Käyttääkö kukaan enää vauvallaan potkareita?
Minä luulin että potkarit ovat vauvalle ainut vaate :) mutta onhan niitä paljon muitakin näköjään...
Kommentit (19)
Nyt kun vauva ryömii niin ne on todella hahkalia. Paita ruullaantuu ylös ja housun lahkeet kanssa. Napit painaa pahan alla. Olen varmaan vanhan aikainen, mut meillä käytetään potkareita.
Minusta paras yhdistelmä on body ja potkarit. Ei haittaa vaikka vauva ei silloin näyttäisikään niin suloiselta jonkun mielestä :).
Oon sama mieltä edellisen kanssa, et helpot housut, kun ei oo koko ajan rutussa ja paita nouse ylös.
Mietippäs Stellukka, että onko vauvastasi ne merkkivaate hirviöt mukavia päällä?
Meillä laitettiin vauvalle farkut jalkaan, niin alkoi sellainen kitinä ja vääntely. Ihmeteltiin, että mikä ihme nyt on.
Vaihdettiin vaatteet, potkuhousut ja body ja kappas, vauvakin rauhottui, kun sai ylleen joustavat ja mukavat vaatteet.
Mutta me ollaankin vaan juntteja ja köyhiä.....
Vyötärömallisia housuja en vauvalle laita, mutta pehmeät lappuhaalarit on ihan ok.
hämmästyin miten kauniita vaatteita vauvoille onkaan tarjolla:) Kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää...
ap
Potkarit on niin käytännölliset. Siis ne kokovartaloasut, joissa vetoketju edessä. Helppo pukea ja riisua. Ei tarvitse sähläillä nappien kanssa ja lapsikaan ei hermostu. Edelleen meiän 1,5 v. ukko käyttää potkarihenkisiä yöasuja. Meidän ukko on ollut aina niin kiemurtelija ja vänkäilijä, että mieluiten pidetään päällä mahdollisimman helppoja vaatteita. Ja niitä on myös tosi kauniita. Asusteilla voi niitäkin piristää. Pipoilla, tossuilla...
Eikä tarvitse huolehtia jatkuvasti sukkien jalassapysymisestä. Minäkin olen esteetikko, mutta kauneushan onkin katsojan silmässä :)
jos vauva saisi valita, niin varmasti valitsisi pehmeät, käytännölliset vaatteet, jotka vielä pysyisivät paikallaan liikkuessa.
ajattelin aina vauvaa, kun hänelle vaatteita valitsin.
nyt lapset 2v. ja 5v. ja aina tulee tarhasta palautetta kuinka hyvät ja käytännölliset vaatteet lapsillani on.
Esikoisella rullaantui paita aina kainaloon ei hyvä.
Kuopus potki sukat aina pois ja sukkahousut tuntui että kiristää vyötäröltä.
Mukavimmat vauvan päällä.
Minusta on karmeaa kun pieniä vauvoja puetaan pikkuaikusiksi :(
Pätemisen tarve ja näyttämisen halua, sanon minä.
hassun näköiset isolla lapsella. Yöllä käytetään potkupukua/-haalaria edelleen.
Mun mielestä potkuhousut ja body on mukavat pienellä vauvalla, kun eivät purista tai kiristä mistään, eivätkä mene rullalle liikkuessa.
tuo stella se osaa aina olla niin ärsyttävä tapaus! " esteetikkoja" HAHA HAA! Mikä hiton juntti oot ku palstailet JOKA PÄIVÄ täällä.. Nauran sinulle!!!!
sääliksi käy niitten vauvoja jotka pätee sillä vauvan pukemisella ja vetää niille päälle farkkuja ja kauluspaitoja...
En oikein käsitä miksi vauvalle pitäisi pukea jotkut farkut tai vastaavat kovaa kangasta olevat housut?? Tai just, kuten joku mainitsi, kauluspaita!! Mukavuus ennenkaikkea!!
minä tykkään niistä ja hänkin näyttää viihtyvän. Lapsi on neljänteni ja olin jo antanut kaikki vaatteet pois, mutta pyrin hankkimaan tälle uusimmallekin tulokkaalle potkareita. Minusta ne ovat mukavia ja käytännöllisiä pienellä lapselle. Esteetikkona olen minäkin itseäni pitänyt, mutta ehkä nätitkin potkarit muuttavat minut joksikin ihan muuksi. Isommilla lapsillani ja tällä nuorimmallakin ehdin pitää farkkuja ja paitoja ihan riittämiin vielä isompanakin.
Enemmän niitä tuli oikeastaan käytettyä kun vauva oli pikkusen vanhempi (ehkä 4-6 kk) eikä kakannut IHAN koko ajan. Sillon kun kakkasi tyyliin 6 krt päivässä niin oli helpompaa pitää puolipotkareita tai jopa kokoasuja jotka kyllä musta näytti yökkäreiltä.