Miten joku voi saada Tinderissä satoja tai jopa tuhansia matcheja??
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Minä otin piruuttani goldin kun halusin nähdä, tykkääkö minusta kukaan. Olen ylipainoinen ja sairaseläkkeellä ja nämä kävivät ilmi profiilista. Kauniskaan en ole. Sain parissa viikossa yli 1000 tykkäystä. En tajua, ilmeisesti miehet swaippaavat kaikki vastaantulevat oikealle. Kyllästyin siihen tulvaan ja poistuin koko palvelusta.
N33
Veikkaan että sulla on isot tissit? Ja ei ne mitään profiilia lue varsinkin jos on isot tissit
En minäkään ymmärrä sitä, että joku muka tykkää itse sadoista ihmisistä. Eihän se ole oikeasti mitenkään mahdollista. Siinä on vaan vedetty samaan suuntaan ihmisiä summassa, lukematta toisten tekstejä ja miettimättä ollenkaan, kiinnostaako toinen ja sovitaanko yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Minulla on käytössä gold eli näen ketkä ovat minusta tykänneet. Tällä hetkellä tykkäyksiä 1600 eikä ole aikaa käydä niitä läpi. Yleensä n. kerran päivässä käyn Tinderissä ja silloin se yleensä ilmoittaa n. 20-50 uudesta tykkäyksestä joita ehdin jonkin verran selata. Tosin joukossa on paljon sellaisia jotka eivät selvästi ole lukeneet profiilitekstiäni. Sanon ihan suoraan tekstissä, että etsin parisuhdetta enkä ole kiinnostunut yhdenyönjutuista tms. silti tykkäyksissä on paljon varattuja ja juuri noita yhdenyönjuttujen perässä olevia. Olen vähän yli kolmekymppinen ja olen ruumiinrakenteeltani hoikka ja harrastan paljon liikuntaa. En itse pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, mutta en rumanakaan. Joillekin näyttää riittävän tykkäämiseen pelkästään se, että on hoikka. Täytyy kyllä sanoa, että ei se matchien ja tykkäysten määrä kerro vielä mitään. Eihän sitä lopulta tarvitse kuin yhden matchin jonka kanssa kolahtaa.
Nyt ei puhuttu tykkäyksistä vaan nimenomaan matcheista. Aika höveli pitää olla jos tuosta sinun tykkäysmäärästä pystyy kelpuuttamaan satoja..
Ap
Siis minusta ei kyllä tarvitse ihmetellä miksi olet sinkku jos kuvittelet että 1600 tykkäyksestä olisi jotenkin höveli jos niistä saisi 200-300 matchia (eli satoja). Ja ohis mutta aika hiusten halkomiksesi veit tämän keskustelun. Kysyt miten voi saada satoja matcheja ja jos jollakin on 1600 tykkäystä niin eikö se nyt kerro että on ihan mahdollista saada ne 1600 matchia. Jos noista 20-50 tykkäyksestä saisi joka päivä 5 matchia niin 20 päivässä on 100 kasassa.
Lähinnä ihmettelen, että miten joku kelpuuttaa siitä roskasta valtaosan..
Ap
Puhut toisista ihmisistä roskana?
Helposti saisi satoja matcheja, itsellä tällä hetkellä 2000+ tykkäystä, en ole ehtinyt käydä kaikkia läpi. Matcheja noin 100.
Kyllä. Ja ihan syystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä sitä, että joku muka tykkää itse sadoista ihmisistä. Eihän se ole oikeasti mitenkään mahdollista. Siinä on vaan vedetty samaan suuntaan ihmisiä summassa, lukematta toisten tekstejä ja miettimättä ollenkaan, kiinnostaako toinen ja sovitaanko yhteen.
Tai sitten ne pinnalliset asiat jotka näkyvät profiilissa eivät ole niin tärkeitä, etteikö voisi vaihtaa muutaman sanan ihmisen kanssa. Nähdäkseen, jos siinä voisi olla jotain.
Mä otin maksullisen version ja vaihdoin alueen ulkomaille, niin johan alkoi matcheja tulla! Eihän siitä tulvasta oikein jaksa kahlata edes sopivimpia...
Siten että asuu keskeisellä paikalla, on riittävän keskiverron näköinen ja ikäinen (ei ruma mutta ei myöskään yhtään mitään särmää, ikä 25-35) ja svaippaa itse kaikki oikealle. Itseäni on aina vähän huvittanut matchien määrällä lesottajat kun sehän kertoo siitä että oma rima ei ole kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin piruuttani goldin kun halusin nähdä, tykkääkö minusta kukaan. Olen ylipainoinen ja sairaseläkkeellä ja nämä kävivät ilmi profiilista. Kauniskaan en ole. Sain parissa viikossa yli 1000 tykkäystä. En tajua, ilmeisesti miehet swaippaavat kaikki vastaantulevat oikealle. Kyllästyin siihen tulvaan ja poistuin koko palvelusta.
N33
Miehet pitävät helppona nakkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Veikkaan että sulla on isot tissit? Ja ei ne mitään profiilia lue varsinkin jos on isot tissit
Siis miehethän swaippaa kaikki oikealle, ei siihen edes niitä tissejä tarvita. Näin mulle on useampikin mies kertonut. Sitä karsintaa tehdään vasta kun matchi tulee. Hauskaa jos naisista osa kuvittelee isoja itsestään tykkäysten määrän perusteella. Ei se mitään kerro. Supertykkäykset saattaa jo vähän kertoakin kun niiden määrä on rajallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ja komeat saavat.
Ja taitavat meikkaajat.
Ap on trolli!!!!
Kerran tein profiilin ja laitoin kuvaksi sian. Sukupuoleksi nainen.
Tunnissa oli tullut yli 500 mätchiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli!!!!
Kerran tein profiilin ja laitoin kuvaksi sian. Sukupuoleksi nainen.
Tunnissa oli tullut yli 500 mätchiä.
Ei niitä matcheja tule, jos ei itsekin laita ahkerasti tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
N33
1000 tykkäystä?! Jos jossain asiassa olen naisille kade, niin pariutumisen helppoudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Siis miehethän swaippaa kaikki oikealle, ei siihen edes niitä tissejä tarvita. Näin mulle on useampikin mies kertonut. Sitä karsintaa tehdään vasta kun matchi tulee. Hauskaa jos naisista osa kuvittelee isoja itsestään tykkäysten määrän perusteella. Ei se mitään kerro. Supertykkäykset saattaa jo vähän kertoakin kun niiden määrä on rajallinen.
...ja tässä samalla syy, miksei naisen kannata avata keskustelua deittisovelluksessa. Vasta kun mies aloittaa keskustelun niin on jotain merkkiä siitä, että tutustuminen voisi kiinnostaa.
Kokeilin muutaman viikon tinderiä, mutta poistin aika pian. Otin mielenkiinnosta goldin ja vilkaisin tykkäyksiä.
Itselläni on yksi lapsi,ja profiilissani tämä selkeästi mainittuna. Silti tykkääjistä löytyi miehiä, joilla taas luki omassa profiilissaan "minulla ei ole vielä lapsia, toivottavasti ei sinullakaan / olen vapaaehtoisesti lapseton, toivon ettei sinullakaan ole lapsia".
Juu, huomasin silloin ettei niitä profiileja tosiaan lueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
1000 tykkäystä?! Jos jossain asiassa olen naisille kade, niin pariutumisen helppoudessa.
Ole mieluummin kateellinen lukutaidosta, koska se sinulta näköjään puuttuu. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa "miehet swaippaavat kaikki oikealle"? Se tarkoittaa ettei niillä tykkäyksillä ole mitään arvoa, koska ne eivät ole aitoja tykkäyksiä _sinulle_. Miehet kirjaimellisesti laittavat kaikki oikealle, lukematta profiilitekstiä ja katsomatta kuvia. Tähän on ihan omia sovelluksia, joilla homman saa automatisoitua. Miten tämä mielestäsi tarkoittaa että naisille pariutuminen on helppoa? Eihän ne miehet oikeasti ketä tahansa suhteeseen halua!
Näistä tuhannesta tykkäyksestä siis ensinnäkin valtaosa on tykkäyksiä joissa mies matchin saatuaan vasta katsoo kenen kanssa se tuli. Eli sanotaan nyt että 900 oli täysin valetykkäyksiä.
Jäljelle jäävästä sadasta 90 on etsimässä vain seksia kenen tahansa kanssa, ja lähettää suoran seksiehdotuksen.
Lopuista kymmenestä muutama asuukin satojen kilometrien päässä, useampi on varattu, puolet ei osaa ollenkaan keskustella "mitäs sun päivään" enempää, ja pari on liikkeellä 10v vanhoilla kuvilla. Hyvä jos edes yksi on oikeasti etsimässä parisuhdetta, asuu edes suht lähellä, on sinkku eikä valehtele jotain itsestään heti kättelyssä. Ja sitten pitäisikin vielä olla muutenkin yhteensopiva parisuhdetta ajatellen...
Että mistä tästä nyt oikeasti olet kateellinen?
Minä hämmästyin kyllä tykkäysten määrästä joita tuli yli 500 ennenkuin poistuin tinderistä. Asun maaseudulla ja lähin pieni kaupunki on 65 km päässä, alueeni oli juuri max tuon verran.
Minulla oli profiilissa vain yksi hillitty kuva enkä ehtinyt tehdä edes mitään tekstiä.
Käytin tinderiä vähän, tykkäsin max 10 ihmisestä ja kaikkien kanssa juttelin ainakin muutaman sanan. Kävin treffeillä 4 eri ihmisen kanssa, kaikkien kanssa tapailin useamman kerran. Kaikki oikein fiksuja, täysipäisiä ja komeita miehiä. Yhden kanssa välimatkan takia jatkettiin vain ystävinä, muutti 150 km päähän. Toisen kanssa kaikki oli muuten oikein mahtavaa mutta seksi ei sujunut. Kolmannen kanssa sujui sekin mutta meillä ongelmia tavata kun lapset eri viikoilla luona. Tämän neljännen kanssa tapailu jatkuu edelleen.
Jäi oikeastaan tosi hyvä fiilis tinderistä. Olen 43-vuotias useamman lapsen äiti, en mikään kaunotar. Ihan tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Ole mieluummin kateellinen lukutaidosta, koska se sinulta näköjään puuttuu. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa "miehet swaippaavat kaikki oikealle"? Se tarkoittaa ettei niillä tykkäyksillä ole mitään arvoa, koska ne eivät ole aitoja tykkäyksiä _sinulle_. Miehet kirjaimellisesti laittavat kaikki oikealle, lukematta profiilitekstiä ja katsomatta kuvia. Tähän on ihan omia sovelluksia, joilla homman saa automatisoitua. Miten tämä mielestäsi tarkoittaa että naisille pariutuminen on helppoa? Eihän ne miehet oikeasti ketä tahansa suhteeseen halua!
Näistä tuhannesta tykkäyksestä siis ensinnäkin valtaosa on tykkäyksiä joissa mies matchin saatuaan vasta katsoo kenen kanssa se tuli. Eli sanotaan nyt että 900 oli täysin valetykkäyksiä.
Jäljelle jäävästä sadasta 90 on etsimässä vain seksia kenen tahansa kanssa, ja lähettää suoran seksiehdotuksen.
Lopuista kymmenestä muutama asuukin satojen kilometrien päässä, useampi on varattu, puolet ei osaa ollenkaan keskustella "mitäs sun päivään" enempää, ja pari on liikkeellä 10v vanhoilla kuvilla. Hyvä jos edes yksi on oikeasti etsimässä parisuhdetta, asuu edes suht lähellä, on sinkku eikä valehtele jotain itsestään heti kättelyssä. Ja sitten pitäisikin vielä olla muutenkin yhteensopiva parisuhdetta ajatellen...
Että mistä tästä nyt oikeasti olet kateellinen?
Luin jostakin, että tuota jokaisen oikealle vetämistä kutsuttiin nimityksellä "roskakalastus".
Toi sellaisen puistatuksen tuo sana, että viimeistään tuosta päätin, ettei ikinä enää tinderiin.
Toivon, että deittisovelluksiakin kehitettäisiin. Yksi hyvä voisi olla esimerkiksi se, että vasemmalle vetäminen olisi samanlaista kuin nyt, mutta oikealle vetämistä "vaikeutettaisiin". Joutuisit tykkäyksen annettua vaikka perustelemaan, miksi tykkäsit hänestä, mikä profiilissa erityisesti kiinnitti huomion, mihin veisit hänet ensitreffeille, jne. Maksullisessa lisäpalvelussa sitten näkisi tykkäyksien kanssa nuo perustellut, tai mätsin tullessa kumpikin näkisi toisensa perustelut.
Silloin voisi jopa itse aloittaa keskusteluita kun tietäisi saaneensa aidosti tykkäyksen, eikä ole päätynyt vain "roskakalastuksen" poisheitettäväksi sivutuotteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olin vähän reilu parikymppisenä tinderissä ja matchejä oli jotain 50? En olisi löytänyt sieltä yhtään enempää tykättäviä. Noistakin osa oli sillä rajalla että mietin, onko kuitenkaan mun tyyppinen. Varmasti olisin saanut helposti satoja matchejä, jos ei olisi ollut mitään kriteerejä.
Olen saanut, mutta mitä väliä jos näillä matcheillä ei tee mitään. Ja no olen kyllä naamaltani ihan nätti. Mutta jos haluaa enemmän matcheja niin mitä keinoja; ikähaitari isompi ja kilometrit isommalle ja enemmän swaippauksia oikealle. Joku voi luulla että olen matchien keräilijä, no en.. mutta en vaan jaksanut katsoa tarkemmin profiileja. Sitten tuli paljon sellaisia, että olivatkin kauempaa vaikka omat kilometrit olivat jotain 20 km säteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Minulla on käytössä gold eli näen ketkä ovat minusta tykänneet. Tällä hetkellä tykkäyksiä 1600 eikä ole aikaa käydä niitä läpi. Yleensä n. kerran päivässä käyn Tinderissä ja silloin se yleensä ilmoittaa n. 20-50 uudesta tykkäyksestä joita ehdin jonkin verran selata. Tosin joukossa on paljon sellaisia jotka eivät selvästi ole lukeneet profiilitekstiäni. Sanon ihan suoraan tekstissä, että etsin parisuhdetta enkä ole kiinnostunut yhdenyönjutuista tms. silti tykkäyksissä on paljon varattuja ja juuri noita yhdenyönjuttujen perässä olevia. Olen vähän yli kolmekymppinen ja olen ruumiinrakenteeltani hoikka ja harrastan paljon liikuntaa. En itse pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, mutta en rumanakaan. Joillekin näyttää riittävän tykkäämiseen pelkästään se, että on hoikka. Täytyy kyllä sanoa, että ei se matchien ja tykkäysten määrä kerro vielä mitään. Eihän sitä lopulta tarvitse kuin yhden matchin jonka kanssa kolahtaa.
Nyt ei puhuttu tykkäyksistä vaan nimenomaan matcheista. Aika höveli pitää olla jos tuosta sinun tykkäysmäärästä pystyy kelpuuttamaan satoja..
Ap
Siis minusta ei kyllä tarvitse ihmetellä miksi olet sinkku jos kuvittelet että 1600 tykkäyksestä olisi jotenkin höveli jos niistä saisi 200-300 matchia (eli satoja). Ja ohis mutta aika hiusten halkomiksesi veit tämän keskustelun. Kysyt miten voi saada satoja matcheja ja jos jollakin on 1600 tykkäystä niin eikö se nyt kerro että on ihan mahdollista saada ne 1600 matchia. Jos noista 20-50 tykkäyksestä saisi joka päivä 5 matchia niin 20 päivässä on 100 kasassa.
Lähinnä ihmettelen, että miten joku kelpuuttaa siitä roskasta valtaosan..
Ap
jos tavoite on saada maksimaalinen määrä matchejä, niin toki kelpuuttaminen auttaa tavoitteeseen. Eipä sadoilla matcheillä todellisuudessa mitään tee. Tinderin käyttöliittymän sen verran huono, että selaa siinä sitten kymmeniä tai satoja viestejä.
Mulla ei oo ensimmäistäkään tykkäystä eikä myöskään matchia. Olen useamman kerran poistunut tinderistä tyhjän kortin kera, koska aina sama lopputulos. Se 0 tykkäystä. Yritän ottaa hyviä kuvia, tykkään kaikenlaisesta kuten sisustaminen, rustiikkisuus, vanhat rakennukset, museot, koirat ja muut eläimet, luonto. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa. En oo se komein mies myönnän, ja hieman myös epäsosiaalinen, ujo ja arka (kiitos koulukiusaamisien). Lukittauduin koko nuoruuteni ajan kotiin pleikkarin ääreen koska se ei ainakaan kiusannut mua. Aloitin deittailun vasta 33 vuotiaana ekan kerran ja huomasin että olen ihan pihalla koko hommasta ja se varmaan paistaa myös ulospäin. 2 kertaa eläissäni ollut treffeillä, kumpikaan noista ei edennyt toisille treffeille. Ja vaikka onnistuisinkin pääsemään treffeille jonkun naisen kanssa en osaa puhua naisille, olen niin epäsosiaalinen. Mun pää on vaan täysin tyhjä, en keksi sanottavaa, tämä latistaa treffit aika nopeesti. Mun pitäis vaan löytää se nainen kuka ymmärtäisi mua, ja jaksaisi nähdä hiukan vaivaa siihen et mun kuori avautuisi hiukan ja saisin luottamuksen toiseen ihmiseen. Sellaisen naisen kuka ei heti juoksisi karkuun jos en keksi mitään sanottavaa. En ole siis koskaan seurustellut. Ja tammikuussa on taas työtön kun palkkatukityö loppuu, eli olen sitä alinta pohjasakkaa - työtön ikisinkku.