Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 vuotias suuttuminen heti aamusta

Hanna
07.12.2022 |

Syynä se, että eilen meidän 6 vuotias nukahti sohvalle ennen hampaan pesuja ja yökkärin vaihtoa. Ja nukkui siinä sitkeästi noin tunnin.

Ajattelin pitäisikö vielä herättää riisumaan vaatteet, pesemään hampaat ja siirtymään sänkyynsä.
En viitsinyt enää herättää.
Riisuin siltä farkut jalasta heitin viltin päälle.

Aamulla lapsi kiukkusi että olisi pitänyt herättää itse riisumaan ja siirtymään sänkyyn.

Teinkö tässä väärin ja miten te olisitte toimineet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean taas kerran, onneksi lapseton.

Vierailija
2/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teidän mielestä pitänyt herättää vai miten olisitte toimineet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat kato aina toimintatapaa.. vuorottelet. Sen verran usein sulle näyttää käyvän tää sama :D

Vierailija
4/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos olisit herättänyt, olisi kiukunnut siitäkin. Kukkuja tulee ja menee.

Totea vaan että mitäs nukuit sohvalla. Jos väsyttää, mene omaan sänkyyn.

Vierailija
5/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin etkä oikein. Ihan sama. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä. Lapset kiukkuaa ja se siitä.

Vierailija
6/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tehnyt väärin etkä oikein. Ihan sama. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä. Lapset kiukkuaa ja se siitä.

Juu meillä lapsi sai tuosta hirveän aamuraivarin kun olin mennyt farkut ottamaan pois ja jättänyt sohvalle nukkumaan.

Tästä johtuen kysyn, mikä teillä yleensä on toimintatapa jos lapsi nukahtaa sohvalle yöunille?

Vaihdatteko vielä pyjaman sille päälle?

Vierailija
7/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan katsoa vielä elokuvaa olkkarissa, lapsi siirretään muualle nukkumaan. Jos olen itsekin menossa ajoissa nukkuun, niin ihan sama vaikka lapsi nukkuu olkkarissa. En riisuisi, peiton laitan päälle. 

Kiukut? Mitä väliä. Niitä tulee päivittäin, aiheet vaan vaihtuu.