Miten olette Itakeskuksessa asoivat tottuneet siihen mustien, somaleiden maaraan? Paljon luusereilta vaikuttavia haamuaiteja. Teiniaitien vauvat, joiden isa on ulkomaalainen.
Mitä näistä lapsista tulee?
Järkyttävä kokemus metromatka itään ja käynti kauppakeskuksessa.
Kommentit (41)
Mitähän ne ovat? Voisitteko luetteloida.
Laitan alkua:
Takuulla saa hyväkuntoisen asunnon, parvekkeella.
Yhteiskunta maksaa elämisen.
Mitä enemmän kakaroita, sitä enemmän tuloa.
Kakarat jätetään yhteiskunnan hoiviin.
Pidetään kotona niin kauan kun saa hoitovapaan tukea. Rahastusta sanon minä.
Niin ei tommoset jokapäiväiset arkiset asiat aiheuttaisi niin suurta sydämentykytystä kuin nyt ilmeisesti tekee...
Meidän vanhuudessa jo puolet on ulkomaalaisia. Eivät osaa suomen tapoja ja kieltä kunnolla. En vaan jaksa solkata niiden kanssa ja vääntää rautalangasta taloyhtiön sääntöjä. (Esim iltahiljaisuudesta ja etenkin yöhiljaisuudesta. Toki suomalaisetkin möykkäävät, mutta ulkomaalaiset eivät edes tajua sitä kummalliseksi.)
Vierailija:
Örveltäjiä ei Kamppi kiinnosta.
T: kampin vartija
Äkkiä se silmä tottuu. Teiniäitejä en ole edes huomannut, vaikka itsekin liikun usein lasten kanssa siellä päiväsaikaan.
on sama ihmisarvo. Siis jokaisella. Sinä et ole ketään parempi, etkä ole ansainnut syntymääsi Suomessa. Sivistynyt valtio huolehtii heikommistaan. On itsetunnon puutetta moittia muita juuri syntyperän , ihonvärin ym. vuoksi. Olet tyhjä ja oppimaton ihminen. Kuitenkin samanarvoinen.
Itse en asu idässä vaan lännessä, mutta kyllä monikulttuurisuus on rikkaus eikä rasite
tietysti sitten jos pelkää ihmisiä niin sitten en tiedä
järkyttävä kokemus jo, suosittelen pysymistä Espoossa lopun ikäsi. Kannattaa maailman metropolit jättää väliin noin heikolla luonteella.
mustia ihmisiä on valtavasti ja enemmän kuin valkoisia. Sinä kai pyörtyisit. Onko kaltaisiasi oikeasti olemassa?
kun täytyy koko ajan kulkea nokka taivasta kohden että muut huomaisivat paremmuutesi!
ei tarvitse lähteä ulkomaille. Menet vain Itikseen välillä.
Minun käy todella sääliksi ap:n lapsia. Heistä kasvaa sivistymättömiä, suvaitsemattomia ja ahdistuneita pikkuhitlereitä, jotka tulevat tässä muuttuvassa maailmassamme joutumaan todella ahtaalle. Onnea vaan, ap, valitsemallasi tiellä! Kasvatat lapsistasi syrjäytyneitä reppanoita.
En tiedä, oliko ap vai kuka lie, joka täällä muita ihmisiä paskasakiksi nimitteli. Minä varmaankin kuulun miehineni siihen joukkoon tummaan...Minä ja tummaihoinen mieheni olemme akateemisesti koulutettuja aikuisia, kahden lapsen vanhempia - ja Itäkeskuksen vakiasiakkaita ;) Meihin ap on voinut hyvinkin törmätä ekskursiollaan. Harmi vain, ettemme ole päässeet ennakkoluulojasi karistamaan. Meillä näet ei ole tapana puhua sellaisten ihmisten kanssa, joista jo päältä näkee, että sisällä ei ole mitään...Tuuli vain huulia heiluttaa ;)
Enpä ole huomannut. Minä katselen siellä niin innolla kaikkia niitä ihania tavaroita ja houkutuksia, mitä kaupat ovat pullollaan. Eipä ole kukaan ihminen siellä koskaan tuntunut häiriöltä, paitsi Hulluilla Päivillä kun joutui jonottamaan tavaralaareille ja kassoille.
en jaksais enää niitä sen rytkyjä... =)
sita tasaista harmaata, valkoista massaa. Nyt asun maassa, jossa onneksi on kaikenvarisia ihmisia. Suomessa kaikkien pitaa olla samanlaisia, ja jos ei ole, niin auta armias sita paheksunnan maaraa " Mita sekin kuvittelee olevansa" . Ap voisi muuttaa vaikka Lappiin, siella on vissiin sopivan valkoista hanelle.
T: Ulkomaan asukki
huonosti käyttäytyvät humalaiset ja muut häiriköt kylläkin mutta niistä suurin osa on ja lähes kaikki itseasiassa ovat suomalaisia. Että tervetuloa tänne Sörnäisiiin vaan..
Olispa tylsää jos kaikki olis samanlaisia. Niitä valkoisia kaljamahaisia janipettereitä verkkareissaan;)
Ja onko joku 27v. normaali lastenteko ikä? Ehkä täällä suomessa joo...
Kun ensin täytyy opiskella , olla hyvä työpaikka, oma talo jne. ja hupsista sitten onkin ikää niin paljon että tarvitaan lapsettomuushoitoja!
Toisille on tärkeämpää materia, toisille ihan joku muu...
jos häiritsisi, enhän voisi edes matkustaa minnekään toiseen maahan. Aika kauheaa olisi olla niin ahdasmielinen, ettei suvaitsisi muiden kulttuurien edustajia.