Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(

Mariannnea
05.12.2022 |

Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.

Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?

Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.

Kommentit (2375)

Vierailija
61/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on Herrasmies.. not.

Eiköhän suomalaisten miesten käytöksessä ole laidasta laitaan vaihtoehtoja?

Vierailija
62/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi luoda oman tilin jolla julkaistaisiin kaikki tuollaiset viestit ja kuvat nimimerkin ja mahdollisen kuvan kera.

Joku hoitaa? Mikset joskus tee jotain itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino olisi ottaa kuvakaappauksia niistä viesteistä ja varsinkin jos ne hylkiöäijät näkyy kuvissa. Sitten julkaista niitä pitkin somea.

Tässäkin tapauksessa todennäköisesti saisi vain itse syytteen yksityisyyden loukkaamisesta. Suomessa aina, jos yrittää puolustaa yhtään ketään, niin saa itse pahoja hankaluuksia.

Vierailija
64/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä helvetti miehiä vaivaa!!!???

Ei oikeita miehiä mikään vaivaa, hekin halveksuvat näitä surkimuksia ja heidän toimintaansa.

Ap:n mukaan kyse ns. tavallisista perheenisistä jne. Ei mitään syrjäytyneitä surkimuksia. Etkö halua uskoa että tavalkiset miehet eli sinunkin tuttusi ja sukulaisesi on tuollaisia?

Mielestäsi AP on luotettava lähde?

On tästä tutkittua tietoakin.

Vierailija
65/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset heti haukkumassa somea ja nuorta.

Syyllinen tähän ongelmaan on ihmiset, jotka lähettelevät sopimatonta materiaalia ja ehdotuksia, pääasiassa siis vanhemmat miehet. Heitä tässä pitäisi haukkua.

Vierailija
66/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin sinusta lasun. Olen opettaja ja tämän ilmiön takia kaksi koulumme oppilasta on yrittänyt itsemurhaa. Toinen heistä tapasi ihanan somemiehen hönen kotonaan ja huonostihan siinä kävi. Nyt kaverit kiusaa ja tyttö

On eristöytynyt kotiin. Itsemurhayritys mm kuvattiin nettiin ja jaettiin eri someslustoilla.

Että semmoista. 15 v on mielestöni lapsi jolla ei ole harkintakykyä. Heitä töytyy suojella kaikin keinoin, nyt äkkiä se tenqva pois sieltä somesta. Maailna on täynnä vaarallisia miehiä jotka tekevät mitä vain saadakseen tyydytystä perversioilleen. Se voi olla vaikka oma veljesi tai puolisosi. Tai lapsen kaverin isä.

Herää aikuinen!

Heräsitkö itse vuodesta - 97 vai mitä ihmettä?

Jokaikinen yläkoululainen on nykyään somessa.

Vierailija
67/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sinun apuusi emme ole ikinä luottaneet. Ole rauhassa vain. Muut hoitaa.

En ymmärrä mikä velvollisuus minulla olisi puuttua kanssani samaa sukupuolta olevien tekoihin? Koskeeko sama velvollisuus samassa kaupungissa asuvia tai saman kätisyyden tai suuntautumisen omaavien teot?

Vierailija
68/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllinen tähän ongelmaan on ihmiset, jotka lähettelevät sopimatonta materiaalia ja ehdotuksia, pääasiassa siis vanhemmat miehet. Heitä tässä pitäisi haukkua.

Eri asia onko kasvoton haukkuminen netissä mitenkään kannattavaa tai saako sillä jotain muutosta aikaiseksi?

Vierailija
69/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kun näissä kirjoituksissa annetaan aina ymmärtää että häiriköihin kuuluu myös kanttiksia.

Vierailija
70/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista lasu ja ukoista rikosilmoitus.

Vierailija
71/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasia ne teijänki kullannuput on. Se ihana ja turvallinen isähahmo on pelkkä show.

Vierailija
72/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hauku. Ainakin sulle tulee parempi olo. Yhtään nuorta se ei pelasta, toisin kuin somekäytön rajoittaminen.

