apua alapääasiantuntijat!
Olen yhtäkkiä alkanut vuotaa limaista vuotoa _paljon_, vuoto ei ole valkovuodon oloista, vaan sitkeää kirkasta limaa. Olen noin kierron puolivälissä nyt ja vuotoa on jatkunut ainakin viikon.
Mistä ihmeestä voi olla kysymys?
Kolmen raskauden jälkeen kuvittelin kaiken moisten ilmiöiden olevan tuttuja, mutta mitä ihmettä tämä nyt on?:O
Inhottavaa kun joudun käyttämään pikkuhousunsuojia ja kun käyn vessassa tulee paperiin limaista vuotoa oikein kunnon " roikot" .
Yöks mikä puheenaihe, mutta olisin hyvin kiitollinen vastauksista jos jollain on jotain ideaa.
Kommentit (6)
miksi avasin aloituksen, jossa peräänkuulutetaan alapäänasiantuntijoita? Tunnenkohan itseni sellaiseksi vain olenko pervo, jota kiinnostaa asiat joissa alapäänasiantuntijaa tarvitaan?
no raskaana en oikein voi olla, itsellä kierukka ja mies steriloitu:)
Liittyisikö sitten ovulaatioon, en tiedä. samanlaista vuotoa tulee kyllä joskus muulloinkin, muttei koskaan näin pitkään...
klamydia aiheuttaa vuotoja.
Jos kerran on kestäny jo pitempään
ja ajateltiin ottaa varman päälle tämä ehkäisy, kunnes lopulliset siittiötestit (ettei vilinää ole) on tehty.
Ensimmäisen vuoden ajan kuulemma miehen sterilisaatio on epävarmin.
Olen menossa poistattamaan kierukan siis joskus lähiaikoina:)
en oikein usko sukupuolitautiin...
mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Olisi vaan kiva jos kuulisi jollain muullakin olevan vastaavaa ilman mitään tartuntoja!
Raskausoireetkin voivat olla ihan erilaisia eri kerroilla, joten ei sitäkään voi sulkea pois. Ehkä sinulta tosiaan irtoaa tässä ierrossa jokin supermunasolu.