Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaali, vahinkouloste

Vierailija
03.12.2022 |

Miehet: kuinka kamalaa on jos sieltä tulee vähän jotain. Itse olen ihan hysteerinen huuhtomaan paikkoja ennen anaaliyhdyntää. Silti joskus on jotain tullut. Onko se totaalinen Turn off?
En kiihotus pissa ja kakkajutuista yhtään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kakkaleikeistä kiihotu, mutta ei minua haittaa jos pyllyssä on jotain, kun sitä sorkkii ja sinne yhtyy.

Vierailija
2/4 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Saattaa jopa kiihottaa. Tekemisen meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuhtominen saattaa joskus vaan pahentaa sitä sotkuisuutta kun syvältä suolesta tulee sitä vetistä ulostelirua

Vierailija
4/4 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huuhtominen saattaa joskus vaan pahentaa sitä sotkuisuutta kun syvältä suolesta tulee sitä vetistä ulostelirua

Jos huuhtoo niin vain pienellä määrällä vettä pari desiä) ja pitää sitten ulostamisen jälkeen taukoa vaikkapa 15 minuuttia liikkuen välillä pystyasennossa. Sitten käy kokeilemassa ettei jäänyt litkuja suoleen.

Jos painaa enemmän vettä sisälle niin se ei tule kerralla ulos vaan parinkymmenen minuutin kuluessa useampana eränä. Ja kun tavara lähtee liikkeelle syvemmältä suolesta niin sitä voi tulla paljon ja pitkään.

Pisimpään nestettä tulee ulos jos käyttää ohjeen mukaan fysiologista suolaliuosta. Sen jämät kun ei itsekseen imeydy pois suolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä