Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos katoaisit tänä iltana, kauanko menisi että joku huomaisi?

Vierailija
05.12.2022 |

Ja kuka sinua alkaisi kaivata?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään ylihuomenna, kun maitoautokuski ihmettelisi miksi navetassa kuuluu hirveä mölinä ja maitoa on tankissa vain yhden lypsyn verran.

Vierailija
42/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna aamulla klo 7.15-7.30 alkaisivat soitella puhelinnumeroihini työpaikalta. Jos on todella hyvä keli, niin heti seitsemältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 minuuttia.

Vierailija
44/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti pari, kun puoliso ihmettelisi, miksen ole sänkyyn tullut vielä enkä näy olevan kirjoittamassa vauva.fi-palstallekaan.

Vierailija
45/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos olisin pari tuntia sitten lähteny vetään niin... N. 5 min.

Vierailija
46/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaa jo tunnin kuluessa joku on lähtenyt etsimään. Yleensä kerron jos menen pihapiiriä kauemmaksi. Varmaan luulisivat minun olevan alkerran saunassa. Rivitalo. Jos en vastaa viesteihin se kyllä nopeasti huomataan. Vaikka muut olisi jo nukkumassa , minä viestittelen  kaverien kanssa  ja tovotellaan hyvät yöt ja viimeiset kuulumiset  ja seuraavan päivän suunnitelmat. Jos en vastaa alkaa varmaan puhelin soida.

Vierailija
47/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parin päivän päästä tukihenkilö ihmettelisi, miksi en avaa ovea. Uskoisin, että menisi parisen viikkoa, ennen kuin kukaan tekisi mitään katoamisen selvittämiseksi.

Vierailija
48/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mies alkaisi ihmetellä aika nopeasti ja koira. Olen viimeisilläni raskaana enkä kauheasti jaksa mihinkään mennä tai tehdä mitään. Koira vahtii minua taukoamatta ja varmasti vaistoaisi katoamiseni heti.

Vierailija
49/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min, perhe

Vierailija
50/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kymmeneltä pomo alkaisi kysellä miksi en ole kokouksessa. Mutta katoamisilmoitusta ei varmaan tehtäisi kuin joskus ylihuomenna tai kolmen päivän päästä.

Ai palaveri arkipyhänä? Jep jep.

Vierailija
51/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.30 mennessä viimeistään pitäisi olla töissä ja sitten alkaisi pomo soitella. En tiedä mitä tekisi jos en vastaisi. Soittelisi varmaan monta kertaa päivän mittaan, ehkä kirjoittaisi jopa somekanavien kautta. En tiedä tulisiko firmasta joku peräti ovelle koputtamaan.

Ja varmaan äiti huolestuisi jos en iltaan mennessä laittaisi mitään elonmerkkiä. Ollaan läheisiä ja vähintään kirjoitellaan joka päivä Whatsapissa.

Vierailija
52/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse edes ovesta pihalle ja ikkunat on turvalasia.

Vierailija
53/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viimestään tulevana aamuna, vähää vaille klo 05.00.

Mies on vuorotöissö ja nyt hänella on neljä päivää aamuvuoroa.

Hän menee töihin klo kuudeksi.

Ja työmatkaan kuluu runsas 40 min. suuntaansa.

Itse olen toimistotyössä ja menen töihin klo kahdeksaksi.

Joten olen aina aamuisn hänen vieressään sängyssä, kun hän herää.

Ja koska huominen, itsenäisyyspäivä on suurelle osalle suomalaisista töissökävijöistä vapaapäivä, sitä suuremmin mieheni olisi ihmeissään, jos en olisi sängyssä, en kylpyhuoneessa, keittiössä, lapsen huoneessa, øenkä missään muuallakaan kerrostalo asunnossamme.

Hän etsisisi ensin viestiä keittiön pöydältä, jääkaapin ovesta, ja lopuksi eteisen sisäovesta.

Hän tutkisi puhelimensa perusteellisesti, löytyykö textaria tai vastaamaattomia puheluita.

Ja olis taatusti ihmeissään ja sitten perinpohjin huolestunut.

Meillä kun aina ilmoitetaan toisillemme ja lapselle kaikki menot ja isän, eli mieheni työvuorot. Lapsen huoneessa on jopa lista isän työvuoroista.

Mies lähtisi duuniin, koska duuniin on pakko mennä, jotta tehtaassa hommat sujuu.

Hän soittaisi toistuvasti minun puhelemeeni ja lopulta myös lapsen puhelimeen.

Lopulta soittaisi myös paikkakuntamme keskussairaalaan.

Soittaisi myös vanhemmilleni, veljelleni. Ja lopulta kysyis minua myös, omien vanhempiensa luota.

Lopulta, työpäivän päätyttyä klo 14 ja tulessaan kotiin jotain klo 14.45, hän soittaisi jo poliisille.

Kysyis ensin 11 vuotiaalta, että onko äitiä näkynyt ja onko äiti soittanut.

Jos ei ole, silloin hän taatusti oivaltaa, että jotain kummsllista on edellisenä yönä sattunut.

Ja soittaa poliisille.

Joten ainakin omaa katoamiseni olisi tosi nopeasti viranomaisten tiedossa.

Se onkin eri asia, tekevätkö viranomaiset tiedolla mitään. Aikuinen saa kadota.

Vierailija
54/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kymmeneltä pomo alkaisi kysellä miksi en ole kokouksessa. Mutta katoamisilmoitusta ei varmaan tehtäisi kuin joskus ylihuomenna tai kolmen päivän päästä.

Ai palaveri arkipyhänä? Jep jep.

Aika moni on huomenna töissä. Jos asiakkaat on ulkomailla niin ei siellä ole huomenna mikään vapaapäivä.

Vierailija
55/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että viikko, tai useampi. Mies ei piittaa yhtään, eikä lähisukulaisilla ole aikaa mun menemisien tarkkailuun. Jos nyt lähtisin, mies alkaisi vähän ehkä ihmetellä viikon päästä. Tuo oli kyllä optimistinen arvio. 

Vierailija
56/100 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari viikkoa ainakin.

Vierailija
57/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin eilen kadonnut aloituksen teon jälkeen, lapset olisi aamulla huomanneet ja soittaneet isälleen. Jos nyt katoaisin, naapuri huomaisi tunnin päästä kun en ilmesty sovittuun tapaamiseen. Tänä iltana jos katoaisin ennen neljää, lapset huomaisi heti, kun en ole hakemassa koulusta. Illalla seiskan jälkeen mies tulee kotiin ja huomaisi. Eli eipä siihen menisi kovin kauaa.

Vierailija
58/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko. Kotiin tilattu siivooja huomaisi, etten avaisi ovea.

Vierailija
59/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti varmaan alkaisi ihmetellä parin päivän päästä kun en vastaa puhelimeen.

60/100 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamulla kuuden mais alkais vanhemmat soittaa pomolle, että miksei oo kukaan avaamas ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi