Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko polyamoria ainoa vaihtoehto hyvään seksiin?

pariskuntaN50M73
06.12.2022 |

Polyamoria ei ole ainoa vaihtoehto hyvään seksiin?

Kun tapasin n.kuusisen kesää sitten unelmieni naisen, ja vaikka olemme seurustelleet siitä lähtien, niin emme ole harrastaneet seksiä yhdessä vielä yhtään. Olen huomannut, että tuo muotisana:polyamoria ei ole onneksi ainoa vaihtoehto hyvään seksiin. Näin seurusteltaessa kun tykkään viedä usein unelmieni naisen aina jollekin toiselle miehelle ja samalla kun itsekin tykkään aina myös katsella kun he rakastelevat. Unelmieni nainen myös todella tykkää tästä meidän seksijärjestelystämme. Ja minusta myös hyvä seurustelu voi perustua siihen että, ei todellakaan tarvitse ryhtyä mihinkään polyamoriseen suhteeseen hyvän seksin takia.

Polyamoria ei ole ainoa vaihtoehto hyvään seksiin? Kommentteja asiasta, jotain tälläisistä seurustelukäytännöistä tietäviltä tai kokeneilta, saa laittaa tänne. Kiitos. pariskuntaN50M73

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin taitaa olla.

Vierailija
2/35 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo. Ei oo kokemusta, enkä tunne yhtäkään. Liekö joku milleniaali-sukupolven keksintö? Ne kun aina, tulee ja menee, tollaset jutut.

Vierailija
4/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mielenterveysongelmat voi näköjään ilmetä tuollakin tavalla.

Vierailija
5/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole. Hetken seurustelin polyamorisen seksuaaliterapeutin kanssa. Hän tosin valehteli ja jätti asioita kertomatta omasta polyydestään. Seksi oli mielestäni hyvää, kuvittelin tuntevani elämää suurempaa rakkautta, mutta hiljalleen huomasin miten äärettömän itsekäs se ihminen oli ja miten isoa tuhoa se suhde sai aikaan. Millään muulla kuin hänen omalla vapaudellaan ei ollut mitään merkitystä. Alistuin sen ihmisen seksileluksi ja -kokeiluksi (hänen kinkykarkikseen), pitkälle menevään manipulointiin, kontrollointiin, haukkumiseen, toksisen ihmisen toksiseen käytökseen. Suhde tuhosi oman elämäni ja teki pahaa jälkeä läheisteni elämään. Joudun katumaan suhdetta lopun elämäni, koska suhteen seurauksia ei pysty enää korjaamaan. Olen vielä kahden vuoden jälkeen rikki ja keskeneräinen suhteen jäljiltä enkä koskaan enää aio lähteä tuollaisten ihmisten kanssa minkäänlaisiin tekemisiin. Polyamorisia ihmisiä kannattaa välttää viimeiseen asti, ellei itse todella koe olevansa vastaava. Jos on valmis pinnalliseen seksin harrastamiseen ja siihen ettei toiseen voi luottaa, on valmis jatkuvaan keskustelemiseen, mustasukkaisuuteen, riittämättömyyden ja merkityksettömyyden tunteen kanssa olemiseen, niin siitä vaan.

Vierailija
6/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta polyamorisissa suhteissa henkinen ja seksuaalinen väkivalta. Jos ei ole linjassa itsensä kanssa, on suuri mahdollisuus saada sellaista kohdalleen. Esimerkiksi kilttejä ihmisiä riepotellaan noissa suhteissa ihan miten halutaan. Seuraukset ovat järkyttäviä.

Vierailija
7/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäiset ihmiset on kusipäisiä ihmisiä oli sitten kyse monogamiasta tai polyamoriasta.

Sitä paitsi jos yhtään alkuperäistä viestiä ymmärrän, niin äijä tykkää katsoa kun nainen panee muiden kanssa. Tällä ei ole mitään tekemistä polyamorian kanssa.

Vierailija
8/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipäiset ihmiset on kusipäisiä ihmisiä oli sitten kyse monogamiasta tai polyamoriasta.

Sitä paitsi jos yhtään alkuperäistä viestiä ymmärrän, niin äijä tykkää katsoa kun nainen panee muiden kanssa. Tällä ei ole mitään tekemistä polyamorian kanssa.

Totta, mutta polyamorisissa kuspäitä on järjestään lähes kaikki. Niinkuin joku tuossa mainitsikin, niin minäminä-tyyppejä, jotka piilottavat oman edun tavoittelun hienon uuden sanan alle.

Vierailija
9/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta polyamorisissa kuspäitä on järjestään lähes kaikki. Niinkuin joku tuossa mainitsikin, niin minäminä-tyyppejä, jotka piilottavat oman edun tavoittelun hienon uuden sanan alle.

Nämä sankarit voivat käyttää tuota sanaa oikeuttaakseen ympäriinsä paneskelunsa, mutta ei se tarkoita että olisivat oikeasti polyamorisia tai muutenkaan eettisesti monisuhteisia. Eettinen on avainsana. Polyamoria-sana on monien mielessä ns. pilattu nykyään moisella typeryydellä.

Vierailija
10/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kahta naista. Toisen kanssa olen suhteessa, eikä toisen kanssa seksisuhdettakaan. Rakkaus on toiseenkin. Olenko paha? Olen siis polyamorinen. En nussimassa jokaista.

