Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko polyamoria ainoa vaihtoehto hyvään seksiin?

pariskuntaN50M73
06.12.2022 |

Polyamoria ei ole ainoa vaihtoehto hyvään seksiin?

Kun tapasin n.kuusisen kesää sitten unelmieni naisen, ja vaikka olemme seurustelleet siitä lähtien, niin emme ole harrastaneet seksiä yhdessä vielä yhtään. Olen huomannut, että tuo muotisana:polyamoria ei ole onneksi ainoa vaihtoehto hyvään seksiin. Näin seurusteltaessa kun tykkään viedä usein unelmieni naisen aina jollekin toiselle miehelle ja samalla kun itsekin tykkään aina myös katsella kun he rakastelevat. Unelmieni nainen myös todella tykkää tästä meidän seksijärjestelystämme. Ja minusta myös hyvä seurustelu voi perustua siihen että, ei todellakaan tarvitse ryhtyä mihinkään polyamoriseen suhteeseen hyvän seksin takia.

Polyamoria ei ole ainoa vaihtoehto hyvään seksiin? Kommentteja asiasta, jotain tälläisistä seurustelukäytännöistä tietäviltä tai kokeneilta, saa laittaa tänne. Kiitos. pariskuntaN50M73

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis syyllinen rakastaessani aidosti kahta naista. Surua tuon molemmille, mutta itseäni tuhoan myös. Se siitä polyamorisesta hienoudesta käsitteenä. Toisen naisen kanssa olen parisuhteessa. Toiseen pidän yhteyttä. Fyysistä rakkautta vain toiseen. Kärsin molempien puolesta.

Et sinä syyllinen omaan tunteeseesi ole. Siihen olet syyllinen että rikot teitä kaikkia. Itse en kaltaisesi ihmisen kanssa enää parisuhteeseen, edes platoniseen rakkaussuhteeseen lähtisi. Liian paljon pahaa vastaava suhde sai aikaiseksi. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka tuollaista haluaa ja silloin on heidän asiansa kantaa kaikki seuraukset jne.

Sinuna katkaisisin välit molempiin. Heinä katkaisisin välit sinuun. Mutta jokainen saa pilata elämänsä miten haluaa ja parhaaksi näkee.

Ymmärrän näkemyksesi. Olenko siis tuomittu itsemurhakuutioon, jossa en ole kenenkään kanssa. En ole tunteitani valinnut, enkä edelleenkään ymmärrä polyamorian merkitystä siinä, että sen perusteella nussii siellä sun täällä.

Ja onko väärin rakastaa oikeasti useampaa ihmistä? Vaikeaa ja mahdotonta se on, se on tullut omakohtaisesti selväksi. Syytän itseäni, mutta tunteeni ovat aidot. 

Olen itse pilannut oman ja läheisteni elämän kuunneltuani polyamoristen valheita. En enää halua olla sellaisten ihmisten kanssa suhteessa. Mikä minä olen sinua neuvomaan? Voit jatkaa elämääsi ihan kuten haluat, toivottavasti et vaan riko muita ihmisiä touhutessasi, tai itseäsi.

En ole valehdellut kenellekään. Enkä halunnut tällaista tilannetta. En rakastu joka päivä johonkin henkilöön, enkä ole halunnut ikinä satuttaa ketään. Katkaisetko sinä rakkauden tuosta noin päättämällä? Tuonkin voisi tulkita kylmän ihmisen tekemäksi. Itse näen painajaisia joka yö.

Vierailija
22/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis syyllinen rakastaessani aidosti kahta naista. Surua tuon molemmille, mutta itseäni tuhoan myös. Se siitä polyamorisesta hienoudesta käsitteenä. Toisen naisen kanssa olen parisuhteessa. Toiseen pidän yhteyttä. Fyysistä rakkautta vain toiseen. Kärsin molempien puolesta.

Et sinä syyllinen omaan tunteeseesi ole. Siihen olet syyllinen että rikot teitä kaikkia. Itse en kaltaisesi ihmisen kanssa enää parisuhteeseen, edes platoniseen rakkaussuhteeseen lähtisi. Liian paljon pahaa vastaava suhde sai aikaiseksi. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka tuollaista haluaa ja silloin on heidän asiansa kantaa kaikki seuraukset jne.

