtuisikohan siitä, ettei luonto nyt ole tarkoittanu miehiä ylipäätään ihan niin kauniiksi, kuin naisia ? On aivan epärealistista kuvitella, että miehet voisivat yltää ulkonäöllisesti naisten tasolle. Ei sellaista ole olemassakaan.
Miksi muka ei? Ihan samalla lähtöviivalla syntyessä ollaan, naiset vaan käyttävät keskimäärin paljon enemmän aikaa itsestään huolehtimiseen, tyylinsä luomiseen ja hyvältä näyttämiseen kuin miehet. Ei se ole luonnonlaki, se vaan on jotenkin mennyt näin. Kyllähän monissa muissa kulttuureissa miehet laittavat itseään ihan eri tavalla kuin Suomessa. Katso vaikka tänne tulleita etelän miehiä. Itseeni juuri se tyyli ei uppoa, mutta selvästi he todella panostavat pukeutumiseensa ja ovat aina hyvin huoliteltuja, eli parta on trimmattu ja tukka on hyvin. Suomalaisissa miehissä on paljon enemmän sen näköisiä kundeja, että itsestään huolehtiminen rajoittuu suihkussa käymiseen, hiukset leikkaa vieläkin äiti ja vaatteet ostetaan Prismasta sen kummemmin mitään "tyyliä" miettimättä. Kyllä itselleni ainakin huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies kääntää pään. Mutta se tietysti vaatii aikaa, vaivaa ja harjoittelua (ihan niin kuin naisillakin).
On aivan sama, miten minä miehenä laittaudun, niin kaunista/komeaa se ei minusta tee.
Sä olet vaan niin laiska että mielummin ruikutat netissä kuin edes yrität mitään. On paljon ihmisiä, jotka eivät ole varsinaisesti kauniita tai komeita, mutta ovat silti viehättäviä ja jopa seksikkäitä, sillä heillä on esim. hyvä tyyli ja onnistuvat olemaan säkenöiviä, vaikka eivät istuisikaan klassiseen kauneuskäsitykseen. Vaikka esim. Benedict Cumberbatch, joka on suorastaan seksisymboli, vaikka on aika kummallisen näköinen. Tai Jay Z. Suorastaan ruma jäbä, mutta ei sitä huomaa kun on tyylikäs. Ja Adam Driver on myös aika kaukana klassisen komeasta miehestä. Jos nämä miehet eivät panostaisi tyyliinsä, vaan dallaisivat prisma-vaatteissa ja huonosti leikatussa tukassa, niin ei kukaan katsoisi noita kahta kertaa.
Ja jos katselet suomalaisia miesjulkkiksia, niin aika harva niistä on mitenkään erityisen komea, vaan aika vahvasti tavis-kategoriaa, mutta osaavat kuitenkin pukeutua ja olla karismaattisia.
Ja tässä todiste siitä että naisten silmissä <1% miehistä on komistuksia ja 80% keskimääräistä rumempia.
Listaat sitten esimerkeiksi kaksi pitkää, tummaa ja voimakaspiirteistä julkkista joilla on joitain persoonallisia piirteitä.
Miksi et listannut esimerkiksi oikeasti taviksen näköisiä miehiä? Sellaisia maantienharmailla hiuksilla varustettuja pottunokkaisia Suomimiehiä, jotka ovat kenties lyhyitä, epäedullisella tavalla pulleita (ei nallekarhuja vaan pömppämaha), tms.
Voi voi, naisena sanoisin, että moni mies voisi olla kyllä kiinnostava, mutta ei enää sen jälkeen kun avaa suunsa.
Miehet neuvovat naisia mistä me ei tykätä. Ja osa miehistä määräilee varsinkin tietyissä ammateissa. Ammattikin voi vaikuttaa siihen miksi jotain miestä ei valita seurustelu kumppaniksi.
Ammattikin voi olla. Niinpä niin, RAHALLA ON merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa asua omassa asunnossa. Ei kiinnosta ilmaissiivoojana ja pyykipesijänä toimiminen.
Omassa asunnossa on vähemmän tavaraa ja helpompi siivota eikä tarvitse ottaa anoppia ja miehen kavereita kylään.
Moni mies on nykypäivänä nössö. Antavat oman äitinsä arvostella miniää ja sitten ihmettelevät, kun ei naista kiinnosta ottaa suihin. Ei kiinnosta kyllä muutenkaan, moni mies on uittanut kaluaan monen muun naisen värkissä ja seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä suuhun, vaikka olisi kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota tietyissä ammateissa olevia miehiä kotiini arvostelemaan ja huomauttelemaan miten minun pitäisi elää ja kotityöt tehdä.
Olen kyllästynyt määräileviin miehiin ja miehiin, jotka muka tietävät kaikesta kaiken.
Tottakai, kun itse olet sellainen justiina, joka ei kestä mitään kritiikkiä mistään.
Kanssasi joutuisi varmaan olemaan koka ajan varpaillaan, eihän sellaista kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä selkeämmin ymmärtää että omistaminen ja raha on elämän tärkein juttu. Sen lisäksi tulee hyvä ravinto, liikunta/terveys ja lepo. Mies ei edes löydy listalta elämän tarvittavien asioiden listalla, ei edes lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota tietyissä ammateissa olevia miehiä kotiini arvostelemaan ja huomauttelemaan miten minun pitäisi elää ja kotityöt tehdä.
Olen kyllästynyt määräileviin miehiin ja miehiin, jotka muka tietävät kaikesta kaiken.
Tottakai, kun itse olet sellainen justiina, joka ei kestä mitään kritiikkiä mistään.
Kanssasi joutuisi varmaan olemaan koka ajan varpaillaan, eihän sellaista kukaan jaksa.
Ottaapa miestä koville, kun yhtäkkiä ymmärtää miksi ex-naiset lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MachoAlpha kirjoitti:
Itsellä keski-ikäisenä miehenä vain hyvää sanottavaa tinderistä, varsinainen karkkikauppa kun asiat kunnossa,
Meillä täällä kirjoittelevilla miehillä ei vain ole asiat kunnossa. Eikä väliä vaikka olisikin. Keski-ikäisenä mahdollisuudet seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa oikeasti haluaisi, ovat ihan minimiluokkaa.
Tämähän se. Vaikka olisin 100-vuotias, haluan vaimon ja perheen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä epätoivoisempaa on löytää hedelmällisessä lisääntymisiässä oleva nainen. Se on käytännössä mahdotonta keski-ikäisenä nobodyna. Vain jotkut filmitähdet, huippu-urheilijat, rokkarit ja korkean tason poliitikot onnistuvat saamaan nuoren vaimon. Ei kiinnosta vanhojen mahojen eukkojen kanssa puuhailu.
Kannattaa miettiä asiaa sen vastapuolen näkökulmasta. Miksi joku nuori nainen haluaisi lisääntyä juuri sinun kanssasi, kun tarjolla on hänen oman ikäisiään miehiä? Etenkin kun puhut naisista noin rumasti.
Miksi kannattaisi? Tietysti siksi, että jos naisella on älliä päässä, hän tajuaisi minun todennäköisesti kuolevan parikymmentä vuotta ennen häntä, joten kuoltuani tapahtuisi valtava tulonsiirto minulta leskelle. On nimenomaan kannattavaa naiselle ottaa itseä huomattavasti vanhempi mies. Vanha mies on luultavasti uskollinenkin, kun ikää tulee ja vehkeet eivät välttämättä enää pelaa ja libido alkaa heiketä. Vastaavasti miehelle ei ole juuri mitään hyötyä ottaa itseään vanhempi nainen. Vain jollekin teinipojalle, jolla ei ole resursseja perustaa perhettä, voisi olla hyödyksi hankkia tilapäisesti menopaussin ohittanut rakastajatar, kun pelkoa lasten saamisesta ei olisi.
Ehdottaisin palaamista 20 vuotta taaksepäin. Olin itse tuolloin parikymppinen. Silloin tavattiin uusia tuttavuuksia pääasiassa livenä baareissa ja yökerhoissa. Netin deittipalstat oli vain yksi pieni lisäkanava, joka toimi parhaiten erilaisille vähemmistöille, joille ei niin paljon ole tapaamispaikkoja.
Livessä on ideaa, koska tarjota on rajallisempi ja realistisempi. Sekä joudut kohtaamaan kokonaisen ihmisen, ei pelkkää kiiltokuvaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on nykypäivänä nössö. Antavat oman äitinsä arvostella miniää ja sitten ihmettelevät, kun ei naista kiinnosta ottaa suihin. Ei kiinnosta kyllä muutenkaan, moni mies on uittanut kaluaan monen muun naisen värkissä ja seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä suuhun, vaikka olisi kondomi.
Herpes tarttuu vaikka se olisi oireeton ja olisi kondomi. En halua miestä, jolla on herpes.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin palaamista 20 vuotta taaksepäin. Olin itse tuolloin parikymppinen. Silloin tavattiin uusia tuttavuuksia pääasiassa livenä baareissa ja yökerhoissa. Netin deittipalstat oli vain yksi pieni lisäkanava, joka toimi parhaiten erilaisille vähemmistöille, joille ei niin paljon ole tapaamispaikkoja.
Livessä on ideaa, koska tarjota on rajallisempi ja realistisempi. Sekä joudut kohtaamaan kokonaisen ihmisen, ei pelkkää kiiltokuvaa.
M40
Aina on kumppania etsitty myös muualta kuin live-elämästä. Aiemmin kirjeenvaihtoilmoituksilla, nyt sovelluksilla. Kaikki eivät todellakaan ole aina löytäneet kumppania baarista, eivätkä kaikki edes jaksa luuhata baarissa etsimässä. Baarikeskeinen kumppaninhaku toimii ehkä meneville nuorille, mutta jos oma elämäntyyli ei ole baareissa istumista ja yökerhossa tanssimista, ei sitä silloin jaksa niin usein, että olisi todennäköistä löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MachoAlpha kirjoitti:
Itsellä keski-ikäisenä miehenä vain hyvää sanottavaa tinderistä, varsinainen karkkikauppa kun asiat kunnossa,
Meillä täällä kirjoittelevilla miehillä ei vain ole asiat kunnossa. Eikä väliä vaikka olisikin. Keski-ikäisenä mahdollisuudet seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa oikeasti haluaisi, ovat ihan minimiluokkaa.
Tämähän se. Vaikka olisin 100-vuotias, haluan vaimon ja perheen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä epätoivoisempaa on löytää hedelmällisessä lisääntymisiässä oleva nainen. Se on käytännössä mahdotonta keski-ikäisenä nobodyna. Vain jotkut filmitähdet, huippu-urheilijat, rokkarit ja korkean tason poliitikot onnistuvat saamaan nuoren vaimon. Ei kiinnosta vanhojen mahojen eukkojen kanssa puuhailu.
Kannattaa miettiä asiaa sen vastapuolen näkökulmasta. Miksi joku nuori nainen haluaisi lisääntyä juuri sinun kanssasi, kun tarjolla on hänen oman ikäisiään miehiä? Etenkin kun puhut naisista noin rumasti.
Miksi kannattaisi? Tietysti siksi, että jos naisella on älliä päässä, hän tajuaisi minun todennäköisesti kuolevan parikymmentä vuotta ennen häntä, joten kuoltuani tapahtuisi valtava tulonsiirto minulta leskelle. On nimenomaan kannattavaa naiselle ottaa itseä huomattavasti vanhempi mies. Vanha mies on luultavasti uskollinenkin, kun ikää tulee ja vehkeet eivät välttämättä enää pelaa ja libido alkaa heiketä. Vastaavasti miehelle ei ole juuri mitään hyötyä ottaa itseään vanhempi nainen. Vain jollekin teinipojalle, jolla ei ole resursseja perustaa perhettä, voisi olla hyödyksi hankkia tilapäisesti menopaussin ohittanut rakastajatar, kun pelkoa lasten saamisesta ei olisi.