Vierailija
11/35 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän trendinä on soolo polyamoria. Tarkoittaa siis sitä, että mikään kumppani ei ole ylitse muiden vaan oma napa (tai se joku) on kaikkein tärkein.

Vierailija
12/35 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä sankarit voivat käyttää tuota sanaa oikeuttaakseen ympäriinsä paneskelunsa, mutta ei se tarkoita että olisivat oikeasti polyamorisia tai muutenkaan eettisesti monisuhteisia. Eettinen on avainsana. Polyamoria-sana on monien mielessä ns. pilattu nykyään moisella typeryydellä.

Eettinen? Jos seksin harrastaminen ympäriinsä, sen pitäminen tärkeimpänä arvona elämässä ja muiden sitä kautta alistaminen omaan tahtoonsa on eettistä, niin siitä vaan.

Vierailija
13/35 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kahta naista. Toisen kanssa olen suhteessa, eikä toisen kanssa seksisuhdettakaan. Rakkaus on toiseenkin. Olenko paha? Olen siis polyamorinen. En nussimassa jokaista.

Riippuen siitä miten toimit asian suhteen. Tiedän tapauksen, jossa eräs poly rikkoi kumppaninsa tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti osaat kantaa vastuusi.

Vierailija
14/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän trendinä on soolo polyamoria. Tarkoittaa siis sitä, että mikään kumppani ei ole ylitse muiden vaan oma napa (tai se joku) on kaikkein tärkein.

Saman olen huomannut. Tuolla termillä sitten oikeutetaan muiden alistaminen ja hyväksikäyttö.

Vierailija
15/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuen siitä miten toimit asian suhteen. Tiedän tapauksen, jossa eräs poly rikkoi kumppaninsa tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti osaat kantaa vastuusi.

Rikon lähinnä itseni.

Vierailija
16/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis syyllinen rakastaessani aidosti kahta naista. Surua tuon molemmille, mutta itseäni tuhoan myös. Se siitä polyamorisesta hienoudesta käsitteenä. Toisen naisen kanssa olen parisuhteessa. Toiseen pidän yhteyttä. Fyysistä rakkautta vain toiseen. Kärsin molempien puolesta.

Vierailija
17/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis syyllinen rakastaessani aidosti kahta naista. Surua tuon molemmille, mutta itseäni tuhoan myös. Se siitä polyamorisesta hienoudesta käsitteenä. Toisen naisen kanssa olen parisuhteessa. Toiseen pidän yhteyttä. Fyysistä rakkautta vain toiseen. Kärsin molempien puolesta.

Et sinä syyllinen omaan tunteeseesi ole. Siihen olet syyllinen että rikot teitä kaikkia. Itse en kaltaisesi ihmisen kanssa enää parisuhteeseen, edes platoniseen rakkaussuhteeseen lähtisi. Liian paljon pahaa vastaava suhde sai aikaiseksi. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka tuollaista haluaa ja silloin on heidän asiansa kantaa kaikki seuraukset jne.

Sinuna katkaisisin välit molempiin. Heinä katkaisisin välit sinuun. Mutta jokainen saa pilata elämänsä miten haluaa ja parhaaksi näkee.

Vierailija
18/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä syyllinen omaan tunteeseesi ole. Siihen olet syyllinen että rikot teitä kaikkia. Itse en kaltaisesi ihmisen kanssa enää parisuhteeseen, edes platoniseen rakkaussuhteeseen lähtisi. Liian paljon pahaa vastaava suhde sai aikaiseksi. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka tuollaista haluaa ja silloin on heidän asiansa kantaa kaikki seuraukset jne.

Sinuna katkaisisin välit molempiin. Heinä katkaisisin välit sinuun. Mutta jokainen saa pilata elämänsä miten haluaa ja parhaaksi näkee.

Ymmärrän näkemyksesi. Olenko siis tuomittu itsemurhakuutioon, jossa en ole kenenkään kanssa. En ole tunteitani valinnut, enkä edelleenkään ymmärrä polyamorian merkitystä siinä, että sen perusteella nussii siellä sun täällä.

Ja onko väärin rakastaa oikeasti useampaa ihmistä? Vaikeaa ja mahdotonta se on, se on tullut omakohtaisesti selväksi. Syytän itseäni, mutta tunteeni ovat aidot. 

Vierailija
19/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuntematon neuvoo jättämään itselle maailmassa kaikkein läheisimmät, tärkeimmät ihmiset, joiden kanssa voi puhua? Jäädä siis yksin?

Vierailija
20/35 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän näkemyksesi. Olenko siis tuomittu itsemurhakuutioon, jossa en ole kenenkään kanssa. En ole tunteitani valinnut, enkä edelleenkään ymmärrä polyamorian merkitystä siinä, että sen perusteella nussii siellä sun täällä.

Ja onko väärin rakastaa oikeasti useampaa ihmistä? Vaikeaa ja mahdotonta se on, se on tullut omakohtaisesti selväksi. Syytän itseäni, mutta tunteeni ovat aidot. 

Olen itse pilannut oman ja läheisteni elämän kuunneltuani polyamoristen valheita. En enää halua olla sellaisten ihmisten kanssa suhteessa. Mikä minä olen sinua neuvomaan? Voit jatkaa elämääsi ihan kuten haluat, toivottavasti et vaan riko muita ihmisiä touhutessasi, tai itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi