Miten joku voi saada Tinderissä satoja tai jopa tuhansia matcheja??
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kuva, jossa olin mustat aurinkolasit päässä prätkän selässä. Otin sen pois, kun luin juttuja, että se on paha. No, sitten kävi, että tykkäykset Tinderissä putosi murto-osaan. Ehkä se vaan on niin, että tällanen karskin näkönen äijä on kuumempi naisten mielestä prätkän kanssa. Sama se on käytännössä. Nainen on yleensä tosi kuumana miehisen prätkäkierroksen jälkeen, jossa hanaa ei säästellä. Ne naiset, jotka noita profiileja arvostelee, ei kyllä ymmärrä ainakaan kaikkia naisia.
Pitää osata ymmärtää mitä lukee: Jos tykkää prätkistä ja harrastaa niitä, niin silloin kannattaa olla kuva prätkän päällä, koska silloin ne naiset jotka myös tykkää prätkistä antaa tykkäyksiä.
Jos taas minä lainaisin kaverin prätkää ja ottaisin itsestäni kuvan sen päällä, niin se olisi lähinnä noloa. Kukin omalla tyylillään, mitään muuta esittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99+ tykkäystä kilahti eilen muutamassa tunnissa, 30 kilometrin säteellä ja maltillisella ikähaitarilla.
Sinä et voi valita kuka tykkää profiilistasi eli sinun ikä- tai etäisyysvalinnat ovat merkityksettömiä sen suhteen miten sinä saat tykkäyksiä.
Tosiaan, näin se Tinder toimii, vaikka moni miinustanut tuota totuutta. Sinä itse valitset, ketä SINULLE näkyy korttipakassa, mutta ilman goldia näyt ihan kaikille jotka etsivät sinun ikäistä samalla alueella. Sinä ja sinun korttisi on se tuote, jota tinder "myy" muille käyttäjille. Se 67-v jorma näkee sinut ja voi tykätä sinuata, jos hakee sinun ikäisiä ihmisiä, vaikka oma hakusi olisi vain 25-30v naiset. Vain goldilla voit rajata että näyt vain niille keistä olet itse ensin tykännyt.
Eli osa tykkäyksistä voi tinderissä tulla myös samaa sukupuolta olevilta, vaikka olisit umpihetero.
Vierailija kirjoitti:
Sain jotain 1900. Ihan oli meikitön naamakuva ja lisäksi pari harrastuskuvaa. Ihan olen taviksen näköinen. Itse ajattelin, että miehet vaan tykkäävät kaikista naisista.
1900 matchia???
Tuossa esimerkki siitä, kuinka helppoa se on erittäin komealle miehelle Tinderissä. Komeahkon taviksenkin sen sijaan jo vaikea saada matcheja ja varsinkin treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-47 v. Menin Tinderiin ja hetkessä tuli 99+ tykkäystä. Ei ollut maksullista Goldia niin en tiedä paljonko tarkalleen ja millaisia.
Ikärajaus +/- 5v, km-raja 30. En käytä juurikaan meikkiä, joten kuvatkin sellaisia. Ei todellakaan filtteröityjä. Yksi kasvokuva ja muut koko vartalosta. Ei paljasta pintaa, mutta kuvista näkee että olen urheilullinen, tiimalasikroppainen ja pitkähiuksinen. Kunnollinen profiiliteksti mutta ei vaatimuslistoja vaan kuvailua itsestäni.
Kävin kymmenillä treffeillä oikein mukavien miesten kanssa ja pian löysinkin itseni käisen miehen, jonka kanssa seurustelen
Taidat olla tinderihmisiä. Se sopii ihmisille, jotka pystyvät suht helposti siirtymään seurustelusta toiseen. Moni ei usko, että näitäkin ihmisiä on. Kyse ei siis ole vapaasta suhteesta, joka määräytyy seksin ympärille vaan siitä, että parisuhteen kokonaisuutena voi ottaa kevyemmin. Tällaisella ihmisellä voi olla kymmeniä hyviä parisuhteita elämänsä aikana. Ei siis mikään massojen ihmissuhdemuoto ainakaan vielä.
Miksi oletat että minulla on ollut paljon suhteita? Olin melkein 20 vuotta naimisissa ja sen jälkeen muutaman vuoden sinkkuna selibaatissa. Kun olin valmis seurusteluun, menin tinderiin ja kävin treffeillä. Ne eivät olleet suhteita eikä niihin liittynyt seksiä. Seksi tuli kuvioihin tuon oikean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain jotain 1900. Ihan oli meikitön naamakuva ja lisäksi pari harrastuskuvaa. Ihan olen taviksen näköinen. Itse ajattelin, että miehet vaan tykkäävät kaikista naisista.
1900 matchia???
Suomen kokoisessa maassa tuo tarkoittaisi, että on itse pyyhkäissyt oikealle jokaisen tarjokkaan vähintään sadan kilometrin säteellä.
Olen luultavasti omassa ikäryhmässäni suht suosittu, koska olen akateeminen, lapseton, hoikka ja kaunis, mutta ei mulla ollut enimmilläänkään muistaakseni kuin jotain 20 matchia samaan aikaan, johtuen ennen kaikkea siitä, että olin itse niin valikoiva. Miehet tosiaan huiskii oikealle kaikki jopa kuvia katsomatta. Huvittavin kuulemani esimerkki oli että kolmekymppinen tuttavamies oli onnistunut KAHDESTI matchaamaan jonkun keski-ikäisen tantan niiden töistä kun se ei aina edes katso ruutua kun Tinderiöi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös taa nuo viestit huku, niiden 1000 muun matchin viestien sekaan?
Eipä ole vielä ollut 1000 matchiä, kun olen sen verran niukka tykkäyksieni kanssa. Toki en itsekään olesaanut satoja tykkäyksiä, että olisi edes teoreettisesti mahdollista päästä tuhanteen matchiin.
Vierailija kirjoitti:
Jäi oikeastaan tosi hyvä fiilis tinderistä. Olen 43-vuotias useamman lapsen äiti, en mikään kaunotar. Ihan tavallinen nainen.
Ja juuri tuollaisia normaaleja ja tavallisia naisia kaivattaisiin tinderiin lisää, mutta valitettavan vähänä olette. Siellä vaan on eniten ehkä kahta äärilaitaa, eli näitä superkauniita instapyllistelijöitä, tai sitten pelkkiä tupakoivia ja tatuoituja alkoholin suurkuluttajia. Nämä molemmat ryhmät menevät itsellä automaattisesti vasuriin, koska elämme täysin erilaisissa maailmoissa, enkä tykkäile huvikseen kenestäkään.
Mutta ns. tavallisten naisten puute johtunee varmaankin myös siitä, että suurin osa sinkkunaisista valitsee olla menemättä deittisovelluksiin ja elää elämäänsä onnellisena oikeassa maailmassa. Suurin osa miehistä taas valitsee deittisovelluksen, koska joku pitää vaan saada jallitettua hinnalla millä hyvänsä. Surullista toki, mutta näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi oikeastaan tosi hyvä fiilis tinderistä. Olen 43-vuotias useamman lapsen äiti, en mikään kaunotar. Ihan tavallinen nainen.
Ja juuri tuollaisia normaaleja ja tavallisia naisia kaivattaisiin tinderiin lisää, mutta valitettavan vähänä olette. Siellä vaan on eniten ehkä kahta äärilaitaa, eli näitä superkauniita instapyllistelijöitä, tai sitten pelkkiä tupakoivia ja tatuoituja alkoholin suurkuluttajia. Nämä molemmat ryhmät menevät itsellä automaattisesti vasuriin, koska elämme täysin erilaisissa maailmoissa, enkä tykkäile huvikseen kenestäkään.
Mutta ns. tavallisten naisten puute johtunee varmaankin myös siitä, että suurin osa sinkkunaisista valitsee olla menemättä deittisovelluksiin ja elää elämäänsä onnellisena oikeassa maailmassa. Suurin osa miehistä taas valitsee deittisovelluksen, koska joku pitää vaan saada jallitettua hinnalla millä hyvänsä. Surullista toki, mutta näin se vaan menee..
Itse en kuulu kumpaankaan ääripäähän. En pyllistele enkä polta. Eikä edes matkustelu ja viini ole ykkösasioita elämässäni.
Ap
Itse sain vuosia sitten tuhansia matcheja tinderissä.
Ilmeisesti miehet pitivät minua hyvännäköisenä.
Nykyisin en käytä tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain vuosia sitten tuhansia matcheja tinderissä.
Ilmeisesti miehet pitivät minua hyvännäköisenä.
Nykyisin en käytä tinderiä.
Et vissiin ole kovin valikoiva sitten? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei edes halua pariuttaa ihmisiä. Mahdollisimman paljon tarjontaa ja matcheja vaan niin et voi keskittyä siihen yhteen.
Toisaalta jos kukaan ei Tinderissä pariudu, niin mistä käyttäjät palveluun? Vaikka Tinder olisi todella tehokas pariutumisen avustaja, niin eihän sinkut maailmasta lopu. Joka päivä tulee uusia sinkkuja.
Tätä ihmettelen, että miksi tinderissä ollaan jos koetaan, ettei sen tarkoitus ole saada ihmisiä löytämään parisuhdetta? Muitakin deittisovelluksia nykyään on.
Aina sieltä jotkut pariutuvat, vaikka algoritmi yrittääkin saada ihmiset vain sellaiseen "melkein tärppäsi" -tilanteeseen. Jotkut onnistuvat livahtamaan algoritmin ohi toistensa matcheiksi, kun algoritmi ei tajua pantata just heitä toisiltaan :D Ja siis toki moni on samaan aikaan kaikissa deittisovelluksissa. Ei kaikkia munia samaan koriin, jne. Ihan fiksua kokeilla TinderiäKIN, kunhan muistaa, ettei se mikään suhdeautomaatti ole.
polaarinenm kirjoitti:
Kai ne mätsit aikapaljon polarisoituvat. Eli kauneus ei ole katsojan silmässä niinku sanotaan.
Nuoret ja kauniit naiset saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon läski/ruma. Sain vain muutaman mätsin..
Katsoin kerran vierestä 100 kiloisen, silmälaseja käyttävän, melko "ruman" naisen ensimmäistä tinderprofiilikokeilua. Yksi suttuinen selfie filtterillä: alle 15 minuutissa oli tykkäyksiä yli 99+, ja tälle naiselle ei kelvannut kukaan, poisti tinderinsä viikon sisällä juttelematta kenenkään kanssa. Edelleen sinkkuna.
Ihan ala-astemeininkiä, jos silmälasit on jonkun mielestä kovinkin raskauttava ulkonäkövirhe. Ei kuulosta aikuisen puheelta. Mutta mitä tuo nainen siis teki väärin? Hän ei siis löytänyt itselleen sopivaa tyyppiä, joten poistui sovelluksesta. Mitä väärää siinä oli? Ja mitä ajatuksia sinulle herää siitä, että ulkonäöllisesti epäviehättävä nainen saa hetkessä 99+ tykkäystä - mitä se mielestäsi kertoo miehistä? Voisiko olla mahdollista, että tuo nainen tajusi, etteivät tykkäykset ole oikeasti aitoja, eikä sen vuoksi halunnut jatkaa Tinderissä?
Eikös taa nuo viestit huku, niiden 1000 muun matchin viestien sekaan?
En ole Tinderiä kokeillut, mutta miehenä ottaisin ekaa viestiä naiselta jolloin tietää että hän on vähän enempi kiinnostunut. Sama on toiminut IRL. Siinä kohtaa kun nainen tulee esittäytymään, niin ollaan jo aika pitkällä. Ja aina joku tulee.