Pahoinvointia vihreästä teestä. Join eilen vihreää teetä ja vartin päästä tuli hirveä olo ja oksensin.
Kommentit (11)
Mulla myös on joskus pahoinvointia vihreästä teestä.
Varmaan lillunut se pussi liian kauan. Minusta koko vihreä tee on jotenkin pelottavaa, juon sitä aniharvoin.
En ole itse oksentanut, mutta on kyllä joskus tullut paha olo vihreästä teestä tyhjään mahaan juotuna.
Itselläni refluksitauti, ja huono olo tulee vihreästä, muista ei.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lillunut se pussi liian kauan. Minusta koko vihreä tee on jotenkin pelottavaa, juon sitä aniharvoin.
Minä meinasin pilata maksan kun vihreä tee tuli Suomeen.
Todella huono-olo tuli vihreästä teestä. En oksentanut, mutta jouduin jokusen aikaa makamaan kyljelläni liikkumatta. Päässä oli kumma huippauksen tunne. Ei enää ikinä vihreää teetä! Eihän se edes maistu hyvältä, en käsitä miksi join sitä!
Pilkon muutaman pienen siivun rakaa inkivääriä 2dl metalikippoon.Sinne 1 pussi Vihreä tee ja kuumma vettä päälle hautuuman.Siitä seoksesta kaadan isoon teekupiini puolet ja toisen puolen kiehuvaa vettä.Saan 2 isoa kupillista ihanaa raikasta teetä,kuin inkiväärin hyödyn. Join sitä heti aamulla tyhjään vatsaan tai lämpimäkeseen illala.En voi koskaan pahoin oma koktailini mutta olen terve,ilman flunsaa ym. Elimistömme erinlaisia ja eri tavalla reakoimme kaikessa kuten pää koppamekin.
Pussi lillunut liian kauan liian kuumassa vedessä. Vihreää teetä ei sas haudutaa 100-asteiseen.
Eräällä foorumilla oli väite että vihreä tee kannattaa ryöpätä ennen hauduttamista. Itse olen kokeillut Lipton Citrus - vihreää teetä molemmilla tavoin. Hieman tuntuu siltä että ryöpätty aiheuttaa vähemmän ikävän olon parin tunnin kuluttua nauttimisesta. - Toisaalta, ehkä vihreän teen L-teaniini, joka muistaakseni on melko relaksoivaa, ei sovi kaikille...
Joo, sitä ei voi juoda tyhjään vatsaan, kun siinä on parkkihappoa.