Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(
Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.
Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?
Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.
Kommentit (2375)
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mitä vastauksia.
Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta.
Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä.
#miesvihanäkyväksi
Jo 20 vuotta sitten kun aloittelin Internetin käyttöäni, netti oli aivan tupaten täynnä raiskareita. Jos keskustelufoorumilla kerroin olevani 10-v, inboxi täyttyi seksuaalisesta ahdistelusta. Opin itse nopeasti olemaan jakamatta siellä mitään, sillä en halunnut saada näitä häirikköviestejä. Nykyvanhemmat voisivat opettaa saman omille lapsilleen noin niinkuin ihan ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pois somesta tuoikäiset ja jos kun taas pääsee, niin asetukset niin ettei vieraat saa ottaa yhteyttä
13-14-vuotias pois somesta? Mietipä nyt uudelleen.
Koulukiusattu pois koulusta?
Katuhäirintää kokenut pois kaduilta?
ennemminkin "alaikäiset pois baarista jossa käytetään laittomia huumeita"
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti miehiä vaivaa!!!???
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Olet väärässä. Oikea vastaus on, että sellaisia ovat miehet.
Paskat. En ole tippaakaan vastuussa noiden miesten tekemisistä, vaikka mies olenkin.
Et ole, et. Mutta liian moni mies ei kanna vastuuta omista tekemisistään. Voisitteko te muut miehet kiinnostua asiasta? Nyt tuntuu että lasten suojelusta seksuaaliselta ahdistelulta ovat kiinnostuneita lähinnä äidit/naiset. Se ei kerro teistä kokonaisuudessaan hyvää.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Olen ymmärtänyt, että somessa sukupuolesta riippumatta on paljon eriasteista häiriökäyttäytymistä ja negatiivisuutta. Somen kasvottomuus mahdollistaa monenlaisen huonon käytöksen ja/tai rikollisen toiminnan.
Puhumme seksiaalisesta ahdistelusta. Siihen syyllistyvät lähinnä miehet. Mikä tarve valkopestä asiaa?
#miesvihaa
Sori koko keski-ikäisen miessukupuolen puolesta. Itsehän, eikä varmasti suurin osa muistakaan meistä, ole koskaan moista tehnyt. Mutta ainahan voi yleistää ja siksi täytyy olla pahoillaan, koska nykyään se vain nyt on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi pois avoimelta alustalta ja miehille jotain uudelleenoppimista siitä, miten lapsia kohdellaan. Oksettavaa touhua. Ilmiantakaa kaikki nämä lasten hyväksikäyttäjät.
#miesvihanäkyväksi
Puolusteletko tässä pedofiilejä?
Väität siis miehiä pedofiileiksi?
Ovatko kaikki miehet sinun mielestäsi pedofiilejä, vai kalahtiko kalikka? Tulitko puolustamaan omia sairaita taipumuksiasi? Nykitkö siellä nytkin konnaa, kun mietit niitä kuvottavia Ghiswell-skenaarioitasi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Olen ymmärtänyt, että somessa sukupuolesta riippumatta on paljon eriasteista häiriökäyttäytymistä ja negatiivisuutta. Somen kasvottomuus mahdollistaa monenlaisen huonon käytöksen ja/tai rikollisen toiminnan.
Puhumme seksiaalisesta ahdistelusta. Siihen syyllistyvät lähinnä miehet. Mikä tarve valkopestä asiaa?
#miesvihaa
Ei ole miesvihaa, vaikka kuinka märiset. Se on tilastollinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Paskat. En ole tippaakaan vastuussa noiden miesten tekemisistä, vaikka mies olenkin.
Tästä olen hieman eri mieltä. Koska taatusti tiedät, että nämä kyseiset miehet eivät kunnioita tyttöjä tai naisia saati heidän rajojaan, tiedät myös ettei heihin vaikuta pätkääkään av-mammojen kauhistelu vauvapalstalla. Sen sijaan jos sinä, ja kaikki normaalikäytöksiset ystäväsi sanotte Pervo-Peralle saunaillassa kollektiivisesti että turpaan tulee jos lähestyt teinejä somessa tai missään, ja että käytöa on iljettävää myös teistä miehistä, on todennäköisempää että tämä myös loppuu.
Siinä mielessä - ja oman mahdollisen tyttäresi tai poikasi turvaksi, myös juuri sinä olet vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Et ole, et. Mutta liian moni mies ei kanna vastuuta omista tekemisistään. Voisitteko te muut miehet kiinnostua asiasta? Nyt tuntuu että lasten suojelusta seksuaaliselta ahdistelulta ovat kiinnostuneita lähinnä äidit/naiset. Se ei kerro teistä kokonaisuudessaan hyvää.
Miehet ovat loppujen lopuksi kuitenkin lojaaleja toisilleen, luultavasti siksi eivät puutu. Vaikka itse olisi hyvä ja normaali perheenisä ja kaveri ei ole, niin kaverin asioihin ei puututa ja siitä ei puhuta.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mitä vastauksia.
Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta.
Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä.
Ei tuon ikäiset teinipojatkaan kuulu avoimille somealustoille, hyvän tähden.
Tuon ikäisen paikka ei ole somessa, vaikea toki kieltääkään. Se on ihan varma että siellä tapahtuu seksuaalista ahdistelua, tämä on tietenkin vain ja ainoastaan rikoksentekijän vastuulla. Ihan sairasta että niin monet miehet haluaisivat lasta. Pedofiileja siis, ja tosiaan "normaalit" perheenisät. *oksennus* Some on ihmissaastan näyttämö! Siellä ihmiset näyttävät todellisen luontonsa.
Kannattais oikeesti lasten pysyä kaukana tollasesta.
Vierailija kirjoitti:
Some vaan kiinni. Pärjättiin ennen vanhaankin ennen someja. Eikä ollut tuonkaltaisia ongelmia, vaikka pedareita varmasti oli, mutta jossain muualla. Ymmärrän ettei ehkä nykyaikana onnistu kun ollaan niin somesta riippuvaisia. Itekkin oon just nyt somessarikosilmoituksia vaan kehiin.
Mä olen aikuinen nainen, lähes 40 jo, ja saan miehiltä välillä somessa läähätyspskaa. Olen koko sinä aikana kun olen somessa ollut saanut joitain epäasiallisia viestejä. Kyllä me aikuiset naisetkin kärsitään siitä, pitäisikö kaikkien naisten nyt vain lähteä somesta?!
Lähde pois somesta, älä mene kaupungissa ulos ilman miestä/isää/veljeä saattajana, juhlitaan joo itsenäisyyspäivää huomenna!!! Tämäkin ketju on täynnä tyttöjen ja naisten syyllistämistä siitä että ovat olemassa eli siis tahtomattaan pervomiesten himojen kohteena.
Mä en ole tätä naisten kiusaamista tähän maahan halunnut tai äänestänyt ja mä en tällaiseen alistu. Mua on nuorena jo taajamassa lenkillä käydessä ahdisteltu eli ollaan huomattu ettei missään ole turvassa. Sama oli bussissa matkalla töihin ja ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on Herrasmies.. not.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
#miesvihaa
Ei ole miesvihaa, vaikka kuinka märiset. Se on tilastollinen totuus.
Tällä perusteella on tilastollinen totuus että naiset on lesboja
Olin 15 - 16- vuotias kun sain itsekin erässä somealustalla vaikka mitä ehdotuksia (ei ollut irc-galleria, mutta sen tapainen). Ihan 20 - 40 ikävuosissa olevat miehet laittoivat yksityisviestinä, jossa pyydettiin tissikuvia ja suoranaisia s*ksiehdotuksia. Parhaimmat yrittivät udella kotipaikkakuntaani, osoitetta yms.. onneksi sen verran ymmärsin netin vaaroista etten ikinä vastannut heille/antanut tietojani.
Todella ahdistavaa, enkä ikinä kertonut näistä vanhemmille vaikka varmaan olisikin pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Miehet ovat loppujen lopuksi kuitenkin lojaaleja toisilleen, luultavasti siksi eivät puutu. Vaikka itse olisi hyvä ja normaali perheenisä ja kaveri ei ole, niin kaverin asioihin ei puututa ja siitä ei puhuta.
Ja paskanmarjat!
Luuletko ettei sellainen "kaveri" saisi kuulla kunniansa ja vähän muutakin. Aivan turhaa miesten yleistä mollausta.
Olen laittanu tälläsen tyypin aisoihin ja teen niin jatkossakin jos vastaan tulee.
Vähän rotia tuohon "kaikki miehet sitä ja tätä" paasaukseen.
Ylläpito voisi permabännätä tuon pedofilian puolustajan.
Katse peiliin vaan, luuseri. Jos haluat puolustella tämän ketjun ääliömiehiä niin ihan vapaasti. Itseäsi sillä vain alennat.