Hyvä ystävä ei koskaan auta perhettäni suoraan rahalla vaan aina on ostanut jotain valmiiksi
Niin, olisihan se kauheaa, jos köyhä itse saisi valita, mitä ostaa. Ystävä haluaa olla se HYVÄNTEKIJÄ, joka kyllä tietää parhaiten, mitä me tarvitsemme. Hän haluaa HYVÄNTEKIJÄN tunteen itselleen. Oletko sinä tuo teeskentiljä?
T. Köyhä perhe, joka ei tupakoi tai juo alkoholia
Kommentit (32)
Tuon takia en auta ketään taloudellisesti.
No ei olisi kyllä varaakaan.
Teeskenteletkö ilahtunutta vai onko naamasi yhtä norsuinen kuin aina muulloinkin?
Hyvään ystävyyssuhteeseen ei raha kuulu.
Ettekö pääse laskettelemaan tai etelään?
Sano sille ystävälle, että ette tarvitse mitään, ette ainakaan liian hyvää ystävää.
Tai anna sille ostoslista käteen, niin tajuaa olevansa pelkkä lypsylehmä.
Nyt voimme jo kaikki itkeä, ja esittä hallitukselle kysymyksen miksi Suomalaisen köyhän on syötävä kaurapuuro, hapankorppuja, makaronijuustopastaa, makaronia, sianlihasäilykettä ja maitojauhetta?
Jos ihminen on toivoton raha-asioissaan, hänen ongelmia ei todellakaan ratkaista antamalla lisää rahaa. Todennäköisesti menevät samaan kankkulan kaivoon kuin omatkin rahat ovat menneet.
Toivottavasti lopettaa kokonaan, jos ei apu kelpaa. Omassa ystäväpiirissäni elätämme itse itsemme ja varsinkin lapsilukumäärä harkitaan tulojen mukaan.
No ei sitä nyt rahaa kellekään anneta. Voit kertoa mitä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voimme jo kaikki itkeä, ja esittä hallitukselle kysymyksen miksi Suomalaisen köyhän on syötävä kaurapuuro, hapankorppuja, makaronijuustopastaa, makaronia, sianlihasäilykettä ja maitojauhetta?
Miksi suomalainen köyhä ei ota vastuuta elämästään, vaan ulkoistaa sen hallitukselle?
Vastaako hallitus kaikista teidän päätöksistänne?
Ystävä tietää mihin rahat menee. Miksi ystävän pitää tukea teitä?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pääse laskettelemaan tai etelään?
Herätkää päättäjät! Yksikään ihminen ei saisi lähteä tästä maailmasta oman käden kautta ennen kun lapset harrastaa jääkiekkoa, käy kerran vuodessa laskettelemassa ja etelässä. Yhteiskunnan on vastattava kaikkien kansalaistensa kaikki mulla ja heti hätään. HETI.
Vierailija kirjoitti:
Emmekä ole päässeet teineinä laskettelemaan!!!
Anna mä arvaan. Teillä on viisi lasta ja ainakin sinä ja miehesi on reilusti ylipainoisia?
Niin, lahjoittaako siis tupakkaa ja alkoholia?
Joko soitit iltapäivälehtiin kuinka köyhiä nöyryytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmekä ole päässeet teineinä laskettelemaan!!!
Kaikki muut pääsi mutta vain minä ja vain minä olin pulkkamäessä.
Jos se ystävä varastaa teille ne tavarat:(((