Isänpäivänä avovaimo oli tehnyt kakun lapsettomalle miehelleen
Isänpäivänä 9.11. Täällä oli tällainen hauska aloitus:
Mieshenkilö kertoi, että hänellä on sellainen tilanne, että hän asuu yhdessä naisystävänsä kanssa. Naisella on lapsia ex-miehen kanssa. Miehellä ei ole omia lapsia. Muita yksityiskohtia ap ei kertonut, että kuinka pitkään he ovat olleet yhdessä tai minkä ikäisiä lapset ovat tai onko lasten isä tekemisissä lastensa kanssa.
Ap kertoi, että hän oli tullut hämilleen siitä, kun isänpäivän aamuna avovaimo oli tehnyt hänelle täytekakun, johon mies oli sanonut: Mitä varten sä mulle teit isänpäiväkakun, kun enhän minä ole kenenkään isä? Tähän avovaimo loukkaantui ja aloitti ison riidan.
Siis aivan hölmö nainen! Tehdä nyt isänpäiväkakku miehelle, jolla ei edes ole lapsia?! Sehän olisi ihan sama, jos vaikka minun lapsettomalle veljelleni tehtäisiin isänpäiväkakku.
Mä luulen, että tämä hänen avovaimo oli päässään luonut kuvitelman, että he ovat nyt ikään kuin jokin ydinperhe ja että hänen uusi miesystävänsä on hänen lastensa uusi isä.
Jotkut ilmeisesti kuvittelee, että isänpäivänä on tarkoitus juhlia äidin uutta miesystävää.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Moni vaimo tai avovaimo tai parisuhteessa nainen tekee saman asian miehelle.Oli lapsia tai eiTai toisella lapisa. On vain oikea syy Herkutella myös itse.
Eikö nainen voisi tehdä kakun omalle isälleen tai isoisälleen ?
Ei.