Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pahoitti mieleni ja siitä nousi hirveä riita

Vierailija
05.12.2022 |

Mies sanoi pahasti. Loukkaannuin, mutta mies vain totesi että sori ja häipyi työhuoneeseen (pelaamaan tietokonetta). Jäin itse sohvalle niiskuttamaan. Sanoin miehelle pari kertaa oven takaa, että oikeasti nyt on tosi paha mieli, mies oli hiljaa eikä vastannut yhtään mitään (hän kuuli kyllä, sanoi myöhemmin).

Lähdimme käymään ruokakakaupassa. Autossa matkalla kauppaan selitin miehelle, miten hirveältä minusta tuntuu kun ensin loukataan ja sitten vain kävellään pois ja ignorataan kuin olisin ilmaa. Mies pahoitti siitä mielensä ja murjotti koko kauppareissun ajan.

Normaalisti olisin lopettanut olemasta vihainen, rientänyt halaamaan, alkanut lohduttaa miestä ja pyytänyt anteeksi, että pahoitin hänen mielensä. Mies olisi antanut anteeksi ja asia olisi sillä selvä, riita sovittu ja rauha maassa. Mutta tällä kertaa minä en tehnyt niin.

Totesin kylmästi, että nyt saat tuntea miltä tuntuu, kun mieli on pahoitettu ja puoliso ei reagoi eikä lohduta. Mies melkein itki kaupassa, kun minä puhuin vain kylmän asiallisesti ja muista ostoksista. Teki tosi tiukkaa, mutta olin niin vihainen, että halusin syöttää hänelle omaa lääkettään.

Tulimme kaupasta kotiin. Mies riisui takkinsa ja oli menossa takaisin huoneeseensa. Tiuskaisin, että minulla on entistäkin pahempi mieli ja että pitäisikö miehen nyt harkita keskustelua sen sijaan, että katoaa työhuoneeseen. Mies jäi.

Keskustelu oli ainakin tunnin sitä, että mies halusi pohtia miksi hän ei tykkää konflikteista, miksi hänen tekee mieli paeta jos minä olen suuttunut. Miten mies tuntee ja kokee tilanteen. Tässä vaiheessa mieleni oli pahoitettu alunperin noin 3 tuntia sitten ja vaikka kuinka monella tapaa olen pyytänyt, niin minua ei oltu vieläkään huomioitu kunnolla eikä tunteitani/tarpeitani kohdattu.

Lopulta sanoin miehelle että jättää minut rauhaan. Oli liian raskasta ja tuskaista olla toiselle tuki ja terapeutti, kun hän on satuttanut minua ikävästi ja jättänyt silleen. Tuntui kuin joutuisin kerjäämään puukottajaltani sidetarpeita. Mies lähti ja jäin miettimään eroa.

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube on täynnä mieltäsi selkeyttävää materiaalia. Tsemppiä!

Vierailija
2/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo loppuun kaluttu provo miesvihaketjuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos aikuistutte, niin lopetatte toistenne loukkaamiset. Silloin ei tarvitse jälkikäteen pahoitellakkaan.

Vierailija
4/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube on täynnä mieltäsi selkeyttävää materiaalia. Tsemppiä!

Netti on täynnä kaikkea. Millä hakusanoilla pitäis hakee? 

Vierailija
5/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo loppuun kaluttu provo miesvihaketjuna.

Kunpa olisikin. Ap

Vierailija
6/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos aikuistutte, niin lopetatte toistenne loukkaamiset. Silloin ei tarvitse jälkikäteen pahoitellakkaan.

Voitko selittää tarkemmin, miten esim minun olisi pitänyt mielestäsi toimia? Ap

Vierailija
7/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTTAKAA AVIOERO!

Vierailija
8/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kirjoitat miten mies heitti sinut pihalla ja romusi perässä. sitten uikutat miten on paha mieli ja niin kylmä

Vierailija
9/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa rasittavalta ihmiseltä.

Vierailija
10/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OTTAKAA AVIOERO!

No ei ehkä vielä tämän vuoksi sentään, vaikka synkimpänä hetkenä kävi mielessä. Ap

Vierailija
11/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kostit olemalla lohduttamatta ja pyytelemättä anteeksi, kun hän loukkasi sinua? Silleesti sitten...

Vierailija
12/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa draamaa puolin ja toisin. Miten jaksatte olla yhdessä?

Vierailija
13/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kostit olemalla lohduttamatta ja pyytelemättä anteeksi, kun hän loukkasi sinua? Silleesti sitten...

Niin, koska naisen nyt vaan kuuluu anella mieheltä anteeksiantoa silloin kun mies on ollut paskamainen.

Vierailija
14/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
15/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa riidella tunninkin mitättömästä asiasta. Ette  sovi yhteen koska riitelette. En ole riidellyt vaimoni kanssa 10 vuoteen. Riitelyt on kielletty meillä. Eri mieltä voi olla asiasta ja sitten ei saa suuttua jos toinen ei ole samaa mieltä.

Vierailija
16/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä samat tyhmät jutut.

Kuten jostain lastentarhasta.

Mies sanoi sori mutta se siis ei ole anteeksipyyntö? Mikä hitto se on jos ei anteeksipyyntö?

Älä jaksa näitä samoja juttuja!

Vierailija
17/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska naisen nyt vaan kuuluu anella mieheltä anteeksiantoa silloin kun mies on ollut paskamainen.

Näin mieheni ajattelee. Jos hän pahoittaa mielensä, niin silloin se ajaa kaiken muun ohi. Ap

Vierailija
18/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kitisijä, mies pyysi anteeksi, hän sanoi sori. Se on oma vikasi jos jäät sohvalle parkumaan ja menet oven taakse kitisemään että sulla on paha mieli.

Vierailija
19/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Miten jotkut jaksaa riidella tunninkin mitättömästä asiasta. Ette  sovi yhteen koska riitelette. En ole riidellyt vaimoni kanssa 10 vuoteen. Riitelyt on kielletty meillä. Eri mieltä voi olla asiasta ja sitten ei saa suuttua jos toinen ei ole samaa mieltä.

Teillä varmaan kiihkeä seksielämä /s

Vierailija
20/153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miehen lohduttaminen ja siltä anteeksipyytely. Se ei ole sen arvoinen! Ignooraa kokonaan mokoma pas.ka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän