Jos katoaisit tänä iltana, kauanko menisi että joku huomaisi?
Kommentit (100)
Heti huomenna lounasaikaan, kun keittiön pöydältä ei löydy valmiiksi laitettua tuokaa!
Varmaan pari viikkoa menisi. Työnantaja varmaan ihmettelisi missä olen ja äiti ehkä kyselisi perään.
Olen yksineläjä ja yksin viihtyvä, minkä kaikki läheisimmät ihmiset tietävät, eivätkä he siksi ota yhteyttä minuun usein. Saisin varmaan aika kauan olla omilla teilläni, ennen kuin kukaan edes huomaisi ja alkaisi minua kaipailla. Olen tätä asiaa joskus ihan miettinytkin.
Voisin lähteä vaikka ulkomaille asti, eikä kukaan välttämättä siitä edes tietäisi. Itse asiassa lähdinkin kerran ja kun jälkikasvuni soitti, kerroin saapuneeni juuri Lähi-itään. Toisen kerran lähdin työviikon keskelle osuvien vapaapäivien aikana etelästä Lappiin, josta moni ei tänäkään päivänä tiedä mitään.
Mies kyselisi perään viimeistään illalla.
31.10.23 klo 6:57 ensimmäisen kerran.
Ei kukaan. Taloyhtiöstä ehkä joskus ihmeteltäisiin, kun yhtiövastike jäisi maksamatta.
Olen sopinut menoa tunnin päähän. Mies kyselisi perään viimeistään sunnuntaina klo 16 kun lapset tulisivat kotiin enkä olisi ottamassa heitä vastaan.
Sekunneissa laskettaisiin. Anoppilassa käymässä koko perheellä. Ei voi niin nopeasti käydä edes vessassa, ettei jo perään huudeltaisi.
Maanantaina voisivat töistä kysellä perään.jos olisi loma niin ei kukaan kyselisi.
Huomenna aamulla ukko ihmettelisi kun ei ole kahvi keitetty, mutta varmaan ajattelisi että olen lenkillä. Ennen puolta päivää rupeaisi todennäköisesti etsimään.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Heti. Mies, 5 lasta ja 3 koiraa, joten hyvä kun edes kuselle pääsee yksin. 😂
Minä en ole päässyt sen jälkeen kun koira tuli taloon. Vahtii ovella, etten karkaa viemäriä pitkin.
Koirat on niiiin ihania. Mun sakemanni ihan pienenä pentuna alko ulvoon, jos ei päässy veskiin samaan aikaan. Kasvettuaan hieman odotti oven takana ja mikä jälleen näkemisen riemu!! Voi sitä iloa, kun tulin veskissä pois, vihdoinkin, johan sitä oli kovasti odoteltukin ja kauuuan.
Nyt jos lauantai-iltana katoaisin, niin kyllä maanantaiaamuna huomattaisiin, kun en ole ilmestynyt töihin. Keskiviikkona alkaisi poika/isänsä tavoitella, kun pojan pitäisi tulla isän luota kotiin.
Jos nyt 19,36 häviäisin huoneestani ja ulko-ovi ei pamahtaisi niin kahdeksalta joku jo huhuilis. Pian sen jälkeen vaimo ja lapset kyselis toisiltaan että mihin Iskä meni. .
5min-pari tuntia. Riippuu siitä onko miehellä minulle jotain asiaa tai mikä peliä seuraa. Mies nyt työhuoneessa ja minä olkkarissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei varmaan kukaan huomaisi, paitsi täällä vauvassa ehkä huomattaisiin, kun provojen määrä on vähentynyt niin rajusti.
Paitsi sinua ei huomattaisi sittenkään, koska et edes signeeraa kommenttejasi mitenkään :(
-winner-
Aaaawwww! Alapeukuttaja huomasi minut taas ;DDDDD Ihanaa kun joku seuraa mun kirjoitteluja noin aktiivisesti missä ketjussa vaan :D Kyllä hänellä varmaan tulisi tyhjää ja tylsää, jos en olisi täällä. Meillä on tää joku ihme symbioosi, jossa mä syötän häntä kuin tamagotchia.
-winner-
Tänä iltana. Minulla on tapana eräille toivottaa hyvät yöt.
Ehkä viikon päästä, kun pitäisi lähteä reissuun. Vieras/tuttu mies tulossa samalle reissulle pari päivää jälkeenpäin, ehkä huomaisi, kun en vastaa puhelimeen, olenko perillä.
Kuukausi++. Vuokranantaja saattais yrittää tavoitella ensimmäisenä.
Saan mennä ja tulla niin kuin haluan, kunhan kissa on mukana/hoidossa.
t:yksinasuva