Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi saada Tinderissä satoja tai jopa tuhansia matcheja??

Vierailija
06.12.2022 |

Itse sain vaivalla 5.

N41

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä minäkin olen ihmetellut. Olen saanut 15 osumaa 2 vuoden aikana.

Vierailija
42/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin piruuttani goldin kun halusin nähdä, tykkääkö minusta kukaan. Olen ylipainoinen ja sairaseläkkeellä ja nämä kävivät ilmi profiilista. Kauniskaan en ole. Sain parissa viikossa yli 1000 tykkäystä. En tajua, ilmeisesti miehet swaippaavat kaikki vastaantulevat oikealle. Kyllästyin siihen tulvaan ja poistuin koko palvelusta.

N33

1000 tykkäystä?! Jos jossain asiassa olen naisille kade, niin pariutumisen helppoudessa.

Avaa oma profiilisi miehillä ja saat lisää tykkäyksiä. Toki tykkäykset ovat merkityksettömiä, mutta niinhän iso osa noista naistenkin tykkäyksistä on mitä kadehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin piruuttani goldin kun halusin nähdä, tykkääkö minusta kukaan. Olen ylipainoinen ja sairaseläkkeellä ja nämä kävivät ilmi profiilista. Kauniskaan en ole. Sain parissa viikossa yli 1000 tykkäystä. En tajua, ilmeisesti miehet swaippaavat kaikki vastaantulevat oikealle. Kyllästyin siihen tulvaan ja poistuin koko palvelusta.

N33

1000 tykkäystä?! Jos jossain asiassa olen naisille kade, niin pariutumisen helppoudessa.

Ole mieluummin kateellinen lukutaidosta, koska se sinulta näköjään puuttuu. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa "miehet swaippaavat kaikki oikealle"? Se tarkoittaa ettei niillä tykkäyksillä ole mitään arvoa, koska ne eivät ole aitoja tykkäyksiä _sinulle_. Miehet kirjaimellisesti laittavat kaikki oikealle, lukematta profiilitekstiä ja katsomatta kuvia. Tähän on ihan omia sovelluksia, joilla homman saa automatisoitua. Miten tämä mielestäsi tarkoittaa että naisille pariutuminen on helppoa? Eihän ne miehet oikeasti ketä tahansa suhteeseen halua!

Näistä tuhannesta tykkäyksestä siis ensinnäkin valtaosa on tykkäyksiä joissa mies matchin saatuaan vasta katsoo kenen kanssa se tuli. Eli sanotaan nyt että 900 oli täysin valetykkäyksiä.

Jäljelle jäävästä sadasta 90 on etsimässä vain seksia kenen tahansa kanssa, ja lähettää suoran seksiehdotuksen.

Lopuista kymmenestä muutama asuukin satojen kilometrien päässä, useampi on varattu, puolet ei osaa ollenkaan keskustella "mitäs sun päivään" enempää, ja pari on liikkeellä 10v vanhoilla kuvilla. Hyvä jos edes yksi on oikeasti etsimässä parisuhdetta, asuu edes suht lähellä, on sinkku eikä valehtele jotain itsestään heti kättelyssä. Ja sitten pitäisikin vielä olla muutenkin yhteensopiva parisuhdetta ajatellen...

Että mistä tästä nyt oikeasti olet kateellinen?

Luin jostakin, että tuota jokaisen oikealle vetämistä kutsuttiin nimityksellä "roskakalastus".

Toi sellaisen puistatuksen tuo sana, että viimeistään tuosta päätin, ettei ikinä enää tinderiin.

Toivon, että deittisovelluksiakin kehitettäisiin. Yksi hyvä voisi olla esimerkiksi se, että vasemmalle vetäminen olisi samanlaista kuin nyt, mutta oikealle vetämistä "vaikeutettaisiin". Joutuisit tykkäyksen annettua vaikka perustelemaan, miksi tykkäsit hänestä, mikä profiilissa erityisesti kiinnitti huomion, mihin veisit hänet ensitreffeille, jne. Maksullisessa lisäpalvelussa sitten näkisi tykkäyksien kanssa nuo perustellut, tai mätsin tullessa kumpikin näkisi toisensa perustelut.

Silloin voisi jopa itse aloittaa keskusteluita kun tietäisi saaneensa aidosti tykkäyksen, eikä ole päätynyt vain "roskakalastuksen" poisheitettäväksi sivutuotteeksi.

Tinder ei edes halua pariuttaa ihmisiä. Mahdollisimman paljon tarjontaa ja matcheja vaan niin et voi keskittyä siihen yhteen.

Vierailija
44/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei edes halua pariuttaa ihmisiä. Mahdollisimman paljon tarjontaa ja matcheja vaan niin et voi keskittyä siihen yhteen.

Toisaalta jos kukaan ei Tinderissä pariudu, niin mistä käyttäjät palveluun? Vaikka Tinder olisi todella tehokas pariutumisen avustaja, niin eihän sinkut maailmasta lopu. Joka päivä tulee uusia sinkkuja. 

Vierailija
45/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos kukaan ei Tinderissä pariudu, niin mistä käyttäjät palveluun? Vaikka Tinder olisi todella tehokas pariutumisen avustaja, niin eihän sinkut maailmasta lopu. Joka päivä tulee uusia sinkkuja. 

Tätä ihmettelen, että miksi tinderissä ollaan jos koetaan, ettei sen tarkoitus ole saada ihmisiä löytämään parisuhdetta? Muitakin deittisovelluksia nykyään on.

Vierailija
46/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon läski/ruma. Sain vain muutaman mätsin..

Katsoin kerran vierestä 100 kiloisen, silmälaseja käyttävän, melko "ruman" naisen ensimmäistä tinderprofiilikokeilua. Yksi suttuinen selfie filtterillä: alle 15 minuutissa oli tykkäyksiä yli 99+, ja tälle naiselle ei kelvannut kukaan, poisti tinderinsä viikon sisällä juttelematta kenenkään kanssa. Edelleen sinkkuna.

Vierailija
47/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran alottelemassa iltaa yhden kaverin kotona. Jossain vaiheessa tuli puhe Tinderistä ja tää kaverikin kerto siellä olevansa. Hän sitte kaivo puhelimen esiin ja ehdotti, että pelataan sitä yhdessä.

Ei todellakaan mitään profiileita luettu. Aina uus mies näytölle ja sitte porukalla arvioitiin, onko swaippaamisen arvoinen. Monesta löyty aina jonkun mielestä joku vika ja sitten kaveri hylättiin.

Tuommosta se varmaan valtaosalla on. Ketään kiinnosta profiileita lukea, jos naama on ruma tai komea.

Vierailija
48/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan niitä ihan hyvin. Miehellekkin. Tosi helppo saada seuraa...

Vierailija
49/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kerran alottelemassa iltaa yhden kaverin kotona. Jossain vaiheessa tuli puhe Tinderistä ja tää kaverikin kerto siellä olevansa. Hän sitte kaivo puhelimen esiin ja ehdotti, että pelataan sitä yhdessä.

Ei todellakaan mitään profiileita luettu. Aina uus mies näytölle ja sitte porukalla arvioitiin, onko swaippaamisen arvoinen. Monesta löyty aina jonkun mielestä joku vika ja sitten kaveri hylättiin.

Tuommosta se varmaan valtaosalla on. Ketään kiinnosta profiileita lukea, jos naama on ruma tai komea.

Samahan se on baarissa. Ellei toinen ulkoisesti miellytä, niin ei siinä mukavalla luonteella juttu ala.

Vierailija
50/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taktiikkana lukea niiden profiilit, joiden ulkonäkö olisi riittänyt tykkäykseen. Tekstin perusteella tein lopullisen päätöksen, tykkäänkö vai en.

Sitten taas jos naama ei riittänyt, heitin vasemmalle suoraan lukematta profiilia.

Vierailija
51/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen, että miksi tinderissä ollaan jos koetaan, ettei sen tarkoitus ole saada ihmisiä löytämään parisuhdetta? Muitakin deittisovelluksia nykyään on.

Siksi lähdinkin sieltä pois.

Vierailija
52/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfoin prosentti miehistä saa tykkäyksiä puolelta naisista.

Meillä on töissä just sellainen naisten päiväuni. Komea, pitää itestään huolta, supliikkimies, kohtelias ja katsoo silmiin, kun puhuu. Siinä ihmisessä on vaan jotain, kun hän vetää puoleensa. Miellyttävä ihminen. Hän on tinderissä ja vähän väliä puhelin kilkattaa.

Kysyin häneltä kerran, että miks et etsi parisuhdetta ja hän vastasi ettei hänen tarvitse. Hymyilytti se vastaus, mutta tottahan se on. Töissä naisewt kuolaa sen perään.

Vierailija
53/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kerran vierestä 100 kiloisen, silmälaseja käyttävän, melko "ruman" naisen ensimmäistä tinderprofiilikokeilua. Yksi suttuinen selfie filtterillä: alle 15 minuutissa oli tykkäyksiä yli 99+, ja tälle naiselle ei kelvannut kukaan, poisti tinderinsä viikon sisällä juttelematta kenenkään kanssa. Edelleen sinkkuna.

Montako kertaa teille pitää kertoa, että miehet eivät katso kuvia saati lue tekstiä. He laittavat sokkona kaiken oikealle, joten tottakai kuka tahansa naisen profiililla oleva saa paljon tykkäyksiä. Niillä ei vaan ole mitään merkitystä, tietenkään, koska ne annetaan kaikille.

Vierailija
54/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa teille pitää kertoa, että miehet eivät katso kuvia saati lue tekstiä. He laittavat sokkona kaiken oikealle, joten tottakai kuka tahansa naisen profiililla oleva saa paljon tykkäyksiä. Niillä ei vaan ole mitään merkitystä, tietenkään, koska ne annetaan kaikille.

Osa miehistä ei kaikki miehet. Turha lähteä yleistämään omaa mutuasi.

Vierailija
55/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin deittailun vasta 33 vuotiaana ekan kerran ja huomasin että olen ihan pihalla koko hommasta ja se varmaan paistaa myös ulospäin. 2 kertaa eläissäni ollut treffeillä, kumpikaan noista ei edennyt toisille treffeille. Ja vaikka onnistuisinkin pääsemään treffeille jonkun naisen kanssa en osaa puhua naisille, olen niin epäsosiaalinen. Mun pää on vaan täysin tyhjä, en keksi sanottavaa, tämä latistaa treffit aika nopeesti. Mun pitäis vaan löytää se nainen kuka ymmärtäisi mua, ja jaksaisi nähdä hiukan vaivaa siihen et mun kuori avautuisi hiukan ja saisin luottamuksen toiseen ihmiseen. Sellaisen naisen kuka ei heti juoksisi karkuun jos en keksi mitään sanottavaa.

Fakta on se, että yksikään nainen ei halua perässä vedettävää miestä. Voit joutua odottamaan todella pitkään että löydät jonkun, mutta helpommalla pääset kun "korjaat" tuon asenteesi ja hoidat oman arvosi kuntoon. Netti on täynnä miehille suunnattua tietoutta deittailusta, naisista ja siitä miten homman saa toimimaan suuremmalla todennäköisyydellä (ulkonäkö, itsekunnioitus/arvostus, töissä käynti yms kuntoon). Jos olet deiteille onnistunut pääsemään - tämä on jo hyvä asia sillä et ainakaan ole ulkonäöllisesti sitä alhaisinta pohjasakkaa.

Tee valinta: tee asialle jotain tai ihmettele vielä 10 vuoden päästäkin miksei mitään ole tapahtunut. Olet itse vastuussa elämästäsi.

Vierailija
56/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ mies, enkä todellakaan tykkää kaikista. Toisaalta, olen myös ihan tosissani liikkeellä.

99+ tykkäystä kilahti eilen muutamassa tunnissa, 30 kilometrin säteellä ja maltillisella ikähaitarilla. 

Eiköhän tästä kohta ala tulla lisää matcheja, yksi tuossa jo oli. Todettiin tosin aika pian, että ei jatketa tutustumista pidemmälle.

Vierailija
57/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla nainen.

Itse en saanut ainuttakaan matchia ja olen sitä paitsi mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuten nuoret miehet.

Ei riitä olla nainen, jos ei ole nätti sellainen.

Vierailija
58/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99+ tykkäystä kilahti eilen muutamassa tunnissa, 30 kilometrin säteellä ja maltillisella ikähaitarilla. 

Sinä et voi valita kuka tykkää profiilistasi eli sinun ikä- tai etäisyysvalinnat ovat merkityksettömiä sen suhteen miten sinä saat tykkäyksiä. 

Vierailija
59/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi valita kuka tykkää profiilistasi eli sinun ikä- tai etäisyysvalinnat ovat merkityksettömiä sen suhteen miten sinä saat tykkäyksiä. 

Kyllä minun valintani vaikuttaa siihen kenelle profiiliani näytetään.

Vierailija
60/97 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäisyysrajaus on merkityksetön, mutta ikä ei.