Sinuna katkaisisin välit molempiin. Heinä katkaisisin välit sinuun. Mutta jokainen saa pilata elämänsä miten haluaa ja parhaaksi näkee.

Ymmärrän näkemyksesi. Olenko siis tuomittu itsemurhakuutioon, jossa en ole kenenkään kanssa. En ole tunteitani valinnut, enkä edelleenkään ymmärrä polyamorian merkitystä siinä, että sen perusteella nussii siellä sun täällä.

Ja onko väärin rakastaa oikeasti useampaa ihmistä? Vaikeaa ja mahdotonta se on, se on tullut omakohtaisesti selväksi. Syytän itseäni, mutta tunteeni ovat aidot. 

Olen itse pilannut oman ja läheisteni elämän kuunneltuani polyamoristen valheita. En enää halua olla sellaisten ihmisten kanssa suhteessa. Mikä minä olen sinua neuvomaan? Voit jatkaa elämääsi ihan kuten haluat, toivottavasti et vaan riko muita ihmisiä touhutessasi, tai itseäsi.

En ole valehdellut kenellekään. Enkä halunnut tällaista tilannetta. En rakastu joka päivä johonkin henkilöön, enkä ole halunnut ikinä satuttaa ketään. Katkaisetko sinä rakkauden tuosta noin päättämällä? Tuonkin voisi tulkita kylmän ihmisen tekemäksi. Itse näen painajaisia joka yö.

Ja sanoit nyt satuttavasi kaikkia asianosaisia, itsesi mukaanlukien? Ei rakastamiensa ihmisten jättäminen helppoa ole, mutta helpompaa se on aikaisessa, kuin myöhemmässä vaiheessa. Polyamorinen seksuaaliterapeutti, jonka valheiden paljastuessa, olisi ollut syytä heti lähteä, rikkoi elämäni ja läheisteni elämän. Saan syyttää itseäni, etten jo siinä vaiheessa pistänyt häneen välejä poikki, olisin silloin vielä kyennyt ehkä jotain pelastamaan, mutta typeränä uskoin hänen valheitaan vielä sen jälkeenkin. Koko elämäni on hajonnut sen suhteen takia. Arvaa kaduttaako? Siinä syy miksi en enää ikinä halua tuollaisia ihmisiä elämääni. Toivottavasti sinä osaat tehdä oikeat päätökset, etkä riko ihmisiä/elämiä enää enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on aivan mielisairasta miten esimerkiksi sexpo yrittää normalisoida tuollaisia suhteita. Menin niiden propagandaa kuuntelemaan ja uskomaan. Ei ollut sen arvoista, kaukana siitä. Polyamoriset ihmiset käyttävät toisia itsekkäästi hyväkseen, mistään muusta ei ole kysymys, Rusinat pullasta ja uutta putkeen, kun vanha ei enää jaksa kiinnostaa. Siinä sitä eettistä monisuhteisuutta.

Vierailija
24/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä aidosti rakastaisit niitä ihmisiä, niin osaisit toimia heidän parhaakseen.

Vierailija
25/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea uskoa tätä. Polysuhteissa kun on usein asioiden salaamista, toisten vastuuttamista, vastuun pakoilua ja vastaavaa. Jos kuitenkin olet kertonut rehellisesti kummallekin rakkaudestasi heitä kohtaan ja siitä mitä se sinulle merkitsee, niin on heidän vastuullaan ottavatko moisen taakan kantaakseen. Itse en vastaavaan ryhtyisi, vaan pistäisin välit poikki, olen liian arvokas jaettavaksi.

Vierailija
26/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ja hitosti perä jälkeen huonoa huonompia tinder panoja vahvistamassa sitä että oman vaimon kanssa seksi on parasta. M37v

Vierailija
27/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Polyamoriasta on kaukana syvällinen yhteys, toisen aito kunnioitus ja rakkaus. Jos pinnallinen paneskelu ja tiuhaan vaihtuvat seksisuhteet sopii, niin kannattaa koittaa. Useimmille tuo suhdettyppi ei tee mitään muuta kuin tuota lopulta isoja ongelmia.

Vierailija
28/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaimon kanssa yli 20v. Kaupungilla tuossa kuljin, ja katselin nuoria naisia, ja mietin, miten hienoa olisi panna heitä. Toisaalta en halua luopua vaimostakaan. Taidan olla polyamorinen. Täytyy kertoa vaimolle, ja kyllähän hänen täytyy ymmärtää. En voi sille mitään, olen vain polyamorinen.

Vierailija
29/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vaimon kanssa yli 20v. Kaupungilla tuossa kuljin, ja katselin nuoria naisia, ja mietin, miten hienoa olisi panna heitä. Toisaalta en halua luopua vaimostakaan. Taidan olla polyamorinen. Täytyy kertoa vaimolle, ja kyllähän hänen täytyy ymmärtää. En voi sille mitään, olen vain polyamorinen.

Näin se on. Ja sinulla on oikeus toteuttaa itseäsi, mene siis panemaan niitä kaikkia nuoria naisia. Kyllä vaimosi varmasti ymmärtää, polyamoria kun on sellainen rikkaus ja ihanuus.

Vierailija
30/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyhomoria on mukavaa. Monia miehiä yhdessä.

Vierailija
31/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on aivan mielisairasta miten esimerkiksi sexpo yrittää normalisoida tuollaisia suhteita. Menin niiden propagandaa kuuntelemaan ja uskomaan. Ei ollut sen arvoista, kaukana siitä. Polyamoriset ihmiset käyttävät toisia itsekkäästi hyväkseen, mistään muusta ei ole kysymys, Rusinat pullasta ja uutta putkeen, kun vanha ei enää jaksa kiinnostaa. Siinä sitä eettistä monisuhteisuutta.

Boldasin

Kuulostaa moraalipaniikilta. Ovat siis jonkinlainen tunnevampyyrijoukko vaanimassa viattomia uusia uhreja, jotka kietovat pauloihinsa.

Eiköhän tuon henkiset leiki keskenään ja oletuksella että ihminen tietää rajansa ja mihin haluaa mennä mukaan.

Vierailija
32/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boldasin

Kuulostaa moraalipaniikilta. Ovat siis jonkinlainen tunnevampyyrijoukko vaanimassa viattomia uusia uhreja, jotka kietovat pauloihinsa.

Eiköhän tuon henkiset leiki keskenään ja oletuksella että ihminen tietää rajansa ja mihin haluaa mennä mukaan.

Monet eivät tiedä mihin ryhtyvät, se siitä ongelmallista tekee. Kilttejä ihmisiä retuutetaan ihan miten lystää ja kamalaa jälkeä seuraa. Seurauksena polyt uhkailee, haukkuu, syyllistää ja mitätöi kokemuksia. Nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
33/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boldasin

Myös sexpon ja vastaavien julkitulot asian suhteen ovat todella kyseenalaisia. Polyamoriaa ja monisuhteisuutta markkinoidaan käytännössä täysin kritiikittä. Ei oteta millään lailla huomioon sitä että nuo kuviot rikkovat ihmisiä ja suhteita todella pahalla tavalla. Joillekin sopii, valtaosalle ei.

Vierailija
34/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on kirous. Osaatte toiset kyllä kirjoittaa hyvin ikävästi ja laittaa ajatuksia päähäni, joita en ole koskaan ajatellutkaan. Helppoahan se on heittää niitä kiviä. Itse kadun, että olen kertaakaan rakastunut. Kaksi kertaa olen ja molemmat tunteet ovat aitoja.

Vierailija
35/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyamoria on kirous. Osaatte toiset kyllä kirjoittaa hyvin ikävästi ja laittaa ajatuksia päähäni, joita en ole koskaan ajatellutkaan. Helppoahan se on heittää niitä kiviä. Itse kadun, että olen kertaakaan rakastunut. Kaksi kertaa olen ja molemmat tunteet ovat aitoja.

Jätä edes se toinen. Tunteet laantuvat kyllä ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan