Olen vierailulla Maa-planeetallanne! Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (53)
Näyttää olevan paljon idioottia porukkaa vastaamassa yhdelle ääliölle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku viisaus minulle, tyhmälle ihmiselle.
Pelkästään tässä universumissa on miljoonia sivilisaatioita, joista osa on yli miljardi vuotta maapallon ihmisiä kehityksessä edellä. Pidämme joiden maapallon asukkaiden teoriaa siitä, että maapallo olisi ainoa paikka jossa on älyllistä elämää niin naurettavana, että siitä on tehty teidän termejänne käyttäen lukuisia "meemejä".
Vierailija kirjoitti:
Otatko ketään täältä mukaasi alukseenne?
Olemme ottaneet ja tulemme ottamaan muutamia tuhansia yksilöitä lähinnä tutkimuksia varten. Tutkimusten jälkeen yksilöt terminoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ketään täältä mukaasi alukseenne?
Olemme ottaneet ja tulemme ottamaan muutamia tuhansia yksilöitä lähinnä tutkimuksia varten. Tutkimusten jälkeen yksilöt terminoidaan.
Ap,sut viedään pakkohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella laitteella tulit tälle planeetalle.
Pistorasialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku viisaus minulle, tyhmälle ihmiselle.
Pelkästään tässä universumissa on miljoonia sivilisaatioita, joista osa on yli miljardi vuotta maapallon ihmisiä kehityksessä edellä. Pidämme joiden maapallon asukkaiden teoriaa siitä, että maapallo olisi ainoa paikka jossa on älyllistä elämää niin naurettavana, että siitä on tehty teidän termejänne käyttäen lukuisia "meemejä".
Miksi siis tämä planeetta kiinnostaa?
Palvotaanko teidänkin planeetallanne kristinuskon Jumalaa? Kuoliko Jeesus ristillä syntienne tähden myös teidän planeetalla?
Millaisella laitteella tulit tälle planeetalle.