Huono diili. Edes työttömän ei kannata sosiaaliturvan maassa ja hyvinvointivaltiossa naida rahaa. Ja miksi kukaan nainen haluaisi miehen, jolla eivät vehkeet toimi ja libido heikkenemässä? Seksihän on keskeisimpiä syitä, miksi miehen kanssa ollaan - jos pelkkää kaveria tai kämppistä hakee, joku samanhenkinen ja mukava naispuolinen ystävä on siihen parempi vaihtoehto. Nimenomaan jos naisella on älliä päässä, hän ei todellakaan ota vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MachoAlpha kirjoitti:
Huono diili. Edes työttömän ei kannata sosiaaliturvan maassa ja hyvinvointivaltiossa naida rahaa. Ja miksi kukaan nainen haluaisi miehen, jolla eivät vehkeet toimi ja libido heikkenemässä? Seksihän on keskeisimpiä syitä, miksi miehen kanssa ollaan - jos pelkkää kaveria tai kämppistä hakee, joku samanhenkinen ja mukava naispuolinen ystävä on siihen parempi vaihtoehto. Nimenomaan jos naisella on älliä päässä, hän ei todellakaan ota vanhempaa miestä.
Nuoremmat saa leskeneläkettäkin vain 10 vuotta.
MachoAlpha kirjoitti:
Mutta kuitenkin vietät aikasi täällä perheellisten keski-ikäisten naisten kanssa.
Sulla mikään flaksi tinderissä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Aina on kumppania etsitty myös muualta kuin live-elämästä. Aiemmin kirjeenvaihtoilmoituksilla, nyt sovelluksilla. Kaikki eivät todellakaan ole aina löytäneet kumppania baarista, eivätkä kaikki edes jaksa luuhata baarissa etsimässä. Baarikeskeinen kumppaninhaku toimii ehkä meneville nuorille, mutta jos oma elämäntyyli ei ole baareissa istumista ja yökerhossa tanssimista, ei sitä silloin jaksa niin usein, että olisi todennäköistä löytää kumppani.
Juu, ihan samaa mieltä. Tapaamispaikkoja ja deittailutapoja on tietenkin aina ollut paljon muutakin kuin baarit. Ja on edelleenkin. Uskon kuitenkin, että suuressa kuvassa isompi painotus livedeittailuun olisi terveellistä verrattuna tuohon tinderöintiin, mikä on nykyään valtavirtaa ja tuottaa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Omat vanhemmat, ystäväni vanhemmat ja pari ystäväni äidin kaveria ovat löytäneet puolison 1960-luvulla nimenomaan kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. Isäni muutti uudelle paikkakunnalle ja laittoi ilmoituksen lehteen. Hän sai paljon vastauksia, joista valitsi äitini. No, heillä ei avioliitto ollut oikein onnellinen, mutta noilla muilla taisi onnistua paremmin. Naisilla oli toiveena se, että puoliso pitää löytyä muualta kuin oman kylän pojista.
Ei kai kukaan tosissaan väitä, että kirjeenvaihto oli suosittu tai yleinen tapa löytää puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
No ennen vanhaan me homot löydettiin toisemme netin deittipalstalta ilmoitusten perusteella. Vaihdettiin muutamat viestit ja sovittiin treffit kahvilaan. Se olisi mun mielestä hyvä malli edelleenkin. Jos ei baarit houkuta. Sovelluksissa on ylitarjontaa ja se perustuu kokonaan loputtoman kuvavirran swaippailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kyllä sitä löydettiin muualtakin kuin baareista. Ihan normaali kanssakäyminen mahdollisti luontevan tutustumisen kouluissa, harrastuksissa, työpaikalla, tapahtumissa, järjestötoiminnassa. Nyt ei kannata kenenkään puhua mitään toisilleen.
Itselläni ei ole koskaan ollut deittisovellusta ja kummasti niitä miehiä on aina ollut. Tälläkin hetkellä olen parisuhteessa ja yhdessä asuttu pari vuotta. Tapasimme työkuvioiden kautta.