Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vanhemmasta joka alkaa haukkua

Vierailija
09.11.2006 |

yhteisessä vanhempien tapahtumassa esimerkiksi lapsen hoitajaa/koulunopettajaa? esim. vanhempainilta. Itse olin tilaisuudessa missä eräs äiti puhui suunsa puhtaaksi. sääliksi kävi opettajaa. oma lapsi ainakin on kotona puhunut että kyseisen äidin lapsi on kova kiusaamaan muita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka negatiiviseen palautteeseen olisikin syytä, niin hyväkäytöksinen ihminen osaa hoitaa asian kunnolla. Haukkuminen ja sättiminen ei sitä ole.

Vierailija
2/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sen piti haukkua siinä tilaisuudessa? eikö asiaa olisi voitu käydä läpi kasvotusten? ärsyttäviä tuollaiset tyypit, joilta puuttuu käytöstavat. toki negatiivistakin palautetta saa antaa jos ei ole tyytyväinen, mutta jotain rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo helppoa olla opettaja. olla koko ajan arvostelunkohteena ja oppilaiden vanhempien keskustelunaihe vapaalla. ylivilkkaita lapsiakin on nykyisin niin paljon ja jotkut vanhemmat eivät kestä lapsestaan negatiivista palautetta.

Vierailija
4/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse vanhempainillassa, jossa kolmasluokkalaisten äidit kertoivat syksyllä aloittaneelle opettajalle kuinka paljon paremmin nyt menee kuin edellisenä vuonna ja kuinka paljon parempi ote uudella opettajalla näyttää olivan lapsiin.

Oikeasti koko kakaralauma on ihan yhtä pihalla kuin ennenkin, jos ei vielä pahemmin, kiusaavat toisiaan koko ajan ja melkein joka pojalla on oppimisvaikeuksia. TIlanne on ihan yhtä sotkussa kuin viime vuonnakin EIKÄ TAATUSTI PARANE ENNEN KUIN NUOKIN VANHEMMAT LAKKAAVAT SYYTTÄMÄSTÄ SIITÄ JOTAKUTA MUUTA.

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan palstalainen vaan ole syyllistynyt mielistelyyn tai haukkumiseen. tuo edellinen oli kyllä myös haukkumista, koska siinähän mollattiin edellistä opettajaa. ehkä se edellinen on joutunut komentamaan näitä valittajien lapsia ja siksi vanhemmat " herkkinä" ?

pahinta aloittamassani alustuksessa oli se että kyseinen " haukkuja" oli tietojeni mukaan akateeminen nainen. eli ei tuo koulutus käytöstapoja katso. -ap-

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se äiti oli väsynyt ja pidempään oli patoutunut tyytymättömyyttä kyseiseen opettajaan.