Pitäisi matkustaa miehen luokse uilkomaille mutta olen työtön.
Miten homma toimii? Tuleeko minun olla työkkärin käytettävissä vai pitääkö irtisanoutua työkkäristä kuukaudeksi? saanko silloin mitään rahaa? Säästin itse matkarahat työmarkkinatuesta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies maksa lippuja?
miksi maksaisi?
Kyllähän sinun ainakin pitää ilmoittaa sinne että et ole työmarkkinoiden käytettävissä
Vierailija kirjoitti:
Jos olet työtön, niin kai ymmärrät, että voit myös matkustaa työttömänä?
veronmaksajien rahoilla.pummi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomesta löytyny laadukkaita köyhiä miehiä? Missähän edes tapasitte? Kansainvälisten sosiaalitukien varassa elävien nettisivuilla?
Chatissa. Ja väitätkö että sen voi valita keneen rakastuu?
Voi valita helpostikin kun hallitsee tunteensa eikä ole tunteiden hallinassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomesta löytyny laadukkaita köyhiä miehiä? Missähän edes tapasitte? Kansainvälisten sosiaalitukien varassa elävien nettisivuilla?
Chatissa. Ja väitätkö että sen voi valita keneen rakastuu?
Kyllähän mäkin voisin sanoa rakastavani jotain maapallon toisella puolella, jos se lähettää mulle rahaa.
Mies tuli tänne ensin ja maksoi oman matkansa, kun minä menen hänen luokse, maksan tietenkin oman matkani. Mikä ongelma?
Kysytkö meiltä mikä ongelma? Itsehän sanoit aloituksessa, että työttömyytesi on se ongelma.
Kysyin vain miten menee matkustaminen jos on te-toimiston asiakas.
Te-toimiston asiakkuutta ei edes kysytä missään matkavarauksissa eikä missään muuallakaan. Ihan samalla tavalla matkustaminen menee työttömillä kuin eläkeläisillä, opiskelijoilla, hoitovapaalaisilla, palkkatyöläisillä, yrittäjille.
Ainoalla erolla että työttömän pitää ilmoittaa työkkäriin että ei ole loman aikana työmarkkinoiden käytettävissä. Muuten se on tukipetos jos nostaa työttömyys tukia mutta ei ole työmarkkinoiden käytettävissä
Työttömällä on näemmä työttömän ongelmat...voi kiesus mikä aloitus
Ap ei kysy mitään matkakustannuksista, vaan työkkärin suhtautumisesta ulkomaille matkustamiseen.
Lukutaidottomia palsta täynnä.
Sivusta tämä.
Te-toimiston asiakkuutta ei edes kysytä missään matkavarauksissa eikä missään muuallakaan. Ihan samalla tavalla matkustaminen menee työttömillä kuin eläkeläisillä, opiskelijoilla, hoitovapaalaisilla, palkkatyöläisillä, yrittäjille.