Oletko ollut sängyssä opettajan kanssa? Entä papin? Lääkärin? Palomiehen? Sairaanhoitajan?
Kommentit (44)
Opiskelija x 6, yksi ammattisotilas ja yksi metallimies. Noista opiskelijoista tuli rekkamies, varatuomari, kemisti ja 3x DI... Ok, olin opiskeluaikana teekkareihin menevä.
ole saldona kuin kolme:
- ekaa en tiedä, mikä hänestä tuli
- toinen on tahallisesti työtön, vaikka hänellä on kolme tutkintoa
- kolmas ja viimeinen on upseeri.
Voin muuten sanoa ettei ainakaan tällä alalla ole eroa onko " amis" vai ei ;)
Toivottavasti. Minusta tervejärkisen ihmisen ei tarvitse vetää herneitä toisten seksikumppanien määrästä. Puhumattakaan siitä, että halveksin ihmisiä jotka sallivat miehille vapaamman seksielämän kuin naisille.
muut on olleet
- tutkija
- muusikko
- metsänhoitaja
- insinööri
- ravintoloitsija
- it-nörtti
- opiskelija
Mutta miksi sinua häiritsee muiden seksielämä?
Millä tavoin omaan elämääsi vaikuttaa muiden kuin itsesi ja mahdl. puolisosi seksikäyttäytyminen?
liikunnanohjaaja sairaanhoitaja puuseppä
Tai no yksi oli työtön luuseri. Ja yksi taisikin olla joku raksamies, en oikein tiedä siitä. Ai niin, ja yksi oli joku tietokonesuunnittelija tms.
Ainakin kahden teekkarin kanssa olen ollut, yhden insinööriopiskelijan.
Papin kanssa en ole ollut, mutta papin pojan kanssa kuitenkin.
Aika kauheata, etten mä edes muista kaikkia. Ehkä se on kuitenkin ihan hyvä.
Nykyinen on teekkari.
Ja kyllä, minuakin ihmetyttää monien seksikumppanien määrä!
Mutta ainakin rallikuskin, sekatyömiehen, puuseppä-artesaanin, liikunnanohjaajan, vartijan, kansanedustajan, insinöörin, laulajan ja toimittajan kanssa olen ollut.
Aikoinaan oikkareita (yksi kerrallaan), lentäjä, insinööri, ammattisotilas.
Nykyään vain ja ainoastaan oma rakas varatuomari, jonka kanssa odotellaan perheenlisäystä. =)
kun tuli kokeilemaan kohdun suun tilannetta. Mies makoili vieressä :D.
lääkärin ja muusikon kanssa olen ollut ja muusikko vei voiton:)
Niin no onneksi et ole kaikkia suomen palomiehiä nähnyt :) veikkaan, että kaikille et kelpaisi sinä :)
veti herneet nenään kun oma mies palomies jota jumaloi
yli kaiken. Hengähdä hetkeksi ja ota vähän rennommin....
hmmm. Metallimies, insinööri, ensihoitaja, dj, tradenomi, poliisi, jääkiekkoilija,
En vain ymmärrä nykymaailma, jossa on aivan normaalia ja ok olla harrastanut seksiä jopa kymmenien kumppaneiden kanssa. Olen vanhanaikainen, mutta en vain tajua.
Insinöörejä muutama, yrittäjiä ja finanssialalta pari tyyppiä.
Kaikki tuntemani palomiehet miehiä joihin en koskisi pitkällä
tikullakaan ;) Eivät nappaa....