Onko jossainpäin Keski-Suomea vielä julkisenpuolen kunnallisia hammaslääkäreitä?
Pitäisikäydä hammaslääkärissä, mutta Kela ei korvaa yksityisiä eikä Jyväskylässä ole enää muita kuin yksityisiä kkoska hammaslääkäripalvelut ovat kokonaan ulkoistettu.
Kommentit (9)
No ei pidä paikkaansa. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi?
Minulla on puolikiireellinen aika Kyllön terveysaseman hammaslääkärille. Sain ajan elokuussa ja varattu aika on tammikuussa 2023, Toivottavasti ei siirry tuosta eteenpäin kuten edellisellä kerralla.
Jyväskylässä on useita julkisen puolen hammashoitoloita...
Vierailija kirjoitti:
Keskustanterveyskeskus jossa kävin joskus aiemmin on nyt purettu ja sen tilalla on monttu ja kyselin sitten terveyskeskusnumerosta kiireellistä aikaa hammaslääkäriin ja tietoa että minne pitää mennä, niin sieltä neuvottiin ottamaan yhteyttä Oral Hammaslääkäreihin tai PlusTerveyden Hammashuoltoon.
Kyllössä on, Huhtasuolla on, Palokassa on.
Palvelusetelin voi saada yksityiselle. Osa maksetaan itse. Jos kunnan hammashoitolassa ei ole aikoja, saat palvelusetelin.
Sitten Palse.fi / kunta/ suunterveydenhoito/ palvelun tuottajat.
Käy vaikka luukulla kysymässä jos puhelin ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Palvelusetelin voi saada yksityiselle. Osa maksetaan itse. Jos kunnan hammashoitolassa ei ole aikoja, saat palvelusetelin.
Sitten Palse.fi / kunta/ suunterveydenhoito/ palvelun tuottajat.
Käy vaikka luukulla kysymässä jos puhelin ei vastaa.
Tuon saa vain lohkeamalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustanterveyskeskus jossa kävin joskus aiemmin on nyt purettu ja sen tilalla on monttu ja kyselin sitten terveyskeskusnumerosta kiireellistä aikaa hammaslääkäriin ja tietoa että minne pitää mennä, niin sieltä neuvottiin ottamaan yhteyttä Oral Hammaslääkäreihin tai PlusTerveyden Hammashuoltoon.
Soititko terveyskeskuksen vai hammashoidon ajanvaraukseen? Eikai ne TK:sta osaa vastata. Oletko jkl:n vai jonkun muun kunnan asukas? Kuulostaa kyllä erikoiselta
Mitä ihmettä selität 😂