Mikä oli teidän aamupalanne?
Minä söin imellettyä perunalaatikkoa ja ruusukaaleja.
Kommentit (33)
Täällä myös yksi paaston aloittanut.
Jos olisi pelkällä vedellä jouluun asti.
Vuoden aikana on tullut 8 kg ylimääräistä, eikä joulun aika ainakaan laihduta.
Kolme mukillista kahvia kaurajuoman kanssa.
En syö aamiaista, usein en lounastakaan. Muuten menis pätköpaastosta, mutta kahvin kanssa juodussa kaurajuomassa taitaa tulla liikaa kaloreita siihen tarkoitukseen.
Nälän tunnetta odottelen usein iltapäivälle saakka, ja olen huomannut että parempi syödä silloin kun nälättää eikä kellon mukaan. Pysyy paino hallinnassa ilman mitään kuureja.
Ohut ruisleipäviipale, 2 kpl, levite, tomaattia päälle. Kahvia kaksi mukillista ja lasi tuoremehua.
Smoothie jossa vaniljan makuista soijajugurttia tai turkkilaista jugurttia ja mustikoita, pari mukillista maitokahvia. Perusaamiainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi paaston aloittanut.
Jos olisi pelkällä vedellä jouluun asti.Vuoden aikana on tullut 8 kg ylimääräistä, eikä joulun aika ainakaan laihduta.
Minä päätin olla juomatta viinaa jouluun saakka.
300mg tramal, lasi mehua, 2 kuppia kahvia maidolla ja peruna rieska.
3 kuppia kahvia. En syö aamupalaa.
2 mukia kahvia maidolla. Muuta en aamuisin halua.
Omenaviipaleet ovat muuten tosi hyvää ruisleivän päällistä, jos ei muuta satu olemaan.
Maustamaton Fit rahkajugurtti jonka joukkoon pari desiä mustikoita pakkasesta, ripaus Paleo granolaa ja loraus sokeritonta mansikkakeittoa. Yllättävän hyvä ja täyttävä annos.
2 kuppia teetä ja kaksi ohutta ruispalaa, joiden päällä Oivariinia ja kinkkua. Olisi ollut kurkkuakin, mutta kun meillä on remontin takia jääkaapit kahdessa rakennuksessa, tuo kurkku oli päässyt vanhentumaan ja leikatut siivut menivät koiran suuhun.