/++/ ENSIKOT perjantaina 10.11.2006 /++/
Kommentit (25)
huomasinkin vasta nyt, että olit jo päivittänyt uuden listan ja siinä oli kaikki samat kuin mulla tuolla " omalla listalla" oli päivittämättä. Ainoastaan amendehan plussas ja hänen la on 7.7.07.
Kiitos " emoksi" siirtymisestä! Minä poistun täten virallisesti toiselle puolelle. Moips! :)
[color=#228B22]Täällähän on plussa aalto lähtenyt liikkeelle =)[/color]
[color=CD0000]Eli [b]Lisbet[/b] oikein kovasti onnea ja vauvaliimaa matkaan tuonne o-puolelle!![/color]
[color=#2F4F4F]Siten vielä hannnah ja dajm saman aallon kyytiin vaan.
Kaikille vilkutusta ja plussa pöllytystä kaikille palailen huomenna paremmalla ajalla. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.
-hapö-[color/]
Tulen mukaan Ensikoihin ja Isot onnentoivotukset Lisbetille myös multa! Repuli80:lle lähetän jännäriterkut. Mulla myös kp 30/25-37 (kierron pituus ollut tosi vaihteleva toukokuusta 06, kun lopetin e-pillerit). Tämä on toinen yrityskerta vasta, arvaan että täti saapuu. Silti on jännää, ja mukava lukea kuulumisianne! edna76
Hei!
Mies lähti yövuoroon ja on niin inhaa nukkua yksin, että taidan valvoa vaan... Hih :)
Lisbetille ISOT onnittelut plussassa - kovasti onnea matkaan! :D
Ednalle tervetuloa ensikoihin :)
Toivottavasti viikonlopput tuo tullessaan iloisia isänpäivä ylläreitä ;) Ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
).( Tätiä ensi viikoksi odottelen kp 23/27-33 :) Luulen, että sitten helpottaa hiukan tämä oma piinailu, kun tarvitse sitä hääpukuun mahtumista miettiä tässä rinnalla.
Siirryn valvomaan viikkolehtien parissa ----->
Mä päivitän nyt ton viimisen version, kun mulla on koneella esittelylistalla monta uutta ym., joitten tietoja ei näy vielä viimisimmällä " julkaistulla" listalla. Eli varmaan helpompi näin, niin ei sun tarvitse ruveta kahlaamaan monta edellistä pinoa läpi ja etsimään niitä tietoja. Saat tästä sitten jatkaa niin kuin haluat ja muokkailla tuota listaa mieleiseksi. Värit ja muut olen pitänyt ihan samana, joten muokkailtavaa tosiaan riittää, jos niin haluaa.
Hoyt