Mitä ajattelet pinkkiä väriä vaatteissaan käyttävästä naisesta?
Kommentit (75)
Jos haluat saada suojelua tai olla joutumatta hyökkäyksen koteeksi, pukeudu tapaamiseen miesten kanssa vaaleanpunaiseen.
Pinkkiä on montaa eri sävyä. Sieltä voi jokainen löytää itselleen parhaiten sopivan sävyn. Pinkki oikeasti piristää:) Ostin juuri itselleni pinkin hupparin kesäksi.
Parempi pinkki kuin beige ja kaikki hailakat värisävyt. Kaupoista ei enää löydy kirkkaita värejä.
Riippuu naisesta. Toisille sopii, toisille ei
En mitään, en kiinnitä erityisemmin. Toki mikä tahansa valtavirrasta poikkeava jää keskivertoa useammin mieleen. Mutta muiden lakisääteiset kangassuikaleet eivät kiinnosta, minusta ihmisissä on lähinnä ainoastaan tärkeämpiä asioita kuin se.
Pinkkiä on vähän kuin pimppiä, eli halukas, karvaton ja aika suostuvainen kaikkeen, näitä tuo väri usein viestittää.
Hyvä kun lopetti sen mustissa synkistelyn.
Olen värianalyysissä vaalea viileä kesä, ja minun värikartassa on paljon viileitä pastellisävyjä ja eri vahvuuksisina, kuten minttua, vaaleanpunaista, lilaa, vaaleansinistä ja vaalean keltaista. Oli myös harmaata, ja hopeaa muttei beigeä eikä kultaa.
Minulle on analyysin jälkeen ja oikeat värit opittuani, hyvin monen henkilön toimesta sanottu että vaaleanpunaisen monet eri sävyt sopii minun ihon, silmien ja hiusten sävyyn, joten joillekin sopii ja joillekin taas ei kuten esimerkiksi värianalyysissä syksyn saaneille henkilöille, esimerkkinä ystäväni kellä vihertävät silmät ja punertavat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Sopii monen suomalaisen ihoon, varsinkin ne kesätyypit, joille ei käy musta.
Itse asiassa kansainvälisen värianalyysejä tekevän henkilön kanssa jutelleena, suurin osa suomalaisista vaaleista on kuulemma kevät-tyyppejä! Yllätyin itsekin. Toki kevään kartassa on jokin pinkin sävy vaihtoehtona. Suomalaisilla taittaa vaalennukset ja raidatkin enemmän kultaan ja kellertävät sävyt tulee läpi niin että käytettävä hopeashampoota. Suomalaisten silmissä on enemmän variaatiota ja lämpimiä sävyjä sinisestä ja vihreästä ruskeaan, ja sinisilmäisilläkin usein kultaisia laikkuja. Suomalaisten ihot on usein neutraalit tai hieman kellertävään tai jopa oliiviin päin koska vihertävän sävyiset verisuonet kuultaa ihosta enemmän läpi.
Ruotsalaisnaiset on enemmän kesä-tyyppejä. Kylmät siniset tai siniharmaat silmät joissa valkoisia laikkuja, viileä ihon pohjasävy joka taittaa usein punertavaan ja josta näkyy enemmän sinertäviä verisuonia läpi, ja tuhkaisen vaaleat hiukset. Joillakin ruotsalaisnaisilla on sellaiset kylmät husky-koirasilmät, Suomessa näkee harvemmin.
Minun vanha ruotsalainen opiskelijatuttu jolla vaalean kevään sävyt, osti aina Suomesta kerralla useita neutraali-kellertäväpohjaisia meikkivoiteita, koska Ruotsissa myytävät sävyt oli aina hänelle liian roosapohjaisia. Joku käyttämistään sävyistä oli muistaakseni Light Olive.
Pinkistä mulle tulee mieleen joku Tuksu, kohta viiskymppisen, ja prinsessaleikkeineen. :D
Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pinkistä mulle tulee mieleen joku Tuksu, kohta viiskymppisen, ja prinsessaleikkeineen. :D
Sori vaan.
Mulle tulee mieleen Giprgia Meloni. En tiedä millainen on politiikassa, mutta upea tyyli ja varsin hurmaava.
Vierailija kirjoitti:
Parempi pinkki kuin beige ja kaikki hailakat värisävyt. Kaupoista ei enää löydy kirkkaita värejä.
Kirkkaat värit on nykyään muotia.
Kirkkaat värit on ollut muodissa jo muutaman vuoden ajan...
Mielestäni neonpinkki on kaunis väri.
Myös neonvihreä ja sähkönsininen on kauniita värejä.
Teinityttö tai reilusti keksi-iän ylittänyt identiteetti kiiristä kärsivä nainen joka ei omaa ikäänsä hyväksy ja jolla on paljon muitakin mieleterveys ongelmia. Tai ainakaan muunlaisia en ole tämän neljänkymmenen vuoden aikana tavannut
En oikeastaan ole paljon asiaa ajatellut, tuskin edes huomannut erityisen paljon pinkkejä vaatteita kenelläkään. Pitäisikö alkaa kyttäämään?