Vierailija
73/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, ettå suomalaisissa miehissä on niin paljon tuollaisia sikoja. Loukkaus sikaa kohtaan eikähän tuollaiset mitään miehiäkään ole. Tuntuu uskomattomalta. Ei mitään rotia. Jalkapuut uudelleen käyttöön ja tuollaiset munattomat assholet niihin killumaan keskelle toria - saa heittää mädillä munilla ja tomaateilla. Alkaisihan roti löytymään!

Vierailija
74/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa kasvattaa lastasi fiksusti.

Vierailija
75/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sama ongelma kuin kaikissa muissakin ahdistelutapauksissa. Voidaan haukkua ja tuomita sanoin nuo tekijät, mutta ei ne tekijät mihinkään lopu.

Samoin kuin minulla on oikeus kävellä asemalla pe-yönä klo 2. Kukaan ei saa tehdä minulle mitään, koska minulla on oikeus koskemattomuuteen. Silti minut voidaan ryöstää.

Eli tietyissä tilanteissa ihminen valitettavasti altistuu helpommin hullujen kohteeksi. Pitää yrittää kitkeä niitä hulluja pois keskuudestamme, mutta samalla tiedostaa, että heitä tulee aina olemaan.

Vierailija
76/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kans tuon ikäisenä saaneeni useita kuvia ja viestejä päivässä, nykyään ovat jättäneet minut rauhaan kun olen jo yli 20-vuotias.

Vierailija
77/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sinun apuusi emme ole ikinä luottaneet. Ole rauhassa vain. Muut hoitaa.

En ymmärrä mikä velvollisuus minulla olisi puuttua kanssani samaa sukupuolta olevien tekoihin? Koskeeko sama velvollisuus samassa kaupungissa asuvia tai saman kätisyyden tai suuntautumisen omaavien teot?

Sinä vaikutat tyyppilliseltä vänkääjä-mieheltä. Et saa mitään muuta elämässäsi aikaiseksi, kuin että "keskustelet" naisten kanssa vauva-palstalla ja koet tällä tavalla saavasi naiset ruotuun ja tottelemaan sinua ja kaltaisiasi. 

Kun nainen pyytää kaikkia miehiä nousemaan vastarintaan ahdistelija-miesten takia, niin sinä alat vinkua että en todellakaan koska naiset on loukanneet mua vauva.fi;ssä :D

Että ei mitään väliä lapsilla ja nuorilla, ei tarvitse heidän puolestaan puhua. Naiset hoitakoot senkin homman, ei miesten tarvi. 

Vierailija
78/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersantti Karoliina kirjoitti:

Ihmettelen, ettå suomalaisissa miehissä on niin paljon tuollaisia sikoja.

Paljous on suhteellinen käsite. Netissä vielä yksittäinenkin tekijä voi suoltaa samaa sontaa monelle kanavalle.

Vierailija
79/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä on liityymisikärajat, niin osa voi oikeasti luulla henkilön olevan yli sen . Silti tuo on rikollista toimintaa, kohdistui se lapseen tai aikuiseen.

Vierailija
80/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat tyyppilliseltä vänkääjä-mieheltä. Et saa mitään muuta elämässäsi aikaiseksi, kuin että "keskustelet" naisten kanssa vauva-palstalla ja koet tällä tavalla saavasi naiset ruotuun ja tottelemaan sinua ja kaltaisiasi. 

Kun nainen pyytää kaikkia miehiä nousemaan vastarintaan ahdistelija-miesten takia, niin sinä alat vinkua että en todellakaan koska naiset on loukanneet mua vauva.fi;ssä :D

Että ei mitään väliä lapsilla ja nuorilla, ei tarvitse heidän puolestaan puhua. Naiset hoitakoot senkin homman, ei miesten tarvi. 

En ole kertaakaan valittanut naisten loukanneen minua missään. En myöskään koe mitään tarvetta saada naisia ruotuun tai minua tottelemaan. En myös koe tarvetta toimia moderaattorina tai poliisina kanssa ihmisten käyttäytymisen suhteen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän