Lue keskustelun säännöt.
Osaako joku antaa analyysin autoni viasta??
09.11.2006 |
Yritin lähteä äsken töihin, ja kävikin niin että auto kyllä käynnistyi, mutta mittaritauluun syttyi moottorin kuva. Eli jotain vikaa? Voisko olla syynä se, että auto oli kylmä ja bensaa oli aika finaalissa?
Kommentit (3)
Autokin on vielä uusi.. korvaakohan takuu, jos jotain on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
autossa on jokin vika, mikä pitää selvittää.
palaako valo koko ajan vai sammuiko se?