Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä on nyt VÄITTEIDEN PEUKUTUSKETJU! Laitetaan jokin väite, ja lukijat äänestävät nuolilla kannatuksen

Vierailija
06.12.2022 |

Väitteet voivat olla mitä vain. Aivan triviaaleja tai syvällisempiä. Toivottavasti poistattajat pysyvät poissa.

Aloitan.

Leivällä juusto tulee leikkeleen alle.

Kommentit (337)

Vierailija
321/337 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla perheen pää, joka etupäässä päättää asioista.

Vierailija
322/337 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki on liian pieni. Sitä pitäisi korottaa satasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/337 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorinen suhde on Ok jos se sopii kaikille osapuolille.

Vierailija
324/337 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 cm penis on täysin normaalin kokoinen.

Vierailija
325/337 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla perheen pää, joka etupäässä päättää asioista.

Perhe on yksikkö, jossa puolisoiden välillä vallitsee tasa-arvo ja demokratia.

Lapset saavat päättää itseään koskevista asioista ikä- ja kehitystasonsa mukaan. Isoimmista yhteisistä asioista aikuisilla on täysi päätösvalta. Pikkulapset eivät päätä käytännössä mistään yhteisistä asioista.

Vierailija
326/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista ei voi pitää erityisen kauniina, jos tämä ei ole kaunis lähestulkoon ilmeestä riippumatta, poislukien ehkä tarkoituksella rumat irvistykset. Sama pätee toki miestenkin ulkonäköön. On typerää pitää erityisen hyvännäköisenä ihmistä, joka ei ole edes kaikilla tavallisilla ilmeillä hyvännäköinen, vaikka pitäisi kuinka paljon tämän ulkonäöstä hymyillessä tms.

Tämä spämmääjähän jankkaa itsestäänselvää asiaa, josta kukaan tuskin on eri mieltä. Onko joku aidosti sitä mieltä, että itse väite ei pidä paikkaansa? Alapeukut varmaan spämmistä eikä itse väitteestä.

Itse ainakin olen eri mieltä nimenomaan tuosta väitteestä.

Vierailija
327/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vuokrata asunto ennemmin kaupungilta kuin yksityiseltä vuokranantajalta.

Vierailija
328/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista ei voi pitää erityisen kauniina, jos tämä ei ole kaunis lähestulkoon ilmeestä riippumatta, poislukien ehkä tarkoituksella rumat irvistykset. Sama pätee toki miestenkin ulkonäköön. On typerää pitää erityisen hyvännäköisenä ihmistä, joka ei ole edes kaikilla tavallisilla ilmeillä hyvännäköinen, vaikka pitäisi kuinka paljon tämän ulkonäöstä hymyillessä tms.

Tämä spämmääjähän jankkaa itsestäänselvää asiaa, josta kukaan tuskin on eri mieltä. Onko joku aidosti sitä mieltä, että itse väite ei pidä paikkaansa? Alapeukut varmaan spämmistä eikä itse väitteestä.

Täh? Miten siitä voi edes olla eri mieltä? Sinustako nainen on erityisen kaunis, vaikka näyttäisi hyvältä vain hymyillessään??

Vierailija
329/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulut ovat ihan söpöjä

Vierailija
330/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kykenetkö perustelemaan ollenkaan?

Vierailija
331/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis eri mieltä, mutta mitään perusteluja ei kuulu.

Onko sinusta mielipide fiksu jos sitä ei pysty itsekään perustelemaan?

Vierailija
332/337 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

r

Vierailija
333/337 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tulisi olla avoinna ainoastaan arkisin klo 8.00 - 16.00.

Vierailija
334/337 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun imaamin vävy oli äärimusse ja kuoli is,,siksessä. Oulun moskeijassa epämääräistä rahantuloa. Oulun moskeijassa on raissskkattu pikkutyttöä.

Vierailija
335/337 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta olisi parempi lopettaa.

Vierailija
336/337 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kykenetkö perustelemaan ollenkaan?

Tämähän oli VÄITTEIDEN PEUKUTUSKETJU. Jos jumiudut johonkin asiaan, niin ole hyvä ja perusta sille oma ketju.

Eri

Vierailija
337/337 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan ollut jo ketjussa, mutta:

Minkä tahansa AV:n aloituksen/ketjun pystyy kuka tahansa poistattamaan.