Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos katoaisit tänä iltana, kauanko menisi että joku huomaisi?

Vierailija
05.12.2022 |

Ja kuka sinua alkaisi kaivata?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla lapset alkaisi ihmetellä. Tai jo yöllä, jos kuopus herää. Kamala ajatuskin että olisivat täällä keskenään tietämättä missä olen... Jos häviäisin lasten kanssa niin mies alkaisi ihmetellä huomenna iltapäivällä kun tulee kotiin reissusta.

Tätä vanhemmat ei osaa ottaa huomioon kun pohtivat minkä ikäisen lapsen voi jättää yksin kotiin. Mietitään mitä kaikkea siellä kotona voi sattua, mutta ei sitä mitä itselleen voi sattua.

Vierailija
62/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kymmeneltä pomo alkaisi kysellä miksi en ole kokouksessa. Mutta katoamisilmoitusta ei varmaan tehtäisi kuin joskus ylihuomenna tai kolmen päivän päästä.

Ai palaveri arkipyhänä? Jep jep.

Me oltiin eilen vapaalla ja tänään töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan tulisi ajatelleeksi että jaa nytkö se rapture tapahtui ja Jeesus kävi hakemassa vaimon taivaaseen mutta minä jäin syntisenä tänne Maan päälle. Joten minkäs sille. Ei kannattaisi ilmoittaa viranomaisille.

There are many Christians who believe that the second coming of Jesus Christ will be in two phases. First, He will come for believers, both living and dead, in the “rapture” (read 1 Thessalonians 4:13-17). In this view, the rapture—which is the transformation and catching up of all Christians, dead or alive, to meet Christ in the air—will be secret, for it will be unknown to the world of unbelievers at the time of its happening.

https://billygraham.org/answer/what-is-the-rapture/

Vierailija
64/100 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla tai seuraavana alkaisi äiti ja sisko ihmetellä miksi en vastaa.

Vierailija
65/100 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina on työvuoro, joten perään soitettaisi siis silloin. Ylihuomenna.

Vierailija
66/100 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan eläkeläisiä nykyisin. Nuorena kun pariuduttiin, miehellä oli tapana vain lähteä ulos mitään sanomatta, mutta nostin sellaisen metelin, on hyvä jos ilmoittaa onko menossa pois  päiväksi vai vain viemään roskia. Nyt kyllä kertoo lähtiessään, minne menee.

Meillä on iso asunto ja monesti kuljeksin yölläkin toisiin huoneisiin, en usko, että ennen aamiaista kukaan lähtisi minua etsimään.

Vierailija
67/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä varmaan huomaisi, etten vastaa puhelimeen. mutta tuskin ajattelisi kummempia.

viikon päästä ehkä luulisi mun ghostanneen sen ja siirtyisi eteenpäin.

Vierailija
68/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen eräpäivän mentyä.

Vierailija
69/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perhe alkaisi perään heti kysellä. Tapanani ei ole poistua kotoa, etteikö tietäisi mihin menen. Työajat heillä on tiedossa. 

Vierailija
70/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoran lähetti soittais vartin kuluttua että ”eksa otakaa tana iltana ena pitsa tai pikmak??” 🤭

Vierailija
71/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5-7 vuorokautta. Asun yksin eikä minulla ole ystäviä. Sukulaiset eivät asu samalla paikkakunnalla. Tytär saattaisi ihmetellä viikon kuluttua, jos minusta ei kuuluisi mitään.

Vierailija
72/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan tunnin-parin kuluttua alkaisi kummastella mihin olen hävinnyt. Ehkä nopeamminkin. 

Vierailija
73/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan huomaisi, paitsi täällä vauvassa ehkä huomattaisiin, kun provojen määrä on vähentynyt niin rajusti.

Vierailija
74/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina työnantaja ihmettelisi miksen ole töissä tai ilmoittanut sairastumisesta.

Amerikkalaisissa sarjoissa työnantaja menee etsimään kotoa kun joku poissa, tai kutsuu poliisit. Mitenkähän Suomessa? En usko että työnantaja kotiini pyrkisi. Soittaisko poliisit vai laittaisko vaan irtisanomisilmoituksen postiin...

Vierailija
75/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei varmaan kukaan huomaisi, paitsi täällä vauvassa ehkä huomattaisiin, kun provojen määrä on vähentynyt niin rajusti.

Paitsi sinua ei huomattaisi sittenkään, koska et edes signeeraa kommenttejasi mitenkään :(

-winner-

Vierailija
76/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi mennä useampi viikko, ehkä pari kuukautta. En ole tekemisissä kuin kahden ihmisen kanssa.

Vierailija
77/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla on kertausharjoitukset, niin varmaan valtio tulis etsimään, jos jättäisin menemättä. :D

Vierailija
78/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heti huomaisi, tuskin piittaisi.

Vierailija
79/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töissä aamulla huomattais mun poissaolo, mutta en tiedä mitä ne tekisivät muuta kuin yrittäisivät tavoitella mua. Minne sen jälkeen kun ei heillä ole lähipiiriini kuuluvien yhteistietoja. 

Huomenna illalla viimeistään ihmeteltäis miksen vastaa puhelimeen. Varmaan joku lapsista, sisaruksistani tai ex-mies tulisi käymään luonani.

Mutta ihan viimeistään ylihuomenna katoamiseni olisi huomattu.

Vierailija
80/100 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miesystävä ihmettelisi jos en vastaisi puhelimeen tai olisi kotona. Muut eivät edes huomaisi koska asun yksin. Lapset asuvat omillaan ja harvemmin nähdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi