Isänpäivänä avovaimo oli tehnyt kakun lapsettomalle miehelleen
Isänpäivänä 9.11. Täällä oli tällainen hauska aloitus:
Mieshenkilö kertoi, että hänellä on sellainen tilanne, että hän asuu yhdessä naisystävänsä kanssa. Naisella on lapsia ex-miehen kanssa. Miehellä ei ole omia lapsia. Muita yksityiskohtia ap ei kertonut, että kuinka pitkään he ovat olleet yhdessä tai minkä ikäisiä lapset ovat tai onko lasten isä tekemisissä lastensa kanssa.
Ap kertoi, että hän oli tullut hämilleen siitä, kun isänpäivän aamuna avovaimo oli tehnyt hänelle täytekakun, johon mies oli sanonut: Mitä varten sä mulle teit isänpäiväkakun, kun enhän minä ole kenenkään isä? Tähän avovaimo loukkaantui ja aloitti ison riidan.
Siis aivan hölmö nainen! Tehdä nyt isänpäiväkakku miehelle, jolla ei edes ole lapsia?! Sehän olisi ihan sama, jos vaikka minun lapsettomalle veljelleni tehtäisiin isänpäiväkakku.
Mä luulen, että tämä hänen avovaimo oli päässään luonut kuvitelman, että he ovat nyt ikään kuin jokin ydinperhe ja että hänen uusi miesystävänsä on hänen lastensa uusi isä.
Jotkut ilmeisesti kuvittelee, että isänpäivänä on tarkoitus juhlia äidin uutta miesystävää.
Kommentit (23)
Niin? Mitä keskustelua ajattelit tästä nyt käytävän? Pöyristymmekö yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea
Vierailija kirjoitti:
mammat näyttävät pyöristyneen
Oli ny vaan syöny sen vaikka äitienpäiväkakkuna mutta ollu hiljaa
Ehkä oli kiitollisuuden osoitus miehen roolista ja osallistumisesta lasten elämään?
Isänpäivänä voi toki juhlia myös isähahmoa, ei vain biologista isää.
Aika älytöntä on kyllä alkaa riitelemään, kun toinen tekee kakun hyvää hyvyyttään.
Järkevä mies ottaisi tuon kunniana.
Eikö teistä tunnu yhtään oudolta se, että lapsettomalle miehelle tehdään isänpäiväkakku ?
Christiiina kirjoitti:
Eikö teistä tunnu yhtään oudolta se, että lapsettomalle miehelle tehdään isänpäiväkakku ?
Minusta on outoa, että asia kiinnostaa sinua näinkin paljon. Kukin tehköön kakkunsa kenelle lystää.
Vauvamies, jos loukkaantuu siitä, että joku leipoo hänelle kakun. Tsempit avovaimolle, kun on ottanut hoidettavakseen yhden ylimääräisen lapsen!
Outo tapa muutenkin viedä kakkuja ja kortteja omalle puolisolle, ihan kuin olisi oman isänsä kanssa naimisissa!
Entäs jos se olis halunnut kakulla kertoa että on raskaana ja miehestä on tulossa isä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli kiitollisuuden osoitus miehen roolista ja osallistumisesta lasten elämään?
Minä (lapseton) sain miehen lapsilta äitienpäivän aamuna kortit ja piirustukset. Kaameaa!
Ryttäsin kaikki karmeat tuherrukset, tein niistä nuotion, poltin ne ja haukuin lapset sekä miehen! Oppivatpa olemaan! Kahvin kanssa olisi ollut pullaa myös, mutta heitin ne ikkunasta ulos. Samalla heitin ikkunasta kahvinkeittimen! Eikö ole mitään tapoja ihmisillä?!?!?!??!
Eihän sitä tiedä mitä tuossa taustalla on. Jos on ollut vaikka puhetta hankitaanko lapsia vai, vaimo sanoo että hankitaan, mies sanoo, että ei.
Vaimo kuitenkin tekee isänpäiväkakun. Tämä tietenkin vain muistuttaa erimielisyyttä aiheuttavasta asiasta ja mies saattaa kokea sen painostuksena.
Tässä siis yksi teoria.
Onhan se isäpuoli kun lasten kanssa samassa kodissa kerran asuu.
Meilläkin oli kakku vaikka olemme lapseton pariskunta.
Pitihän lemmikkien "iskälle" kakku olla :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan se isäpuoli kun lasten kanssa samassa kodissa kerran asuu.
Hyi
Moni vaimo tai avovaimo tai parisuhteessa nainen tekee saman asian miehelle.Oli lapsia tai eiTai toisella lapisa. On vain oikea syy Herkutella myös itse.
!