Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT loppuviikosta (pe-su)***

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten vielä lähtenyt ulos. Poika heräsi, mutta vaihdettuani vaipan ei ollutkaan vielä nälkäinen! Nyt on sitterissä ja hikottelee...laitoin lelukaaren kiinni sitteriin ja juttelee nyt mikki hiirelle. Kuullostaa vähän tukkoiselta...pitää varmaan laittaa keittosuolatippoja, jos nenä menee tukkoon. Toivottavasti ei ole nuhaa tulossa. Hikotteleeko teidän vauvat muuten usein? Meillä tulee hikka yleensä kun riehuu puuhamatolla tms. Pari kertaa päivässä. Ja voi kestää kauan! Yleensä maitotilkka on auttanut tai mahalleen kääntö.

Nyrkit tuntuu maistuvan...välillä tunkee ne niin syvälle, että rupeaa kakomaan!

Eilen poika löi päänsä mieheni poskeen...ja tuli pieni itkukin. Taisi pelästyä. Mieheni poskeen kyllä hieman sattui! Aika kova pää tuolla pienellä!

T: Pia ja Patrik

Vierailija
2/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip,

yksikätisenä kirjoittelen, kirjoitusvirheet sen piikkiin... Meillä oli alkuviikosta tosi levottomia öitä, tyttö itkeskeli unissaan ja heräili useasti. Viime yö olikin sitten ennätyshyv' : nukuttiin 20.30-4.30, syötiin ja nukuttiin taas jostain puoli kuudesta yhdeksään. Sen jälkeen on yhdet tunnin torkut ottanut isin kanssa kantoliinassa. kyllä tällaiset yöt mulle passaa...

Lemmikeistä joku kyseli: meillä on kahdeksan vuotias koira, staffi merkiltään. Ei juuri ole tytöstä kiinnostunut, mutta tytön tuteista senkin edestä. Tietenkin myös maitopullot kiinnostaa, kun on pari kertaa ehtinyt " siivoomaan" puklua lattialta ennen mua.

Joku tuosta puklailusta taisi kysäistä ja meillä tosiaan puklataan liki joka syötön jälkeen. Varsinkin jos tytön laittaa vakatasoon. Ja sitten seuraa hikka, joka myös on vähintään kerran päivässä ilmestyvä vieras,

Parhaiten meillä viihdytään leiikimatolla huitomassa, sylin lisäksi tietenkin. Sylissä on vaan tylsät maisemat, joten mukavampi paikka on silloin, jos joku viitsii myös kävellä. Sitteriä meillä ei edes ole. Käsiään ei ole neiti vielä ihan löytänyt, mutta eipä tuo näytä estävän nyrkkien syöistä...

Opemaama: mitä oireita sun lapsilla on ollut maitoallergiassa? Meillä myös vihreää tavaraa tukee ulos ja kun itse olen allerginen, niin mietityttää...

Nyt tämä paketti tuoksahtelee aika vahvasti, täytynee lähteä pyykille... aurinkoista viikonloppua!

Justiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu ku tää herää aina niin et narisee tai itkee,sit ku nostaa pois ni jatkuu vaan.. nyt on iltasinki alkanu itkee unissaan..mistä lie johtuu? sattuukohan johki?? nytteki sain 2 erässä nukkuu 1,5h noin niin marisee vähän väliä ja otin pois niin ei oo taas mikään hyvin..että keittää taas!!! ei kyllä aina jaksa nauttii vauva ajasta!

Vierailija
4/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kotiuduttiin Jumbon-reissulta. Isänpäivälahja tarttui meillekin mukaan. Harmi kyllä sitä " miksi isä on tärkeä" -kirjaa ei ollut saatavilla, joten piti äkkiä keksiä jotain muuta. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen ostamaani kirjaan, toivottavasti mieskin. Vaareille tehdään taulut, jossa on poikien jalankuvat vierekkäin. Appiukko lähtee huomenna matkoille, joten hän saa lahjansa myöhemmin, oman isäni luona varmaan sunnuntaina käydään.

Meillä vietetään ekaa sellaista isänpäivää, että esikoisella on kerhosta ihan oma ylläri isälle. Tuntuu jotenkin jännän ihanalle, että hän saa jotain ei-äidin-tekemää tms. antaa. Kahden pienemmän kanssa me tehtiin kortit avoimessa päiväkodissa.

Miehellä alkaakin nyt viikon loma, jippiiiiiii!! Meillä tuo keskimmäinen on niin kovaa uhamillut nyt jonkin aikaa, että olen aivan veto veks. Mitkään jipot ei auta, ei vaikka kuinka yrittää huumorilla, huijaamalla tai mitä hyvänsä. Pukeminen ja vaipanvaihto ovat ne huutoa aiheuttavat, eikä vain huutoa vaan potkimista ja huitomista myös. Vaippaa ja housuja hän kiskoo kädellä pois. Kerhoonlähtöaamuina, kuten tänään, noi on ihan vihoviimesiä tempauksia, kun yrittää ajoissa ehtiä paikalle. Autossa hän ei suostu istuimeen, joten turvaväiden kiinnilaitto on oma urakkansa. Kunpa tää menis nopeasti ohi. Olen jo parina päivänä ollut päivähoitohakemusta kirjoittamassa, alkaa oma vieteri olla aika loppuunkulunut.

KIINTEISTÄ joku kyseli. Esikoisen aikaan odottelin kuin kuuta nousevaa, että päästäisiin aloittamaan kiinteät. Paitsi ajatus syöttämisestä tuntui ihanalle niin poika myös lutkutti tissiä antaumuksella 2h välein yötäpäivää. En minäkään kuitenkaan näe mitään syytä aloittaa kiinteitä oman kokeilunhalun takia. Ne saattavat päinvastoin aiheuttaa mahavaivoja, kuten meillä esikoiselle aiheutti maissivelli mahottomat ilmavaivat, jolloin yöt meni plörinäksi. Kakkosella taas porkkana jysäytti mahan tukkoon ja poika itki ummetustaan.

PÄIVÄUNISTA. Meillä Eeli nukkuu aamupäiväunet 9-10, sitten pitkät unet 12-15 tai 16 ja vielä ennen kuutta tirsat, korkeintaan tunnin. Yöunet n. 20-7.30.

ELÄING: Meillä on 2 koiraa. Joka lapsen synnyttyä on tullut hetki, jolloin olen ollut koirista tuskissani (huono omatunto, jatkuvaa työtä jne.) mutta ne on aina mennyt ohi ja olen iloinen, että meillä tuollaiset ihanaiset karvaturrit on. Lasten ja koirien välistä suhdetta on myös kiva seurata, koirat ovat isommille pojille tärkeitä. Koirat suhtautuvat lapsiin hienosti, oikeastaan esikoisen syntymä oli iso muutos, mutta nämä 2 muuta on menneet omalla painollaan. Olen monesti pohtinut, onko päivät yksin olevalla koiralla parempi vai huonompi olla kuin tällaisilla, joilla on lähes aina seuraa. Meidän koirien ei tarvitse olla paljon yksin ja vaikka rapsutusta ei kerrallaan tulekaan pitkään, on päivän aikana kuitenkin monia huomionsaantihetkiä. Mä olen vähän sellainen kaikista maailman lapsista ja eläimistä huolta kantava ja pohdin ihan liikaa kaikkien kohtaloita. En kuitenkaan voi olla miettimättä, että miten lemmikistään luopuneet voivat olla varmoja, ettei uusi omistaja luovu taas oman elämäntilanteen muututtua. Meidän kavereiden koira annettiin lasten synnyttyä nuorelle pariskunnalle, jolla ei vielä ollut lapsia. Väkisinkin tulee mieleen, että entä jos koira menettää taas kodin jonkun vuoden päästä. No, ei tällaisia pitäisi miettiä. Mekin kuitenkin ollaan asiaa jouduttu käymään läpi miehen tultua koirille allergiseksi. Ollaan tultu tulokseen, että jos astmaan viittaavia oireita alkaa ilmaantua, kyselemme lähipiiriltä kimppahoitomahdollisuuksia, mutta niin, että me maksamme kaikki koiriin liittyvät kulut. Näin lapsetkin saavat pitää koirat aina lähellään. Toistaiseksi mies pärjää ympärivuotisella allergialääkityksellä ja ahkera siivous on tarpeen. Keväälä koirat olivat vanhemmillani evakossa, kun puiden kukinta veti miehen oireet moninkertaiseksi, sillä hän on siitepölyallergikko myös. Tulipa pitkä sepustus.

Vielä Vaagalle onnea uuteen kotiin! Muutto on yhtä aikaa ihanaa ja kamalaa ;-)

Hyvät viikonloput kaikille!

Pumpuli ja pojat 080806, 11/04 ja 9/03

Vierailija
5/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ihan kaikki ei sitten menekään niin putkeen. Poika on nyt melskannu sängyssään kohta pari tuntia!!! Se on ihme mies siitä, että jos erehtyy laittaan 5-10min liian aikaisin päikyille niin käy juurikin näin - herra vaan lauleskelee ja touhuu punkassaan, ei itke eikä pyydä pois, touhuu vaan. Pari kertaa olen käynyt ilmoittamassa, että syytä olisi ummistaa silmiä, mutta ei niin ei. no, touhutkoon vielä hetken, jos vaikka vahingossa uni yllättäis;) Peppi onneksi ymmärtää unen päälle ja vetää rauhassa päivän tokia unia ulkosalla.

Joo ja sitten se seuraava pännimisen aihe. Silittelin miehen paitaa huomisia häitä varten ja kas kas, siinähän olikin tahra (eilen osti paidan)ja luonnollisestikin ihan tossa edessä, että näkyy heti jos puvun takki on auki. Soitin miehelle ja sanoin, että tänään ois edessä paidan palautus. Se kovin yritti, että koita putsata jollain, mutta mä sanoin että kauppaan vaan perhana, ihan uus paita, ei sitä nyt pestä.

Mutta sitten joitain kommentteja (jos vaan muistan:):

ELÄING: Meillä ei ole elikoita jollein villakoiria sängyn alla lasketa. Koululaiselle on luvattu, että sitten kun oma koti on valmis niin saa akvaarion. olemme kyllä miehen kanssa molemmat koiraihmisiä, mutta en usko että meille koiraa koskaan kuitenkaan tulee - lasten hoitaminen saa riittää.

IKARUSKO pohti millä saisi räkää pois?? Itse olen todennut pikkuniistäjän ainakin meillä täysin turhaks peliks, kun taas nenä friida on loistava peli!! Ensin keittosuolatippoja, antaa vaikuttaa hetken ja sitten friidalla nokkaa tyhjäks - toimii ainakin meillä!

Kukas se taas uhkaskaan imurilakolla??? Olen useasti pohtinut aivan samaa. Koskakohan täällä huomattas jos imuri ei olis näyttäytyny, tiskejä ei olis laitettu, pyykkejä ei olis pesty, silitetty, viikattu kaappiin jnejne...Ja siinä samassa sit hoidettu myös lapset. Mies kun oli taannoin päivän lasten kanssa niin lastenhoito kyllä oli sujunut, mutta kaikki se muu homma olikin jäänyt sitten tekemättä. Jo oli karu pudotus arkeen tällä mammalla seuraavana päivänä.

Suklaa taitaa olla aika takuuvarma vatsavaivojen aiheuttaja - ainakin mä olen havainnut saman. Samoin taitaa toi limsa olla. ARGH!! Ja niitä kun juuri tekis niin paljon mieli.

Mutta eiköhän tämä ollut tässä, nyt peukut pystyyn että tuo poika urvahtaisi edes hetkeksi - muuten tulee mielenkiintoinen ilta:/

Vieteri

Vierailija
6/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs kysymys teille joilla n. 2-v. lapsi tai vanhempia (toki muillekin jos kokemusta löytyy;). Onko teidän lapset alkaneet pujotella itseään pois turvaistuimen vöistä (niistä mitkä menee tosta olkapäiltä)? Meillä two way elite ja olen aika tuskissani kun tuo poika joka vihaa automatkustusta on nyt sitten keksinyt miten pujottaa kädeet veks vöistä. eilenkin ajettiin n. 10km matka ja kaks kertaa oli taas jo puoliks irti - pysähdyin siis välillä korjaamaan. Kuin kireelle ne oikein tarvis kiskoo ettei onnistuis?? Että sellasta!

Vieteri

Vierailija
7/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippu kyseli perhepetiläisiltä, kuinka yöt sujuvat. Täällä välillä sujuu paremmin yöt, välillä taas ei olleenkaan hyvin. Eli viime yö meni suht mukavasti, poika nukahti siinä yhdeksän aikaan yöunille (Nukahtaa joko syliin kun katsomme telkkaa tai jos meinaa olla tosi vaikeaa nukahtaminen, laitan kantoliinaan ja siihen kyllä nukahtaa kivuttomasti.)Kun siirrymme yläkertaan nukkumaan, kannan pojan omaan sänkyynsä ja kun alkaa änisemään parin-kolmen tunnin päästä, nostan viereen ja annan tissiä. Loppuyön nukkuu vieressä, yleensä muutaman kerran annan tissiä ja tuttia myös kun alkaa ähkäilemään. Yleensä aamuöisin ähkäilee eniten, eli pyörii ja mölyää, mut sitte on niitä öitä, kun tuntuu ettei muuta teekkään!! (toissayö oli semmonen yö)Mutta aion jatkaa perhepedissä edelleen.

Joku mietiskeli eläingallupissa, et miten koiran luovuttanut voi olla varma sen uudesta kodista, että onko pysyvä. Minä pohdin kyllä erittäin pitkään koiramme myyntiä eikä se ollut helppo ratkaisu. En kyllä olisi myynnyt, ellen olisi varma et koiralla parempi siellä uudessa kodissa. He ovat koiraharrastajia, käyttävät koiriaan näyttelyissä ja agilityssä yms, (3 koiraa +meidän koira) koirat voivat olla vapaana pihapiirissä ja saamme myös sähköpostilla kuvia entisestä koirastamme ja voimme myös käydä häntä siellä katsomassa. Matka vaan on turhan pitkä niin ei olla vielä päästy käymään. Meillä taas koira olisi ollut ulkona juoksunarussa suurimman osan päivää yksin(sisällä vaati kokoaikaista valvontaa, teki pahojaan jos ei huomioitu), yöt ulkona kokonaan. Eli varmasti koiran kohdalta paras ratkaisu:)

Viihtymisg;Meillä viihdytään parhaiten sylissä ja kantoliinassa, vain hetken aikaa sitterissä (kun muut ruokailevat) ja jonkun verran lattiallla jumppalelun alla. Yleensä protestoi kitinällä kun laittaa sylistä sängyn päälle tai lattialle, eli melkoinen sylivauva tämä meidän herra;)

Nyt nukkuu päikkäreitä ulkona. Niin juu, päiväunig; Herää uuteen päivään 7.30-8.00, ekat päikkärit yheksän-kymmenen aikaan ja nukkuu tunnin tai vähän reilun, yhden maissa on jo aivan väsy ja puen ulos nukkuumaan, siellä nukkuu 2-3 h, sitten ottaa muutamat lyhyet unoset iltapäivän ja illan aikana, 45 min.-tunnin mittaset. Yöunille alkaa siinä yhdeksän maissa.

Nyt mennään syömään tytön kanssa välipalaksi pannaria:D

Emppusimppu ja Elmeri pian 3 kk

Vierailija
8/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti nukkunu tänään taas pelkkiä pätkäunia. käytiin aamusta perhekerhossa eikä neito tietenkään voinut nukkua. no, ajattelin että kyllä sitten uni maittaa kun kotiin lähdetään ja pah... vatkauksella sain sitten peräti puolitoista tuntia nukkumaan ja nyt heräsi 40 minuutin sohvatorkuilta... HUOH. Ja esikko juuri heräilee yli kahden ja puolen tunnin uniltaan.... että voikin olla lapset eri maata...

Joo, ja nyt täällä alko kitarisa näyttely, gotta go........

Vierailija
9/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun yöunilta herättiin tänään jo taas viiden aikaan, niin tällä mammalla alkaa toi huumori oleen aika piukassa........ARGH.

Poistun pahatuulta levittämästä...:(

Vierailija
10/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollu ihan helvetti päivä! neiti itkee pullolla ja venkoilee..ei oo nukkunu kun yhteensä muutaman tunnin unia,mies lähti nyt vaunuilee et nukkuu vaikka ees tunnin putkeen..tää päivä yhtä kitinää/huutoa..alkaa itellä taas pinna loppuu kohta!!! ne pätkät mitä sängyssään nukkuu niin heräs itkuun,en tiiä sattuuko sitä johki?! ku on kummiskin unessa ja säpsähtää siihen kun tutti on suussa ja alkaa luputtaa sitä,uskaltaisko antaa supon yöks jos se rauhottas vähän..

Vierailija
11/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin välillä samanlaista venkoilua tän tytön kanssa, nukkuu tosi harvoin yli tunnin. Mä en sinuna antais turhaan suppoa, koska masuvaivoihin sitä ei kai suositella. Nuo masuvaivat pitää vaan kärsiä, vaikka ihan kamalaahan se on kun vauva vaan kitisee.

Vierailija
12/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku en tiiä onko masu vaivaa vai mitä?! koska must alkoi just helpottaa,kun mietin sitä että voiko hampaat vaivaa? tolla kuultaa kulmahammas läpi,neuvola lääkärikin sano et mikäs muu se ois..

kun suuttuu välillä tutistakin ja luputtaa nyrkkiä

Vierailija
13/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollu aivan kammo päivä tänään! Yhteensä nukuttu neljässä eri pätkässä joku kolme tuntia.... Nyt nukku tunnin eli just sen verran kun oltiin vaunu kävelyllä ja HETI kun liike loppu heräs. kolme kertaa kävin vatkaamassa mutta ei nukahtanut ja enempää en jaksanut kun tää päivä on muutenkin taas ollut yhtä vatkausta.... EN JAKSA.

Kanssa miettinyt, että onko kipuja vaiko nälkä vai miksi herää koko ajan ja hirveeseen itkuun. Ehkä mun maito ei enää riitä pitämään nälkää koska aina kun herää on heti hirveä nälkä vaikka edellisestä syötöstä olisi vain reilu tunti (!!!).

Auttakee viisaammat....:((

Vierailija
14/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida oli huutanu vaunuissa ihan sika kovaa..mies sano että kyllä sitä varmaa johki sattuu,koska yleensä nukkuu kyllä vaunuissa..se oli huutanu loppumatkan ja sisällä ja rauhottu ku vaippaa vaihto ja hiero..outoa..pitää kattoo jos yö on huutoa niin kyllä suppoo kokeilen..

Vierailija
15/60 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun KHP:lle ja muille kitisijöiden perheille jaksuja. Jos yhtään helpottaa, niin täältäkin löytyy kitkuttelija. Meillä osittain mun aiheuttamia mahavaivoja kyllä, koska nyt kun 2pv olen ollut juomatta limpsaa ja syömättä suklaata niin tyttö on kakannut 5 isot!!! kakat vaippaan ja ollut todella paljon tyytyväisempi muutenkin. Viime yölläkään ei ähissyt ja puhissut kuin pariin otteeseen. Katsotaan miten ens yö menee. Toivottavasti vaan ei tulee kauheaa huutokonserttia kuten eilisiltana.

Käytiin kaupassa. Tiesin kyllä, että tyttö yleensä nukkuu tuossa viiden maissa vaan sen puolisen tuntia, mutta ajattelin, että kyllä se kaukalossa nukkuu. No, päästiin kauppaan niin johan likka heräsi heti. JAksoi olla hyvin vartin verran, mutta sitten sillä meni hermot ihan totaalisesti. Kannettiin sitten loppuaika kaupassa sitä. Automatkalla alkoi ilmoittaa pissähädästä, yritettiin rynniä äkkiä kotiin. Onneksi ehdittiin. Riisuessa vielä huomattiin, että toinen töppönen oli hävinnyt matkalla ja ukko lähti sitä sitten pimeeseen ulos metsästämään. Vasta vartin etsimisen jälkeen löytyi taskulampun avustuksella.

Jotain piti kommentoida...

Jotenkin vaivaa ISOMPIEN LASTEN huomioiminen (tai sen puute). Näin ihan kamalaa painajaista, että tuo keskimmäinen tyttö oli mennyt keskellä kaupunkia hukkaan. Se oli siinä unessa riidellyt mun äidin kanssa ja tämä oli jättänyt sen sitten oman onnensa nojaan keskikaupungille. Se tuska ja hätä oli ihan kamala. Mä olin ihan varma, että tyttö on kuollut tai joku on vienyt sen. Kun heräsin, oli pakko käydä tarkistamassa, että tyttö nukkuu omassa sängyssään. Selvästi jotenkin yöllä työstää noita ajatuksia omasta riittämättömyydestä ja muusta. Samalla tavalla kun keskimmäinen syntyi niin näin unta, että esikoinen kuoli. Se oli ihan kamalaa. Meillä tuo keskimmäinen on muutenkin ollut nyt tosi vaikea pari viikkoa. Riitelee jatkuvasti, tekee pahojaan ja kiusaa erityisesti isosiskoaan. Vauvalle ei onneksi tee mitään. Tänäänkin sanoi, että äiti, sä et koskaan halaa mua. Sitten kun pyysin syliin istumaan niin ei halunnut ja kun yritin ottaa leikin varjolla niin suuttui ja meni lastenhuoneeseen imemään peukaloa. Niin että PUMPULILLE ainakin tulee täältä sympatiat. Samassa jamassa osittain ollaan. Yleensä en ota stressiä noista mustasukkaisuusjutuista, mutta nyt on ollut niin monta huonoa riitelypäivää peräkkäin, että harmittaa oikein, kun tuntuu, että koko ajan vaan lapset saa negatiivista palautetta. Huonoäitisyndrooma.

Jep, nyt pois koneelta, sekin aika on lapsilta pois.

Jamssa + tytsy 2,5kk

Vierailija
16/60 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni loistavasti, olen saanut pitkästä aikaa nukkua! Leevi veteli yhdellä syötöllä tapansa mukaan ja nelonenkin nukkui suuremmitta kätinöittä. Aamu alkoi vasta 06.30.

k.h.p.: Mitenkäs teidän loppuilta ja yö sujuivat? Ajattelin sinua myötätunnolla täällä, kun kävin kurkkaamassa iltasella viimeisen viestisi. Esikko oli meillä kauhea kätisijä, ystävättäreni muisteli juuri niitä aikoja...teimme gradua ja viihdytimme kilvan alati kitisevää tyttöä. Kiinteisiin siirtyminen toi meille avun öihin, mutta sain antaa mallassiirappia kovan vatsan takia. Päivisin tyttö nukkui vain pieniä pätkiä ja viihtyi ainoastaan pystyasennossa ja silloinkin piti liikkua...Olinkin aivan ihmeissäni kun meillä kakkonen oli niin tyytyväinen ja helppohoitoinen.Odottelin koko ajan milloin kätinät alkavat.

Jamssa ja Pumpuli juttelivat tuosta lasten huomioimisesta ja mustasukkaisuudesta...Minä kärsin ajoittain huonosta omastatunnosta, kun en pysty jakaantumaan tarpeeksi moneen paikkaan...Meillä nelonen vaatii oman osansa ja jollei saa haluamaansa heilahtaa pieni nyrkki ja tömähtää äidin reiteen...Nyt on taas pahempi kausi menossa, mutta kyllä se helpottaa. Kolmosta viihdytän sillä aikaa kun nelonen ja Leevi vetelevät päikkäreitä, nelosta aamuisin kun muut nukkuvat ja Leeviä iltaisin kun muut nukkuvat. Isommat lapset saavat ikävä kyllä tyytyä siihen aikaan mitä jää jäljelle ja siitä tulee kaikkein huonoin omatunto...

Jaaha nyt on pakko mennä, meteli ylittää kaikki desibelirajat...korvasuojaimet työsuojeluvaltuutetulta olisivat tarpeen...

Opemamma ja Leevi 2808

Vierailija
17/60 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö meni hyvin ja ilta kun iida oli vääntäny kakat! en tiiä mutta sen jälkeen loppui kitinä.. mietinkin että kuinkas usein korvikkeella olevat vaavit " pitäs" kakkaa? iida tais keskiviikkona kakkaa viimeksi..

nyt tarttee mennä palaan myöhemmin..

Vierailija
18/60 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas alkoi natina,jännää et heräs puol 9 ja nyt jo natisee..söi puol 8 et en usko että nälkäänsä kitisee..

Vierailija
19/60 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti khp:lle. Meillä kakattiin kanssa välillä harvemmin, ilmeisesti juuri ton korvikkeen takia. Ja silloin saattoi päivät olla yhtä kätinää siihen asti, että kakka tuli. Korvikkeen vaihto babysemppiin teki sen, että kakattiin joka toinen päivä, tosin vihreää. Nyt toi Jauhe-Nan1 on parantanut väriäkin keltaiseksi ja kakataan melkein päivittäin. Mä oon myös antanut välillä vähän luumusosetta, kun olen huomannut, että oikein on tuskaista...

Jaksamista vaan, kyllä se jatkuva kitinä on rankkaa... itsellä meinaa hermo mennä jo yksittäisistä päivistä... meiiä muuten se takuuvarma nukutuskeino on kantoliina, jos ei päikkäreitä muuten oteta.

Vierailija
20/60 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kakka (ihana puheenaihe :D) niin on sellasta vaaleen myrkynvihreetä,tissii ku antoi niin oli keltaista,että kieliskö sitten masun väänteistä?! pitää kokeilla tota nan1 jauhetta,jos se ois masulle parempi. meillä nukutaan kapalossa näköjään levollisemmin.tosin päivisin ei malta ilman hytkytystä jäädä sänkyynsä..nyt on nukkunu reilu 30min ku kapaloin. ehkä jos masusta ottaa ni tuntee turvallisemmaks olonsa kapalossa. mut jännä et tuntuu et tota väsyttää koko ajan,tunti välillä enempi ja sit natistaan ja silmät punottaa niin et väsy on..ehkä tää tästä..pitää sitkeesti kokeilla eri maitoja..