Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari, sotkuinen koti on ihgu

Vierailija
04.12.2022 |

Häpeämätön sotku on parempi kuin puhdas koti. Sotkuinen koti on punk.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä, varsinkin kun nykyään selkeästi elämänhallinta on ongelma, niin mielestäni ois hyvä jakaa neuvoja miten helppoa koti on oikeasti pitää siistinä, lähinnä riittää että säännöllisesti tiskaa, imuroi ja vie roskat ulos...

Vierailija
2/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että juttu oli maksumuurin takana. Katsoin kuvat alusta ja se yksi huone ainakin oli hyvin kaukana normaalista sekamelskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä, varsinkin kun nykyään selkeästi elämänhallinta on ongelma, niin mielestäni ois hyvä jakaa neuvoja miten helppoa koti on oikeasti pitää siistinä, lähinnä riittää että säännöllisesti tiskaa, imuroi ja vie roskat ulos...

Mä taas en ymmärrä sitä, että joku ei lue jotain lehtijuttua, mutta lukee siitä yhden lauseen, jonka tarkoituksena on johtaa harhaan, ja kommentoi sitten niin kuin olisi tutustunut itse asiaan.

Vierailija
4/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että juttu oli maksumuurin takana. Katsoin kuvat alusta ja se yksi huone ainakin oli hyvin kaukana normaalista sekamelskasta.

Talossa oli meneillään remontti.

Vierailija
5/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki poikkeva on pop.

Mielisairaudet, elämänhallinnan ongelmat yms

Vierailija
6/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Korhosen koti näytti mt potilaan kodilta

Vierailija
7/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN viitsi!

Vierailija
8/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kilpaillaan siitä kenellä on eniten diagnooseja ja elämänhallintaongelmia

Vierailija
9/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyys äri puffaa paskajuttujaan. En lue, ne ei kirjoita kuin roskaa, liekö kännissä...

No miks hitossa sit osallistut tähän ketjuun!

Vierailija
10/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lehdet/nettisivuthan on näitä täynnä!

Jos on oikeesti elämänhallinnan kanssa ongelmia ei siinä jotkut siivousvinkit auta.

Vierailija
11/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juttu on?

Vierailija
12/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiinnostavaa analyysiä suomalaisiin sisäänrakennetusta häpeästä.

Vierailija
13/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko kysyä luokkataustaasi? Minulla on se tunne, että näin ajattelevista naisista suurin osa on matalahkosti koulutetuista kodeista, joissa vanhemmat ovat eläneet hyvin ajatusköyhää, sellaista ankean säntillistä elämää.

Minusta juttu oli täyttä asiaa! Ihan ihme, että kodin muka pitäöisi olla esim. järjestyksessä. Varsinkin koko ajan.

Ylemmistä sosiaaliluokista tulevat naiset eivät ole kiinnostuneita siivoamisesta ja osa saattaa toki olla järjestelmällinen mutta jos ei ole sitä luonnostaan, ei ole niin alemmuudentuntoinen, että kokisi tarpeelliseksi siivota "kelvatakseen'" muille. Ei minua ainakaan haittaa, jos joku ei pysty sen takia olemaan kaveri, ei ole minun silmissäni mitään sellainen ihminen.

Vierailija
14/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki poikkeva on pop.

Mielisairaudet, elämänhallinnan ongelmat yms

Köyhät pyykkinaisten perilliset ovat ainoita, jotka saavat herneet nenään toisten sotkuista.

Vierailija
15/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan sen takia, että itsellä olisi miellyttävä olo, saa tänne toki vieraitakin tulla.

Vierailija
16/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakko kysyä luokkataustaasi? Minulla on se tunne, että näin ajattelevista naisista suurin osa on matalahkosti koulutetuista kodeista, joissa vanhemmat ovat eläneet hyvin ajatusköyhää, sellaista ankean säntillistä elämää.

Minusta juttu oli täyttä asiaa! Ihan ihme, että kodin muka pitäöisi olla esim. järjestyksessä. Varsinkin koko ajan.

Ylemmistä sosiaaliluokista tulevat naiset eivät ole kiinnostuneita siivoamisesta ja osa saattaa toki olla järjestelmällinen mutta jos ei ole sitä luonnostaan, ei ole niin alemmuudentuntoinen, että kokisi tarpeelliseksi siivota "kelvatakseen'" muille. Ei minua ainakaan haittaa, jos joku ei pysty sen takia olemaan kaveri, ei ole minun silmissäni mitään sellainen ihminen.

Mä luulen, että tässä on kyse myös siitä, että kommentoijat eivät ole lukeneet juttua.

Vierailija
17/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa olisi ollut syytä haastatella jotakuta, jonka koptihäpeän syyllinen on oma äiti. En minä ole itse kokenut mitään varsinaista häpeää siitä, jos koti on sotkuinen. Suurimmalla osalla älykkäimmistä ihmisistä, joita olen tavannut, on näin.

Oma äitini kuitenkin pakotti kokemaan sotkuisuuden häpeänä. se on hänen syynsä minun elämässäni. Olisi kiinnostavaa saada analyysiä senkaltaisen sekopään, joka ei hyväksy sitä, jos joku ei koe sotkua ongelmana, sielusta.

Vierailija
18/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

Jutussa olisi ollut syytä haastatella jotakuta, jonka koptihäpeän syyllinen on oma äiti. En minä ole itse kokenut mitään varsinaista häpeää siitä, jos koti on sotkuinen. Suurimmalla osalla älykkäimmistä ihmisistä, joita olen tavannut, on näin.

Oma äitini kuitenkin pakotti kokemaan sotkuisuuden häpeänä. se on hänen syynsä minun elämässäni. Olisi kiinnostavaa saada analyysiä senkaltaisen sekopään, joka ei hyväksy sitä, jos joku ei koe sotkua ongelmana, sielusta.

Musta taas olisi kiintoisaa lukea juttu ihmisestä, joka on ennen käyttänyt äitiään tekosyynä olla kehittymättä ihmisenä ja sitten ymmärtänyt, että ei hemmetti, munhan pitää itse muuttaa elämääni, jos haluan sen muuttuvan.

Vierailija
19/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hyvä. Turha jaella ylhäältä hierarkisia neuvoja kuinka ihmisten pitää syödä haarukalla ja veitsellä.

Peterson kehoittaa siivoamaan huoneensa, feministi sotkemaan.

Vierailija
20/82 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tason sotkuisuudesta puhutaan? Vähän leivänmuruja ja likaisia astioita pöydällä, viimeksi imuroitu muutama viikko sitten, pyykit odottamassa viikkaamista ja lasten lelut ympäri olohuoneessa vs. homehtuvat ruuanjämäiset astiat tiskipöydällä, kulkeminen hankalaa tavararöykkiöiden vuoksi, pikkuötököitä vilistää jaloissa jos jotain nyssäkkää nostaa seinänvierestä, vessa ruskeana ja käsienpesualtaan reuna limaisenoranssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän